"Se Oikea", eikö tuollaseen uskominen ole

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöyristynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";28015090]Mä en ota tyydyttäviä vaihtoehtoja eli jos en olisi tavannut miestäni, mulla ei olisi mitään nyksää. Mä haluan kaikki tai ei mitään. Mulla on kaikki :)

Ehkä se onkin niin, että ihminen joka uskoo, myös saa. Ja ihminen, joka ei usko, jää ilman. Eihän sellaista voi löytää, mihin ei usko.[/QUOTE]

Olet kuin 5 vuotias. Ei siinä mitään, ihan kivaa varmaan. :)

[QUOTE="vieras";28015162]Voi kuule, olen itse ollut vapaalla melkein koko viikon ;) Mutta mä en kertakaikkiaan ymmärrä sitä, että jos kysyy asiallisesti jotain niin a) jonkun toisen palstalaisen pitää tulla määkimään siihen jotain b) se jolta kysytään vetää herneet nenään. Miksi kertoa ammatti, lasten iät, sukupuolet ja itsestään yhtä ja toista mutta ei voi vaan vastata, että mulla on vapaapäivä ja se siitä.[/QUOTE]

Mitäs jos kyse ei ole siitä? Niin, koita nyt vaan uskoa että kerron täällä vain sen mitä itse päätän kertoa. Urkkijat saavat siis muilta osin tukehtua uteliaisuuteensa.

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015145:
Meneekö sun maailma nyt ihan rikki, kun mä toistan jälleen kerran, että tunnen suurta rakkautta miestäni kohtaan. :hug:

Kyllä se sinä tässä olet joka on mennyt rikki ja katkeroitunut kunnolla meille joiden ei ole tarvinnut tyytyä vähempään. Olen pahoillani, mutta se ei TODELLAKAAN ole suurta rakkautta että kokee miehen olevan vaan ok ja sen voisi vaihtaa johonkin muuhun tai olla ilman ;) Ehkä sinäkin joskus sen koet mutta et tuolla asenteella...

[QUOTE="vieras";28015118]Voi rakas, kun mä olen ollut ennen tätä aviomiestäni muidenkin kanssa ja TIESIN heidän kanssaan ollessani ettei se ollut sitä suurta rakkautta, se oli vain sen oikean etsimistä, enkä löytänyt. Olin lopulta mieliimmin ilman miestä kuin vaan mukavassa suhteessa johonkin mieheen. Kunnes löysin tämän mieheni. Tiesin, että hän on Se Oikea :D[/QUOTE]

Kunnes ja kunnes. Tuo maaginen "kunnes". :D

[QUOTE="vieras";28015179]Kyllä se sinä tässä olet joka on mennyt rikki ja katkeroitunut kunnolla meille joiden ei ole tarvinnut tyytyä vähempään. Olen pahoillani, mutta se ei TODELLAKAAN ole suurta rakkautta että kokee miehen olevan vaan ok ja sen voisi vaihtaa johonkin muuhun tai olla ilman ;) Ehkä sinäkin joskus sen koet mutta et tuolla asenteella...[/QUOTE]

Voihan v*ttujen kevät, olenko kirjottanut jossain että VOISIN VAIHTAA MIEHENI??? En. Olen sanonut, että yhtä hyvin voisin nyt olla jonkun toisen kanssa, ellen olisi tavannut miestäni.
Onko tämä todellakin liian vaikea ymmärtää, vai mitä täällä tapahtuu!
Mä en ole "tyytynyt" mihinkään "vähempään", mä nyt vaan en ole mikään hihhuli joka uskoo johonkin taruhahmoon nimeltä "se oikea". Joko tämä nyt menis jakeluun makrillin asteella oleville.

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015186:
Kunnes ja kunnes. Tuo maaginen "kunnes". :D

No ihan samalla tavalla monessa muussa asiassa voi elämässä olla tuntunut epätäydelliseltä, kunnes on tehnyt/löytänyt jotain muuta. Ja kyllähän se useimmiten sitä tarkoittaa, että ne aiemmat eivät ole olleet itselle ihan oikeita vaihtoehtoja - olis sitten kyse ihmisistä, elämäntyylistä, valinnoista tai mistä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015215:
Voihan v*ttujen kevät, olenko kirjottanut jossain että VOISIN VAIHTAA MIEHENI??? En. Olen sanonut, että yhtä hyvin voisin nyt olla jonkun toisen kanssa, ellen olisi tavannut miestäni.
Mä en ole "tyytynyt" mihinkään "vähempään", mä nyt vaan en ole mikään hihhuli joka uskoo johonkin taruhahmoon nimeltä "se oikea". Joko tämä nyt menis jakeluun makrillin asteella oleville.

:D :D :D Niin pitkään naurattaa kun tölvii toisia mutta sitten ei enää nauratakaan kun joku tölväisee takaisin.... :whistle:

:hug:

:D :D :D Niin pitkään naurattaa kun tölvii toisia mutta sitten ei enää nauratakaan kun joku tölväisee takaisin.... :whistle:

:hug:

Pahoin pelkään että mua ei tölvitty, vaan tuo eräskin on lukenut kommenttini aivan omien tulkintojensa mukaan, ja laittaa suuhuni sanoja, joita en ole sanonut. Kyllähän se vähän pistää harmittamaan, uskoin että aikuiset ihmiset maassamme omaavat lukutaidon. Nähtävästi ei.

Mikä helvetin taruahmo se Se Oikea on? Ei kukaan ole niin väittänytkään (ainakin mun on ihan perus duunari, lihaa ja verta) ;) Sun puheista saa sellaisen mielikuvaan, että kaikki Sen Oikean löytäneet ovat metsästäneet niitä silmät kiiluen ja suu vaahdoten pitkin maita ja mantuja. Ja kun sitten löytävät, niin huokailevat ihastuksissa silmät sydämmiä kipinöiden..... Ehkä kannattaisi nyt ihan miettiä, että kuka se tässä ketjussa oikein jotain "satuja" kuvittelee ;)

Minäkään en ymmärtänyt ensimmäisen, hyväunisen vauvan aikana, että miten jotkut voivat olla niin väsyneitä ja riutuneita. Mutta ymmärsin silloin, kun toinen lapsi valvotti yötä-päivää.... Omakohtaisesta kokemuksesta oppii, myös uskomaan erilaisiin asioihin. Kuten siihen Oikeaan, jos sen kerran on löytänyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015252:
Pahoin pelkään että mua ei tölvitty, vaan tuo eräskin on lukenut kommenttini aivan omien tulkintojensa mukaan, ja laittaa suuhuni sanoja, joita en ole sanonut. Kyllähän se vähän pistää harmittamaan, uskoin että aikuiset ihmiset maassamme omaavat lukutaidon. Nähtävästi ei.

No kyllä sä kummasti kierroksia otit. Ja enää ei yhtään ollut :D hymiöitäkään.... Ai juu, mutta siitähän puuttui se "ei pahalla" kommentti. Sehän olisi ymmärrettävästi pelastanut harmitukselta. ;)

No joo, mä lopetan kettuilun tähän. Uskotaan vaan molemmat omiin satuihimme niin eiköhän se tästä mene eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015252:

No mutta toisaalta - kai sinäkin lukutaitoisena osaat nähdä sanojen ja termien taakse ja pohjimmiltasi ymmärrät, mitä "Se Oikea" nykyisin aikuisten puheessa tarkoittaa? (Mikäli kyseistä termiä edes käytetään.)

Mä en voisi olla kenenkään muun kanssa.

Mä olin pitkään yksin ennen kuin tapasin mieheni. Jos mä sanoisin, että yhtä hyvin voisin olla jonkun muun kanssa, ellen olisi tavannut miestäni - mä tyytyisin vähempään.

Jos mä olen tavannut elämäni, 48 vuoden, aikana vain yhden miehen, joka saa minut tuntemaan tällä tavoin, näin suurta Rakkautta, niin eikö hän silloin ole Se Oikea?

Ja kyllä, mä olen kuvitellut rakastavani aikaisemminkin, mutta ikinä en ole ollut valmis esimerkiksi kihloihin tai edes asumaan kenenkään kanssa. Mä olen aina tiennyt, että vaikka mä "rakastan", niin se ei ole oikeaa Rakkautta. Aina on jotain puuttunut, joku on tuntunut väärältä. Ja lopulta mä päätin, että mä olen mielummin yksin.

Lopulta mä tapasin Sen Oikean. Jos se tekee minusta hihhulin, niin mä olen onnellinen hihhuli :)

no mulla se käveli kirjaimellisesti. että senkun hekottelet ja hihittelet.

ja ihan uskomattomalla tuurilla juuri sun oikea asuu suomessa, eikä missään muussa maassa? Maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä, suomessa vajaa 6 miljoonaa. Käsitätkö ollenkaan kuinka pieni todennäköisyys sille on että juuri se yksi ja ainoa sun se oikea asuis just suomessa? vaan sä olet tietty niin onnekas että oot parikin kertaa voittanut lotossa jne. Eiks vaan? :laugh:

[QUOTE="jepjep";28015278]ja ihan uskomattomalla tuurilla juuri sun oikea asuu suomessa, eikä missään muussa maassa? Maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä, suomessa vajaa 6 miljoonaa. Käsitätkö ollenkaan kuinka pieni todennäköisyys sille on että juuri se yksi ja ainoa sun se oikea asuis just suomessa? vaan sä olet tietty niin onnekas että oot parikin kertaa voittanut lotossa jne. Eiks vaan? :laugh:[/QUOTE]

Mun Oikea ei asunut Suomessa. Enkä asu minäkään enää :)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;28015263:
No mutta toisaalta - kai sinäkin lukutaitoisena osaat nähdä sanojen ja termien taakse ja pohjimmiltasi ymmärrät, mitä "Se Oikea" nykyisin aikuisten puheessa tarkoittaa? (Mikäli kyseistä termiä edes käytetään.)

Ne jotka "se oikea"sta puhuvat, ovat tässäkin ketjussa osottaneet, että elävät romanttisessa fantasiamaailmassa, ja monet ihan tosissaan ovat jopa väittäneet, että ilman tätä nykyistä "se oikeaa" eläisivät nyt jonkinlaisina nunnina ilman rakkautta. Uskomatonta huttua. :D

[QUOTE="vieras";28015162]Voi kuule, olen itse ollut vapaalla melkein koko viikon ;) Mutta mä en kertakaikkiaan ymmärrä sitä, että jos kysyy asiallisesti jotain niin a) jonkun toisen palstalaisen pitää tulla määkimään siihen jotain b) se jolta kysytään vetää herneet nenään. Miksi kertoa ammatti, lasten iät, sukupuolet ja itsestään yhtä ja toista mutta ei voi vaan vastata, että mulla on vapaapäivä ja se siitä.[/QUOTE][video=youtube;Kb2SbleZD4E]http://www.youtube.com/watch?v=Kb2SbleZD4E[/video]

[QUOTE="jepjep";28015278]ja ihan uskomattomalla tuurilla juuri sun oikea asuu suomessa, eikä missään muussa maassa? Maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä, suomessa vajaa 6 miljoonaa. Käsitätkö ollenkaan kuinka pieni todennäköisyys sille on että juuri se yksi ja ainoa sun se oikea asuis just suomessa? vaan sä olet tietty niin onnekas että oot parikin kertaa voittanut lotossa jne. Eiks vaan? :laugh:[/QUOTE]

Ei nuo ymmärrä, katos kun heiän "se oikeat" on joku kosminen Jumala ripotellut sillai sopivan välimatkan päähän, että se magneetti toimii. :D
Kaikki muut ihmiset on vain jotain massaa, josta ei löydy pisaraakaan sellasia joita vois SUURESTI rakastaa. On vain se oikea, hän. Vain hän. ;)

Voi että, totuus satuttaa :hug: Sä itse kirjoitit näin heti alussa
"Ja ei, en ole kateellinen, mutta väitän että mieheni on vain mies, ei mikään "se oikea", vaan se on kanssani
nyt koska olemme nyt niin päättäneet, mutta _yhtälailla siinä vois olla joku toinen, tai ei ketään-

Huomaa viimeinen kohta. Tuo on todella kaukana suuresta rakkaudesta. Et ajattelisi noin, jos miehesi olisi suuri rakkaus.

Alkuperäinen kirjoittaja pöyristynyt;28015291:
Ne jotka "se oikea"sta puhuvat, ovat tässäkin ketjussa osottaneet, että elävät romanttisessa fantasiamaailmassa, ja monet ihan tosissaan ovat jopa väittäneet, että ilman tätä nykyistä "se oikeaa" eläisivät nyt jonkinlaisina nunnina ilman rakkautta. Uskomatonta huttua. :D

En jaksa selata onko joku tosiaan sanonut näin, mutta suurin osa tässä ketjussa ei todellakaan ole sanonut noin.

[QUOTE="jepjep";28015278]ja ihan uskomattomalla tuurilla juuri sun oikea asuu suomessa, eikä missään muussa maassa? Maailmassa on yli 6 miljardia ihmistä, suomessa vajaa 6 miljoonaa. Käsitätkö ollenkaan kuinka pieni todennäköisyys sille on että juuri se yksi ja ainoa sun se oikea asuis just suomessa? vaan sä olet tietty niin onnekas että oot parikin kertaa voittanut lotossa jne. Eiks vaan? :laugh:[/QUOTE]missään mainittu että puolisoni olisi suomalainen tai olisi tavattu suomessa:confused:

Yhteistyössä