The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28011278:
Juu meitä on moneen lähtöön, jotkut jää asemallekki :D
Mä tunnen oloni erittäin kotoisaksi lökäreissä, kuljen kyllä lökärit jalassa työmatkat ja kaikki. Aamusin on vaan nii paljon mukavampi laittaa lökärit, kuin tiukat farkut.

Välillä mulle tulee jopa sellanen olo, että näytän paremmalta niissä lökäreissä/ulkoiluhousuissa(istuvissa), kuin viimitten päälle laitettuna. Ehkä se johtunee siitä, mitkä kokee itse mukavaksi päällä, jolloin itsellä on rento olo, joka kait jotenkin tuo sitä itsevarmuutta.

Tykkään kyllä välillä laittautuakin ja kulkea niissä farkuissa yms. Riippuu paljon mielentilasta.
Juuri näin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28011278:
Juu meitä on moneen lähtöön, jotkut jää asemallekki :D
Mä tunnen oloni erittäin kotoisaksi lökäreissä, kuljen kyllä lökärit jalassa työmatkat ja kaikki. Aamusin on vaan nii paljon mukavampi laittaa lökärit, kuin tiukat farkut.

Välillä mulle tulee jopa sellanen olo, että näytän paremmalta niissä lökäreissä/ulkoiluhousuissa(istuvissa), kuin viimitten päälle laitettuna. Ehkä se johtunee siitä, mitkä kokee itse mukavaksi päällä, jolloin itsellä on rento olo, joka kait jotenkin tuo sitä itsevarmuutta.

Tykkään kyllä välillä laittautuakin ja kulkea niissä farkuissa yms. Riippuu paljon mielentilasta.
pätee asiaan kuin asiaan

ja nykyään on hienoja ja hyviäkin kollareita :)
kesällä mulla on myös joskus legginssejä (ei niitä kaikkein pisimpiä) :whistle:

mutta makunsa ja tyylinsä tosiaan jokaisella, pääasia että itse viihtyy :)
 
pätee asiaan kuin asiaan

ja nykyään on hienoja ja hyviäkin kollareita :)
kesällä mulla on myös joskus legginssejä (ei niitä kaikkein pisimpiä) :whistle:

mutta makunsa ja tyylinsä tosiaan jokaisella, pääasia että itse viihtyy :)

Jeps. Käytän myös jonkin verran istuvia "ulkoilu"housuja. Samantyylistä kangasta ku tuulipukukin tai sit softshelliä. Tykkään käyttää värikkäitä vaatteita, mut en oo vielä oppinu värikkäisiin farkkuihin itsellä, vaikka ne taitaa muodissa ollakin. Niimpä sit käytön urheiluvaatteita :p Mut nyt iltapuuhiin poikien kanssa, sit telkkua hetki ja nukkuun. Työpäivä vielä huomenna ja sit kiireellä kotiin suihkuun, laukku valmiiks ja menoks :) JIPPIIIIII :D
 
No niin saankin niinkuin kaikki muutkin miten tykkää:) Pakko oli vaan puolustaa farkkuja kun te höpötätte vaan lökiksistä:)
kyllä mäkin farkkuja pidän, mukaviahan nekin päällä on :)
viime vuonna oikeastaan vasta aloin käyttään "pillejä"

en vaan ole niistä niin kauheasti ennen tykännyt kun on tuntunut ettei 40/41 jalka näytä kovin kivoilta niissä :D

hukkuuhan se koko tietysti pituuteenkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28011361:
Jeps. Käytän myös jonkin verran istuvia "ulkoilu"housuja. Samantyylistä kangasta ku tuulipukukin tai sit softshelliä. Tykkään käyttää värikkäitä vaatteita, mut en oo vielä oppinu värikkäisiin farkkuihin itsellä, vaikka ne taitaa muodissa ollakin. Niimpä sit käytön urheiluvaatteita :p Mut nyt iltapuuhiin poikien kanssa, sit telkkua hetki ja nukkuun. Työpäivä vielä huomenna ja sit kiireellä kotiin suihkuun, laukku valmiiks ja menoks :) JIPPIIIIII :D
joo, nyt on värikkäitä housujakin ja kenkiä :)

koita malttaa saada nukuttua :)
 
Mä haluisin lähte kesällä kiertelee suomea mutta mukavampi se ois seurassa kuin yksin mut kaverit nyt on niin omissaan että ei niitä muutamaa päivää pidemmälle matkalle sais. Yksin tietysti saa mennä just niinkun haluaa.
 
Keitele on mukavan näköinen paikka kesällä, tuli toissakesänä siellä vierailtua usein kun kaveri asusteli siellä.
Niitä olis varmaan niin monia hienoja paikkoja, täytyis olla vaunu tai matkailuauto. Tai ei välttämättä tietenkään. Rahaa ainakin :D

Me oltiin joskus kun pieni olin lähellä Pelloa jonkun sukulaisen mökillä.
Osui vielä hieno helleviikko silloin :)
 
On muuten mennyt hyvin mun herkuton kuukausi projekti,en oo namistellut mitään vaikka ekat päivät olikin vähän vaikeita:D normisti ei ole mutta kun nyt ihan kieltänyt ne niin siksi varmaan teki pari ekaa päivää tiukkaa mutta nyt menee jo ihan hyvin:)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä