The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai sellanen aihe tänää...hmmm. MUlle vaatteiden ostelu on ihan kauheeta,ei sillä etteikö löytäs mutta kun en tykkää tuntitolkulla ettiä jotain tiettyä kun silloin sitä ei ainakaan löydä.Yleensä mun vaateostokset menee niin et löydän sattumalta ja ostan tai sit löydän jotain ja mietin sitä muutaman päivän ja haen pois,ellei ole jo mennyt.
Eniten rahaa kuluu varmaan pillifarkkuihin tai no farkkuihin yleensä mutta nykysin lähes aina ne on pillit. Neuletakit ja neulepaidat on mun heikkokohta ja nykysin myös kengät,lähinnä saapikkaat mutta myös muut,kauhesti en mitään tennareita tai lenkkareita käytä. Mitään löysiä housuja en ihmisten ilmoilla pidä ellen nyt satu ulkoilee niin sillon tietty jotkut ulkoiluvermeet.
 
sitä ryysyjen kanssa vatulointia on kyllä hauska seurata
Uskon...

-Olisko tää hyvä?
-Mjoo..
-Miltäs tää sit näyttää?
-Ihan hyvältä.
-Entä tää?
-Hyvä sekin on.
-Hei, ethän sä edes kato, nyt sitte katot ku mä koitan näitä vaatteita ja sanot mikä on paras.
"Kierros uudestaan."
-Se toinen oli paras mun mielestä.
-Ai oikeesti, ku mun mielestä se ei oikee istunu kunnolla.
-No laita sitten se ensimmäinen.
-Noku ei sekään ollu kiva, mä taidan laittaa kuitenkin ton kolmannen.
-*huokaus* Mihin sä edes mun apua tarvitsit?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ai sellanen aihe tänää...hmmm. MUlle vaatteiden ostelu on ihan kauheeta,ei sillä etteikö löytäs mutta kun en tykkää tuntitolkulla ettiä jotain tiettyä kun silloin sitä ei ainakaan löydä.Yleensä mun vaateostokset menee niin et löydän sattumalta ja ostan tai sit löydän jotain ja mietin sitä muutaman päivän ja haen pois,ellei ole jo mennyt.
Eniten rahaa kuluu varmaan pillifarkkuihin tai no farkkuihin yleensä mutta nykysin lähes aina ne on pillit. Neuletakit ja neulepaidat on mun heikkokohta ja nykysin myös kengät,lähinnä saapikkaat mutta myös muut,kauhesti en mitään tennareita tai lenkkareita käytä. Mitään löysiä housuja en ihmisten ilmoilla pidä ellen nyt satu ulkoilee niin sillon tietty jotkut ulkoiluvermeet.
Harvemmin kanssa löydän itselleni mitään fiksua vaatetta, jos löydän, niin en raaski ostaa, ku maksaa, mukamas liikaa :D Kenkiä haluisin aina ostella, mutta niiden kanssa sama juttu, en raaski ostaa. Toisinaan on kyl aikoja, että ostelen paitoja, pahemmin hintoja katselematta ja sit ne jää käyttämättä, kun en sit enää tykkääkää niistä :D
 
sitä ryysyjen kanssa vatulointia on kyllä hauska seurata
Mulla ei oo koskaan vielä ollut sitä ongelmaa että kestäis tuntitolkulla tai monta päivää se miettiminen mitä päälle laittaa. Nuorempana kun lähettiin viihteelle ni minä lipitin siideriä tuskissani kun toiset vaihto ja venklas vaatteita tuntitolkulla ja vielä sillonkin kun oltiin jo toinen jalka ulkona niin joku keksi et pitää vaihtaa vielä joku. Nyt kun muut on vallan kotona ja minä kun lähen ulos niin eipä tarvii ootella ketään,kuteet niskaan ja menoks,so simple:)
 
Viimeksi muokattu:
Mitäs sinulle kuuluu Tinkuliini?
Ei kurjuutta kummempaa:D No ei vain,ihan hyvää kuuluu. Yritän tässä suunnitella pientä mahdollissti tapahtuvaa reissua mutta saa nähdä miten muijan käy. Tutkinut 2päivää yleisten aikatauluja mutta hullummaksi vaan tulee kun yrittää saada asiat kohilleen ja mistä kautta menis ja olisko kuitenkin parempi lähteä aamusta vai illasta jos se vaikuttaa matkan pituuteen ja aikaan....ja ja ja.
 
Kauhee ku teillä kaikilla on paljon kenkiä :O

Hyi kepsu ku oot ollu nuin ahkera ja minä niin laiska.

Eipä mulla muuta.
Ei mulla nyt ainakaan niin paljoo ole vaikka olenkin nykysin tuhlannut hävyttömän paljon kenkiin,ennen edes ostanut kun ihan pakon edessä nykysin lähes aina kun tulee jotkut "pakko saada kengät" eteen niin ne lähtee mukaan:D
 
Viimeksi muokattu:
Aries 78
Ei kurjuutta kummempaa:D No ei vain,ihan hyvää kuuluu. Yritän tässä suunnitella pientä mahdollissti tapahtuvaa reissua mutta saa nähdä miten muijan käy. Tutkinut 2päivää yleisten aikatauluja mutta hullummaksi vaan tulee kun yrittää saada asiat kohilleen ja mistä kautta menis ja olisko kuitenkin parempi lähteä aamusta vai illasta jos se vaikuttaa matkan pituuteen ja aikaan....ja ja ja.
Jaa reissuun lähdössä :) Huomannut ite että itä-länsi suunnassa tuo matkustelu julkisilla on hieman hankalampaa mitä etelä-pohjoinen akselilla.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä