Joku TODELLA VÄHÄKALORINEN NAPOSTELTAVA?

  • Viestiketjun aloittaja asedfase
  • Ensimmäinen viesti
asedfase
Laihduttanut olen kuukauden, nyt ollut pari vaikeata päivää ja tekisi kokoajan mieli syödä jotain. En ole koskaan ollut mikään napostelija, mutta nyt tekisi mieli napostella jotain.

Osaatteko vinkata jotain TODELLA niukkakalorista naposteltavaa mitä ei pitäisi valmistaa mitenkään? Olen töissä tällä hetkellä, kaupasta voisin kipaista jotain.
 
"A P"
Heh, kai noi jääpalat olisi paras.

Porkkanalle olen allerginen, kurkkua syön muutenkin niin paljon ettei nyt tee yhtään mieli. Jotain sellaista pientä naposteltavaa, mitä voisi mutustella pienissä paloissa tässä työpäivän aikana. Pähkinöissä on aivan mielettömästi kaloreita.
 
"A P"
Pitäisköhän noita kirsikkatomaatteja sit..

Vielä jos tulee jotain ideoita jotka ei ole hedelmiä/vihanneksia niin ehdottakaa ihmeessä! Syön niin mielettömästi kasviksia muutenkin, ja nyt olisi juuri sellainen kaikkea-rasvaista-ja-lihottavaa himo mistä pitäisi päästä eroon :D
 
"A P"
[QUOTE="Jenis";28004225]Ruissipsit?[/QUOTE]

Aah nää olisi niin hyviä, mutta niissäkin paljon kaloreita (yli 300kcal/100g) :(

Mehukeittoa en pidä naposteltavana, kiitos vinkistä kuitenkin :)

Pitäsikö suolata pahvinpalasia ja alkaa mutustella niitä :D
 
"Jenis"
[QUOTE="A P";28004248]Aah nää olisi niin hyviä, mutta niissäkin paljon kaloreita (yli 300kcal/100g) :(

Mehukeittoa en pidä naposteltavana, kiitos vinkistä kuitenkin :)

Pitäsikö suolata pahvinpalasia ja alkaa mutustella niitä :D[/QUOTE]

Mutta ruissipsejä ei voi syödä kovin paljoa, niissä on sen verran työtä hampaille :D Omalla pöydällä on Elovena-välipalakeksi, yhdessä (isossa) keksissä 140 kcal ja 10% päivän kuiduntarpeesta...
 
"A P"
Kiitos kaikille vinkeistä, päätin kuitenkin että en hae mitään ja syön vaikka kynsiäni. Söin jo välipalanikin, joka piti syödä juuri ennen töistä lähtöä, että jaksa salilla. Sitä ennen on kuitenkin pakko syödä jotain, niin haen vasta sitten jotain.

Laihdutus oli niiin helppoa ja mielitekoja ei ollut juuri ollenkaan. Nyt on kaksi päivää ollut sellainen olo, että tekisi mieli vaan SYÖDÄ JA IHAN MITÄ VAAN, KUNHAN SITÄ ON PALJON. Eilen meni jo kalorit yli tavoitteen yli reilusti, joten nyt helvetti soikoon pysytään ruodussa..
 

Yhteistyössä