muista alkoholisteja paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "inkamaaria"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"inkamaaria"

Vieras
Olen alkoholisti. Taas olen juonut vaikka piti olla selvänä. Paljon on pelissä, mutta mikään ei voita kuningas alkoholia. Muita samoin tuntevia naisia paikalla?

[QUOTE="inkamaaria";28017979]Olen alkoholisti. Taas olen juonut vaikka piti olla selvänä. Paljon on pelissä, mutta mikään ei voita kuningas alkoholia. Muita samoin tuntevia naisia paikalla?[/QUOTE]

riippuvaisia lääke ois pahin onneks..en käytä... ja vaikka et juo niin voit olla riippuvainen?

[QUOTE="inkamaaria";28017979]Olen alkoholisti. Taas olen juonut vaikka piti olla selvänä. Paljon on pelissä, mutta mikään ei voita kuningas alkoholia. Muita samoin tuntevia naisia paikalla?[/QUOTE]

Eikö ketään löydy?

[QUOTE="vieras";28018008]riippuvaisia lääke ois pahin onneks..en käytä... ja vaikka et juo niin voit olla riippuvainen?[/QUOTE]

Siis et käytä alkoholia tai lääkkeitä? Hyvä sinulle :)

[QUOTE="inkamaaria";28018011]Eikö ketään löydy?[/QUOTE]

Ei ehkä naista, mutta täältä löytyy yksi mies, jolla alkoholi kyllä maistuu liiankin kanssa. Joskaan just nyt en jaksa sitä murehtia vaan korkaan ja surffaan ja kuuntelen musaa

[QUOTE="inkamaaria";28018036]sama vika.. vaikka pitäisi kyllä murehtia..[/QUOTE]

Mä en aio murehtia kun korkki on auki. Turha sitä hyvää känniä on pilata. Ja toiseksi ei niitä vähentämispäätöksiä tai lopettamispäätöksiä tehdä kun juodaan. Onks sulla lapsia ja jos on niin missä ne on?

[QUOTE="vieras";28018045]josta pitäs tehä gradu...löytyy materiaalia.[/QUOTE]

Ai alkoholin ja lääkkeiden käyttämisestä? Tahtoisin vertaistukea. Mahtaako sitä täältä löytyä?

[QUOTE="Riitta";28018146]Saanko kysyä, että minkä verran juotte?
Mun kaveri juo 12 pulloo päivässä, oon siitä huolissani! :([/QUOTE]

Viikonloppuisin saattaa mennä 10-15 pulloa illassa. 12 päivässä on jo alkoholisti ihan täysin.

No vuoden alusta olen juonut viikolla kotona 6-12 kaljaa. Mutta olen iso mies (188cm/95 kg). Ja viikonloppuisin sitten enempi ja teräviäkin. Duunissa käyn silti. Tosin ei tämmönen meno oo kauheen pitkään jatkunut, viime syksystä se pikkuhiljaa karkas lapasesta. Aattelin nyt kiskoo oikeen kunnolla viikonloppuna ja sitten kärvistellä maanantai duunissa. Sitten hakee saikkua, mutta olla ilman alkoa. Kyllä mä ton viikkojuomisen pystyn jättämään, niin paha ei oo tilanne.

Mut ei vaan mikään voita sitä, että kotona (olen nykyisin sinkku) ottaa juomaa, kuuntelee musaa, nettailee jne... Baariin sitä harvemmin enää lähtee, vanhat kaverit vähän jääneet kun pullo tilalla...

[QUOTE="vieras";28018175]joka kuitaili meitsille...jeps en ainakaan ois rekisteröitynyt 24 jään..pitäskö! vittuilisin heti alkuun mutta ? tietäsin miks? teistä tulee 24 juntteja![/QUOTE]

Miks mulle ei avaudu tää juttu ollenkaan?

Välissä mennyt laatikko olutta illassa..
"välipäivinä" 10-16..

Nyt tosin tällä viikolla mennyt yhteensä kymmenen. Vielä olisi tarkoitus vähentää ja lopettamassa sitten.. Tai edes vaikka kesään asti olla ihan iliman. Kesällä grillatessa se pari olutta kuumana kesäpäivänä on kyllä ihan jees. Kunhan se jää siihen.

[QUOTE="inkamaaria";28018190]Miks mulle ei avaudu tää juttu ollenkaan?[/QUOTE]

Älä tosta piittaa. Se on vaan joku sekoilija. Täällä välillä ketjuihin iskee tommosia hämmentäjiä.

[QUOTE="inkamaaria";28018190]Miks mulle ei avaudu tää juttu ollenkaan?[/QUOTE]

aivopesu paikka...miks jotkut tekee sitä samaa mitä vuonna kekkonen..ppopcorni hymis... Se tarkottaa että vittuilen!

Eipä oikein ota tulta tää keskustelu. Noh, kohta alotan isommalla vaihteella. Kunnon viskihuikkaa naamaan... Siitä tulee ne ihanat väristykset... Joku sanoi, ettei mies voi SANOA sanaa "ihana", ellei se ole ironiaa tai sarkasmia tai muuta hassunhauskaa... No ei kyllä tosimies sanois "hassunhauskaa". Ellei sitten ole sama kuorrutus...

NYT WHISKYÖÄ!!!!

No vuoden alusta olen juonut viikolla kotona 6-12 kaljaa. Mutta olen iso mies (188cm/95 kg). Ja viikonloppuisin sitten enempi ja teräviäkin. Duunissa käyn silti. Tosin ei tämmönen meno oo kauheen pitkään jatkunut, viime syksystä se pikkuhiljaa karkas lapasesta. Aattelin nyt kiskoo oikeen kunnolla viikonloppuna ja sitten kärvistellä maanantai duunissa. Sitten hakee saikkua, mutta olla ilman alkoa. Kyllä mä ton viikkojuomisen pystyn jättämään, niin paha ei oo tilanne.

Mut ei vaan mikään voita sitä, että kotona (olen nykyisin sinkku) ottaa juomaa, kuuntelee musaa, nettailee jne... Baariin sitä harvemmin enää lähtee, vanhat kaverit vähän jääneet kun pullo tilalla...

Ootko sä huolissasi omasta tilanteestasi?