The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28010182:
No sitä huomista.. Ku mulla ei oo mitään kenkiä. Enkä nyt sitte tiedä, että voinko mä laittaa pitkävartiset tennarit.. Tai sit pitää mennä ilman kenkiä *huokaus*
Vähän tuota ajattelinkin :)

Ihan hyvin voit laittaa.
Menet sellaisissa vaatteissa ja kengissä mitkä tuntuvat parhaimmilta :)
 
IhanaValo
Minuukin ahistaa huominen. Tänään leivottu juustokakku, täytekakku ja mokkapalat pitäs viel pyöräyttää. Ootellaan voileipäkakun tekijää, sen pitäis olla tulossa tänään käymään :)
 
Vähän tuota ajattelinkin :)

Ihan hyvin voit laittaa.
Menet sellaisissa vaatteissa ja kengissä mitkä tuntuvat parhaimmilta :)
Siis niin mä aattelinki, mutta mutta.. Se on tää sama ongelma aina. Ihania korkkareita on kaappi piukassa, mutta jostain kumman syystä niistä on kaikista korkolaput menny, eikä kukaan oo vieny niitä suutarille.. :whistle:

Aina ku oon lähdössä johonkin, niin alkaa kauhee stressi kaikista vaatteista yms. Sit yleensä päädyn niihin samoihin aina kuitenkin :D Nyt mulla on toppi ja housut kyllä tiedossa, mutta tosiaan joku pitkähihanen täytyy kekata jostain, sekä ne kengät oli se ongelma, mut taidan vaan laittaa noi tennarit sitte :)

Ihqvalo :hug: Älä stressaa turhaan, hienosti kaikki sujuu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28010216:
Siis niin mä aattelinki, mutta mutta.. Se on tää sama ongelma aina. Ihania korkkareita on kaappi piukassa, mutta jostain kumman syystä niistä on kaikista korkolaput menny, eikä kukaan oo vieny niitä suutarille.. :whistle:

Aina ku oon lähdössä johonkin, niin alkaa kauhee stressi kaikista vaatteista yms. Sit yleensä päädyn niihin samoihin aina kuitenkin :D Nyt mulla on toppi ja housut kyllä tiedossa, mutta tosiaan joku pitkähihanen täytyy kekata jostain, sekä ne kengät oli se ongelma, mut taidan vaan laittaa noi tennarit sitte :)

Ihqvalo :hug: Älä stressaa turhaan, hienosti kaikki sujuu :)
Kaikilla naisilla taitaa olla yleensä sama ongelma :D
Pyöritellään vaatteita ja mitetitään mitä laittaa.

Joku kerta viet kaikki kengät suutariin ja sanot että tuossa :)
 
ehkä vielä joku päivä :)
Mahdollisesti. Saattaa olla, että sitä ennen on nuo kengät lisääntynyt tuolla kaapissa, kun joskus on pakko olla korkkarit ja koska vanhat ei oo kävelykunnossa, niin pakkohan sitä on ostaa uudet :D

Nyt muuten harmittaa, ku viime vkl oltiin ostoksilla ja Click shoessa oli aivan ihanat korkkarit, niitä jo aikasemmin kuolannu, nii 53€, enkä ostanu.. PRKL!

Ainii, noista korkolapuista tuli mieleen, että mistäköhän johtuu, että mulla menee aina vaan toisesta kengästä se korko, en nyt muista kumman jalan oli, mutta siis vaan toisesta, toinen on hyvässä kunnossa.. Astunkohan mä jotenki huonosti toisella jalalla..
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28010388:
Mahdollisesti. Saattaa olla, että sitä ennen on nuo kengät lisääntynyt tuolla kaapissa, kun joskus on pakko olla korkkarit ja koska vanhat ei oo kävelykunnossa, niin pakkohan sitä on ostaa uudet :D

Nyt muuten harmittaa, ku viime vkl oltiin ostoksilla ja Click shoessa oli aivan ihanat korkkarit, niitä jo aikasemmin kuolannu, nii 53€, enkä ostanu.. PRKL!

Ainii, noista korkolapuista tuli mieleen, että mistäköhän johtuu, että mulla menee aina vaan toisesta kengästä se korko, en nyt muista kumman jalan oli, mutta siis vaan toisesta, toinen on hyvässä kunnossa.. Astunkohan mä jotenki huonosti toisella jalalla..
Onneksi miehillä tuota ongelmaa! Kaapissa Bootsit, juoksulenkkarit, kävelykengät, croksit, hieman paremmat kengät ja maiharit :D
 
Onneksi miehillä tuota ongelmaa! Kaapissa Bootsit, juoksulenkkarit, kävelykengät, croksit, hieman paremmat kengät ja maiharit :D
Mulla on ööööö monet korkkarit, muutamat avokkaat, neljät tennarit: mustat, vihreet, ruskeet ja mustat pitkävartiset, reinot, maiharit (jos laittaiski ne) parit talvi"lenkkarit" ja bootsit, joista muuten niistäkin puuttuu korkolappu :D Nii juu ja juoksulenkkarit ja hiihtomonotki löytyy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28010388:
Mahdollisesti. Saattaa olla, että sitä ennen on nuo kengät lisääntynyt tuolla kaapissa, kun joskus on pakko olla korkkarit ja koska vanhat ei oo kävelykunnossa, niin pakkohan sitä on ostaa uudet :D

Nyt muuten harmittaa, ku viime vkl oltiin ostoksilla ja Click shoessa oli aivan ihanat korkkarit, niitä jo aikasemmin kuolannu, nii 53€, enkä ostanu.. PRKL!

Ainii, noista korkolapuista tuli mieleen, että mistäköhän johtuu, että mulla menee aina vaan toisesta kengästä se korko, en nyt muista kumman jalan oli, mutta siis vaan toisesta, toinen on hyvässä kunnossa.. Astunkohan mä jotenki huonosti toisella jalalla..
Loppumaton kierre kun vanhoista menee korkolappu ja kun ei muista viedä suutariin pitää ostaa uudet :D
Tosin maksaahan ne korkolaputkin.

Voi olla että astut toisella jalalla jotenkin eri tavalla, monestihan kengistä/koroista saattaa kulua enemmän vain esim ulko- tai sisäreuna.
 
Onneksi miehillä tuota ongelmaa! Kaapissa Bootsit, juoksulenkkarit, kävelykengät, croksit, hieman paremmat kengät ja maiharit :D
ja sandaalit, lakeerikengät, tavalliset pukukengät, vuorittomat kumpparit, huopavuorikumpparit, neopreenikumpparit, turvakengät, mettäsuksillahiihtosaappaat, lyhytvartiset vaelluskengät, pitkävartiset vaelluskengät, pertsamonot, luistelumonot, laskettelumonot, moposaappaat assulle, endurosaappaat, kelkkasaappaat...
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28010464:
Mulla on ööööö monet korkkarit, muutamat avokkaat, neljät tennarit: mustat, vihreet, ruskeet ja mustat pitkävartiset, reinot, maiharit (jos laittaiski ne) parit talvi"lenkkarit" ja bootsit, joista muuten niistäkin puuttuu korkolappu :D Nii juu ja juoksulenkkarit ja hiihtomonotki löytyy :D
Mä en edes viitsi luetella :ashamed:
 
ja sandaalit, lakeerikengät, tavalliset pukukengät, vuorittomat kumpparit, huopavuorikumpparit, neopreenikumpparit, turvakengät, mettäsuksillahiihtosaappaat, lyhytvartiset vaelluskengät, pitkävartiset vaelluskengät, pertsamonot, luistelumonot, laskettelumonot, moposaappaat assulle, endurosaappaat, kelkkasaappaat...
Ainii onhan mulla sandaaleita ja balleriinojaki.. ja kumpparitki löytyy ja ja.... :D Ihan liikaa kenkiä..

Fami. Voi olla, että se kuluu jostain reunasta ja halkee ja lähtee veks. En oikeen tiiä, mut kait mä joskus saan ne vielä viedyks sinne suutarille oikeestii :D
 
Aries 78
ja sandaalit, lakeerikengät, tavalliset pukukengät, vuorittomat kumpparit, huopavuorikumpparit, neopreenikumpparit, turvakengät, mettäsuksillahiihtosaappaat, lyhytvartiset vaelluskengät, pitkävartiset vaelluskengät, pertsamonot, luistelumonot, laskettelumonot, moposaappaat assulle, endurosaappaat, kelkkasaappaat...
kelkka/mopokengät unohtu ja lumilautakengät :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä