No ei se vaan mene niin. Se olisi valhe.Entä jos luvattaisiin satavarma taivaspaikka synneistä huolimatta?
Kyl rupee sunkin jalat leviään ku setelitukko vilkkuu lompsasta. Aivan varmasti!No en. en välitä rahasta, sitäpaitsi meillä on sitä jo tarpeeksi.
Päivitetyn testamentin mukaan kaikki pitää suorittaa käänteisen neitsyt Marian?Entä jos luvattaisiin satavarma taivaspaikka synneistä huolimatta?
Kysymys on teoreettinen ja sillä testataan naisen moraalia, itsekkyyttä ja käyttäytymistä.No ei se vaan mene niin. Se olisi valhe.
Meidän viimevuoden palkkakin oli enemmän.Kyl rupee sunkin jalat leviään ku setelitukko vilkkuu lompsasta. Aivan varmasti!
No jos mulle annettaisiin vuoden palkka tyyliin alle tunnin työstä, niin kyllä se kummasti kelpaisi ja lämmittäisi mieltä.Meidän viimevuoden palkkakin oli enemmän.
Älä jauha tuollaasta paskaa. Mä en todellakaa suostuusi seksiin rahasta. Pitääkö asia vääntää ratakiskosta?Lopettakaa nyt tuo jojoilu, en antaisi, antaisin.
Helvetti jokainen antaisi tuosta summasta, ei ole epäilyksen häivääkään. Nuo täällä ensimmäiseksi kieltävät ladyt olisi lonkka levällään heti.
epäilen suuresti tämän väitteen todellisuutta.Lopettakaa nyt tuo jojoilu, en antaisi, antaisin.
Helvetti jokainen antaisi tuosta summasta, ei ole epäilyksen häivääkään. Nuo täällä ensimmäiseksi kieltävät ladyt olisi lonkka levällään heti.
Ls-ilmon paikka kun sossutuella elävä yh kieltäytyy sadastatonnista. Likka ansaitsee vastuullisemmat vanhemmat.Älä jauha tuollaasta paskaa. Mä en todellakaa suostuusi seksiin rahasta. Pitääkö asia vääntää ratakiskosta?
Ei naurata kun jonkun pässin ylpeys menee lasten edun edelle. Mikä siinä on kun ei edes ilmainen raha kelpaa ellei tule sossun luukusta.Älä ny edes viitti olla noin naurettava!
Jälkikasvusi on varmasti ylpeä kun äiti osaa tuottaa noin kypsää tekstiä.mitä jos keräisit kamas ja painuisit takas luolaas tai vastaavasti vedät narun kaulaan ja hyppäät kaivoon.