The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Enpä ole itsekkään muistanut moista tehdä vaikka kaapissa on kalkinpoistoaineet. Pitää ostaa vaan kalliimpaa kahvia niin pysyy maku hyvänä :D
Mun kahvin maussa ei ole nytkään mitään eroa :O
Aloin miettiin että aamulla avasin uuden paketin niin jos siinä onkin ollut jotain? Vaikka pienen pieni reikä jossain ja maku kärsinyt? Päiväystä kyllä piisas vielä.
 
IhanaValo
Lapset on innoissaan kun pääsevät mummolaan yökylään perjantaina, eilen yrittivät jo alkaa pakkaamaan :D Eli sikäli hyvillä mielin voin laittaa lapset hoitoon ja keskittyä ite vaan "olennaiseen" niinkuin mies sanoo..
Huomenna sit kauppaan, miten muistan kaiken tarpeellisen ostaa..pitää varmaan listaa koittaa värkätä viel tosin usein listakin unohtuu kotiin:ashamed:
Tänään meinasin käydä suihkus ja laittaa uutta väriä hiuksiin..tai no, ei nyt kovinkaan uutta mut kuitenkin:)
 
No jos ei menkkoja ole ollut niin pahalta näyttää...paras käydä TK:ssa ihan varmistamassa:D

tai sitten olet syönyt hiivaa...
Mää kyselen huomenna lekurilta kun menen näyttään koipee sille. Ne tykkää sellaisista jotka käy kerran pariin kolmeen vuoteen ja sitten tulee kysymyslistan kanssa. "mikä tää on" "onko tää normaalia" "kannattaako tästä huolestua"
 
Lapset on innoissaan kun pääsevät mummolaan yökylään perjantaina, eilen yrittivät jo alkaa pakkaamaan :D Eli sikäli hyvillä mielin voin laittaa lapset hoitoon ja keskittyä ite vaan "olennaiseen" niinkuin mies sanoo..
Huomenna sit kauppaan, miten muistan kaiken tarpeellisen ostaa..pitää varmaan listaa koittaa värkätä viel tosin usein listakin unohtuu kotiin:ashamed:
Tänään meinasin käydä suihkus ja laittaa uutta väriä hiuksiin..tai no, ei nyt kovinkaan uutta mut kuitenkin:)
Kiva kun ovat innoissaan menossa :)

Tee se lappu vaan, mäkin tekisin :)
 
oliko se kova aamulla?

pehmeällä ei tee mitään
tietty oli kova :O pehmeänhän heti tuntee kädessä :xmas:

mutta testasin toistakin pakettia niin sama juttu
ehkä mun makuaistissa nyt vaan jotain häikkää :D
töissäkin juhla mokkaa ja sielläkin maistui samalta nyt kun muistelen
onhan mulla noita troppeja ollut, jos niillä ois jotain vaikutusta, en tiedä
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä