The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28017811:
Ei se oo niin siistii mitä kelkalla kruisailu ;)
Mä tykkään enempi autoilusta,siis jonkun siistin kesäauton kyydissä olemisesta:)
Ton valjakkoajelun aion vielä joskus toteuttaa vaikka sitten kun tulee se 50v täyteen,tosin siihen nyt menee vielä tovi aikaa:D
 
Viimeksi muokattu:
Mä tykkään enempi autoilusta,siis jonkun siistin kesäuton kyydissä olemisesta:)
Ton valjakkoajelun aion vielä joskus toteuttaa vaikka sitten kun tulee se 50v täyteen,tosin siihen nyt menee vielä vielä tovi aikaa:D
Mäkin tykkään autoilusta,varsinkin jos saa ajella mahdollisimman massiivisella autolla. Mikä mahtavinta kun auton renkaiden korkeus on lähes puolet mun pituudesta ja saa nousta mahdollisimman epävakaista ja jyrkkää kallionkielekettä ylös asti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28017894:
Mäkin tykkään autoilusta,varsinkin jos saa ajella mahdollisimman massiivisella autolla. Mikä mahtavinta kun auton renkaiden korkeus on lähes puolet mun pituudesta ja saa nousta mahdollisimman epävakaista ja jyrkkää kallionkielekettä ylös asti :heart:
Oisit sitten varmaan tykänny kun ajettiin Australiassa jeepillä alas about pystysuoraa rinnettä. Mää en ollut ihan innoissani :D
 
Paras kyllä :D En usko että on paljoa palautusoikeutta jos ostaa liian isot kengät vaikka niitä myymälässä vielä sovitti :)
Niin ja yrittää palauttaa käytettynä :whistle:

Samahan tuo vaatteissa tai missä vaan, käyttämätön pitää olla.
Kuka ostaa käytettyä tuotetta kaupasta?

Eikä kauppojen tarvitse automaattisesti antaa rahana takaisin.

Kuluttajavirasto: Kaupoilla oikeus tyrmätä palautus | Muoti | Iltalehti.fi

Myyjä kertoo työnsä arjesta: Uhkailua ja tunteenpurkauksia | Muoti | Iltalehti.fi



Mä muuten ostin tänään kahdet tiukkisfarkut, päivän palkka meni jo etukäteen :D
 
Hihhulihei!
Nyt lähdetään jännittämään, meneekö Seatti katsastuksesta läpi (leima totta kai myöhässä).
Tankkikin tyhjä, kun jouduin pari tuntia sitä autoa käyttämään, että ovet sulaa, kun aamulla jouduin menemään peräkontin kautta sisälle, kun lukot taas jäässä. En viitsi katsastusmiestä peräkontin kautta menemään. :D
Mäkin menin kerran takaoven kautta sisälle :D
 
Niin ja yrittää palauttaa käytettynä :whistle:

Samahan tuo vaatteissa tai missä vaan, käyttämätön pitää olla.
Kuka ostaa käytettyä tuotetta kaupasta?

Eikä kauppojen tarvitse automaattisesti antaa rahana takaisin.

Kuluttajavirasto: Kaupoilla oikeus tyrmätä palautus | Muoti | Iltalehti.fi

Myyjä kertoo työnsä arjesta: Uhkailua ja tunteenpurkauksia | Muoti | Iltalehti.fi



Mä muuten ostin tänään kahdet tiukkisfarkut, päivän palkka meni jo etukäteen :D
Mä haluun kans uusia tiukkisfarkkuja:D!!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä