Ei sun tartte vastata mitään jos joku on noin inhottava. Eikä kannata sen takia ottaa pahaa mieltä tai ajatella itsestänsä jotain huonoa.toinen piilokarsastaa juu. ja kamalat hormonifinnit. + iso nenä.. minkäs sitä naamalleen voi ? :ashamed:
Kiva lettiAijaa.com - 11743916
Minä hyvin epäluonnollisessa tilassa. Almost meikitön, rillit päässä ja lukemassa viinavalistuskirjaa.
Hölönpölön, sä oot nättitoinen piilokarsastaa juu. ja kamalat hormonifinnit. + iso nenä.. minkäs sitä naamalleen voi ? :ashamed:
Susta tulee mieleen se Iholla -sarjan sinkku radiojuontaja.Aijaa.com - 11743916
Minä hyvin epäluonnollisessa tilassa. Almost meikitön, rillit päässä ja lukemassa viinavalistuskirjaa.
mutta minä en ole. ei kauheen myöhään jaksa valvoa.Ilta on päätön vasta nuori.
Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;28015639:
Eiku ei ookkaan...Näyttäis olevan kivannäköiset tissit!
Ja kun tasoa katsoo niin ihan hyvä että oli vähän.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28016713:olipas vähän naamoja tänään. :O
ei valitettavasti ole, ainakaan täälläpäin.Miten sujuu tavallinen arki? Onko vaikeaa liikkua ihmisten ilmoilla, kun "soppelin" (?) näköisiä ihmisiä on niin vähän liikkeellä? Meikäkäisten näköisiä kuin tässäkin ketjussa, on kadut täynnä.
Mitä mä olen katsellut ihmisiä tuolla eri paikoissa liikkuessani, niin suomalaiset naiset ovat kyllä keskimäärin aika nättejä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28016878:ei valitettavasti ole, ainakaan täälläpäin.
Outoa, että tavallisten ihmisten keskuudessa pitäisi olla joku taso?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;28016815:no mitäs jos nostat tasoa ja laitat oman naamas esille.
Minustakin ovatMitä mä olen katsellut ihmisiä tuolla eri paikoissa liikkuessani, niin suomalaiset naiset ovat kyllä keskimäärin aika nättejä.
mä liikun sitte ihan vääriin aikoihin. aamulla ei kaupassa ollu kun vanhoja mummoja. myös kassojen takana. :OMitä mä olen katsellut ihmisiä tuolla eri paikoissa liikkuessani, niin suomalaiset naiset ovat kyllä keskimäärin aika nättejä.
Mä mietin just ihan samaa tuon tekstin kirjoittajastaMiten sujuu tavallinen arki? Onko vaikeaa liikkua ihmisten ilmoilla, kun "soppelin" (?) näköisiä ihmisiä on niin vähän liikkeellä? Meikäkäisten näköisiä kuin tässäkin ketjussa, on kadut täynnä.