The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
omalla autolla se kannattaa lähteä, ei ole riippuvainen aikatauluista sun muusta

oma apu paras apu
No niin on mutta en nyt lähtis suhaamaan paskakelissä jonnekin kauas kun reittikin ihan tuntematon,joo joo onhan se navi keksitty mutta tässä tapauksessa melkein helpompi kun hyppää yleiseen ,voi kai sitä kerran niinkin mennä jos lähtö tulee.

Omalla autolla menis toki nopeamminkin mutta nyt mennään näin jos mennään ja toiste ehkä toisella tavalla.
 
Aries 78
No niin on mutta en nyt lähtis suhaamaan paskakelissä jonnekin kauas kun reittikin ihan tuntematon,joo joo onhan se navi keksitty mutta tässä tapauksessa melkein helpompi kun hyppää yleiseen ,voi kai sitä kerran niinkin mennä jos lähtö tulee.

Omalla autolla menis toki nopeamminkin mutta nyt mennään näin jos mennään ja toiste ehkä toisella tavalla.
Mukava joskus vain nostaa jalat ylös ja lukea hyvää kirjaa ja antaa toisten ajaa :) Pohjoiseen tykkään ite ajelle, mutta etelää kohden tulee helposti hypättyä junaan.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
No niin on mutta en nyt lähtis suhaamaan paskakelissä jonnekin kauas kun reittikin ihan tuntematon,joo joo onhan se navi keksitty mutta tässä tapauksessa melkein helpompi kun hyppää yleiseen ,voi kai sitä kerran niinkin mennä jos lähtö tulee.

Omalla autolla menis toki nopeamminkin mutta nyt mennään näin jos mennään ja toiste ehkä toisella tavalla.
no ei tuo julkisilla kulkeminenkaan liian helpolta kuulosta
 
Ai sellanen aihe tänää...hmmm. MUlle vaatteiden ostelu on ihan kauheeta,ei sillä etteikö löytäs mutta kun en tykkää tuntitolkulla ettiä jotain tiettyä kun silloin sitä ei ainakaan löydä.Yleensä mun vaateostokset menee niin et löydän sattumalta ja ostan tai sit löydän jotain ja mietin sitä muutaman päivän ja haen pois,ellei ole jo mennyt.
Eniten rahaa kuluu varmaan pillifarkkuihin tai no farkkuihin yleensä mutta nykysin lähes aina ne on pillit. Neuletakit ja neulepaidat on mun heikkokohta ja nykysin myös kengät,lähinnä saapikkaat mutta myös muut,kauhesti en mitään tennareita tai lenkkareita käytä. Mitään löysiä housuja en ihmisten ilmoilla pidä ellen nyt satu ulkoilee niin sillon tietty jotkut ulkoiluvermeet.
mä menen välillä ihan kollareissakin ihmisten ilmoilla :)
ei aina jaksa vaihdella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28010701:
Totta :D

Kyl mä yleensä muistan juoda ja juonkin vettä välissä. Helpottaa huomattavasti seuraavaa päivää, sekä pysyy muisti paremmin :D
noin onkin hyvä tehdä, välillä vaan saattaa unohtua :ashamed:

krapuloita mulla ei ole oikeastaan koskaan ,muisti voi joskus vähän pätkiä :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28010853:
Uskon...

-Olisko tää hyvä?
-Mjoo..
-Miltäs tää sit näyttää?
-Ihan hyvältä.
-Entä tää?
-Hyvä sekin on.
-Hei, ethän sä edes kato, nyt sitte katot ku mä koitan näitä vaatteita ja sanot mikä on paras.
"Kierros uudestaan."
-Se toinen oli paras mun mielestä.
-Ai oikeesti, ku mun mielestä se ei oikee istunu kunnolla.
-No laita sitten se ensimmäinen.
-Noku ei sekään ollu kiva, mä taidan laittaa kuitenkin ton kolmannen.
-*huokaus* Mihin sä edes mun apua tarvitsit?
just noin :LOL:

ja jos yksin vaatteita kokeilee, ravaa moneen otteeseen peilin edessä :D
 
noin onkin hyvä tehdä, välillä vaan saattaa unohtua :ashamed:

krapuloita mulla ei ole oikeastaan koskaan ,muisti voi joskus vähän pätkiä :whistle:
Mulla vähän sama.. Ei tuu krapulaa, pää saattaa joskus särkeä, mut harvemmin sekään mitään enempiä. Muisti kyllä pätkii silloin tällöin :D

On niin outoa lähteä, ku mukaan lähtee vaa pieni reppu ja käsilaukku. Yleensä on kauhee säkillinen tavaraa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28011205:
Kyllä mä käyn kaupassa yms. kollarit tai ulkoiluhousut jalassa ja pipo päässä. En jaksa vaihtaa housuja sen vuoksi, kun lähden kauppaan :D Oon mä kyllä baarissaki käyny reinoissa, eikä tuntunu yhtään tyhmälle, mut mä oonki maalta :LOL:
No meitä on moneen lähtöön ja sehän on hyvä juttu,kamala jos kaikki olis samannäkösiä ja samantyylisiä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.
Jos olen ulkoilemassa ja on ne ulkoiluvermeet ni voin pikasesti käydä kaupassa hakee sen maitopurkin mutta en tunne oloani hyväks jos meen jollain lökäpöksyillä kauppaan.
 
No meitä on moneen lähtöön ja sehän on hyvä juttu,kamala jos kaikki olis samannäkösiä ja samantyylisiä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.
Jos olen ulkoilemassa ja on ne ulkoiluvermeet ni voin pikasesti käydä kaupassa hakee sen maitopurkin mutta en tunne oloani hyväks jos meen jollain lökäpöksyillä kauppaan.
Näinhän tuo menee :)

eikä kollarit ole lökäpöksyt :snotty:

lökäpöksyt on ne kun perseosa roikkuu polvissa :x :LOL:
 
No meitä on moneen lähtöön ja sehän on hyvä juttu,kamala jos kaikki olis samannäkösiä ja samantyylisiä niin ulkoisesti kuin sisäisestikin.
Jos olen ulkoilemassa ja on ne ulkoiluvermeet ni voin pikasesti käydä kaupassa hakee sen maitopurkin mutta en tunne oloani hyväks jos meen jollain lökäpöksyillä kauppaan.
Juu meitä on moneen lähtöön, jotkut jää asemallekki :D
Mä tunnen oloni erittäin kotoisaksi lökäreissä, kuljen kyllä lökärit jalassa työmatkat ja kaikki. Aamusin on vaan nii paljon mukavampi laittaa lökärit, kuin tiukat farkut.

Välillä mulle tulee jopa sellanen olo, että näytän paremmalta niissä lökäreissä/ulkoiluhousuissa(istuvissa), kuin viimitten päälle laitettuna. Ehkä se johtunee siitä, mitkä kokee itse mukavaksi päällä, jolloin itsellä on rento olo, joka kait jotenkin tuo sitä itsevarmuutta.

Tykkään kyllä välillä laittautuakin ja kulkea niissä farkuissa yms. Riippuu paljon mielentilasta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä