The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mistäs sitä repis pitkästä aikaa viikonloppu fiiliksen? mistä teillä tulee viikonloppu fiilis? tai no kai se perhellisillä on helpompaa kun tulee lasten kanssa tehtyä kaikenlaista niin siinä sitä fiilistä on ja tulee toimintaa.

Rupee tökkimään ainaset viikonloput samalla kaavalla ja kun kaverit on jo niin pöntiytyneitä että ei ne lähe minnekkään,päivät ne on miestensä kanssa ja iltasin ne istuu kotona kattelemassa yhessä leffoja ym. No onhan tota ennen noin itekin viikonloput viettänyt mutta nyt mennään näin.
Plääh..No ehkä joku lähtee ees hetkeks vaikka ulkoilee huomenna jossain välissä tai sunnuntaina.
 
Lilith Le Nuit
Mistäs sitä repis pitkästä aikaa viikonloppu fiiliksen? mistä teillä tulee viikonloppu fiilis? tai no kai se perhellisillä on helpompaa kun tulee lasten kanssa tehtyä kaikenlaista niin siinä sitä fiilistä on ja tulee toimintaa.

Rupee tökkimään ainaset viikonloput samalla kaavalla ja kun kaverit on jo niin pöntiytyneitä että ei ne lähe minnekkään,päivät ne on miestensä kanssa ja iltasin ne istuu kotona kattelemassa yhessä leffoja ym. No onhan tota ennen noin itekin viikonloput viettänyt mutta nyt mennään näin.
Plääh..No ehkä joku lähtee ees hetkeks vaikka ulkoilee huomenna jossain välissä tai sunnuntaina.
Ei ole tuota ongelmaa. Viikonloppu menee työn merkeissä.
 
Aries 78
Mistäs sitä repis pitkästä aikaa viikonloppu fiiliksen? mistä teillä tulee viikonloppu fiilis? tai no kai se perhellisillä on helpompaa kun tulee lasten kanssa tehtyä kaikenlaista niin siinä sitä fiilistä on ja tulee toimintaa.

Rupee tökkimään ainaset viikonloput samalla kaavalla ja kun kaverit on jo niin pöntiytyneitä että ei ne lähe minnekkään,päivät ne on miestensä kanssa ja iltasin ne istuu kotona kattelemassa yhessä leffoja ym. No onhan tota ennen noin itekin viikonloput viettänyt mutta nyt mennään näin.
Plääh..No ehkä joku lähtee ees hetkeks vaikka ulkoilee huomenna jossain välissä tai sunnuntaina.
Ei oikein revitä mistään, lapset lähti taas äidilleen viikonlopuksi : / Saunan laitoin lämpeneen ja ajattelin sen jälkeen istua palstalla ja sivusilmällä katella telkkua, edes saunaolutta tullut ostettua. kasvislätyn kävin hakemassa ja pullon pepsiä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
takametsien pertti
Elämä on jatkuvaa viikonloppua ja pelkkää sanshainia.
Eli tasaista puurtamista aamusta iltaan ja kunnon treenit päälle. Ja helvetin hyvä niin.
=)

Ihqulle loistavat synttärionnittelut!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28017512:
Ai,että mun alko tehdä mieli pizzaa, mut en vaan taida jaksaa alkaa tekemään sitä. Jos uunivoikkaireita sit,tulis ainakin nopeampaa.

Ihanalle hyvää synttäriä :flower: :kiss:
Millä mä herkuttelen kun on herkuton kuukausi |O ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28017563:
Jos mää pitäisin herkuttoman kuukauden,kuihtuisin varmaan ihan kunnolla. Nyt vaivoin saanu painon pidettyä 50 kilossa. :D
Ei munkaa mikään pakko olis tällästä pitää mutta kunhan nyt testaan miten hyvä itsekuri on,en normistikkaan syö oikeestaan mitään karkkeja ja sipsejä,jäätelöitä ym nameja oli ne syömisiää tai juomisia mutta testataan nyt miten käy. Tsihttelytkin jäänyt,en ees muista millon viimeks sitäkin tehnyt.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28017635:
:wave:
Mä tässä suunnittelen muutaman viikon päähän karaoke iltaa siskojen kanssa. Eka jos laulais kotosalla ja siirtyis sit myöhemmin jonnekin kivaan karaokebaariin. :)
Kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta, jos on edes jotensakin siedettävä laulamaan tai on tarpeeksi kännissä. Mulle ei osu toi eka kohta, mutta toka kylläkin, jos karaokea alan vetämään. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ei munkaa mikään pakko olis tällästä pitää mutta kunhan nyt testaan miten hyvä itsekuri on,en normistikkaan syö oikeestaan mitään karkkeja ja sipsejä,jäätelöitä ym nameja oli ne syömisiää tai juomisia mutta testataan nyt miten käy. Tsihttelytkin jäänyt,en ees muista millon viimeks sitäkin tehnyt.
Mä oon nyt yrittäny olla jäätelöä ostamatta,kun yks litra ei riitä edes lyhyttä elokuvaa katsoessa. Mä voisin syödä jäätelöä pari litraa yhteen soittoon,ku on niin hyvää :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä