Ärsyttää kun löytyy omakotitaloja vuokralle halvalla, mutta sitte niis on aina öljylämmitys

"vieras"
tää tuttu ihan ITSE KEHUSKELEE SILÄ ETTÄ ON KIVA OLLA TÖISÄ KU SAA KATTOO DVD FILMEJÄ ja harvoin tarvii yöllä edes yhtä kertaa käydä jonkun potilaa huoneessa. ne nukkuvat yleensä sen uniklääkkeen voimasta enintään kaksi kertaa pitää yössä käyd siloinkin vian lisä lääkitys rauhoittavaa tai uniläkettä riippuen henkilöstä.
Mitä sitten? Ei se tuollaista kaikilla lähihoitajilla ole.

tää tuttu ihan ITSE KEHUSKELEE SILÄ ETTÄ ON KIVA OLLA TÖISÄ KU SAA KATTOO DVD FILMEJÄ ja harvoin tarvii yöllä edes yhtä kertaa käydä jonkun potilaa huoneessa. ne nukkuvat yleensä sen uniklääkkeen voimasta enintään kaksi kertaa pitää yössä käyd siloinkin vian lisä lääkitys rauhoittavaa tai uniläkettä riippuen henkilöstä.
Joo joo, ilman muuta. Miten kummassa sulta aina tämmösiä tarinoita tuleekin..?

Rollolainen
hui kauheeta, jos ihmiset nauraa työajallaan..mitenhän sairaaloissa pärjättäisiin, jos yöaikaan potilaat jätettäisiin yksin?sairaanhoitajan ammatti on kyllä erittäin tärkeä ammatti, toiset vaan ei osaa arvostaa näemmä saamaansa hoitoa.
ja haukutaan niitä potilaita ja vähätellän niden vaivoja. Tuon huoneen se ja se potilas, se luulee et on kipee, mut anettiin kuitenkinseile läkettä kun se ni kivenkva väitti että sitä sattu. luulosairas se on. kyeessä oli leikkauspotilas ja räkänaurut päälle.

sillä siisti
työtätekeville? mitä työtä se on jos YÖVUOROSSA ISTUU hoitienhuoneessa ja juoruaa ja naureskelee potilaille, nii että käytävät raikuu...... Hióitajat eivät tienneet että olin hereilä, eivät nähneet sinne yhteiseen tilaan, kuulin kaiken =/
no mä saan tollasesta työstä 4000 käteen, mut sun älyllinen kapasiteetti ei ikin riittäisi mun duuniin ;)

Rollolainen
[QUOTE="vieras";28001798]Mitä sitten? Ei se tuollaista kaikilla lähihoitajilla ole.[/QUOTE]

no ei se koivn raskasta ole MISSÄÄN YÖVUOROSSA VARSINKAAN.. vanhustenhoitjatki valitta että o rasast,sitlti vanhkset on SAMOISSA pakska ja kusivaipooissa aamun asti.

ja haukutaan niitä potilaita ja vähätellän niden vaivoja. Tuon huoneen se ja se potilas, se luulee et on kipee, mut anettiin kuitenkinseile läkettä kun se ni kivenkva väitti että sitä sattu. luulosairas se on. kyeessä oli leikkauspotilas ja räkänaurut päälle.
kai sä teit valituksen noista hoitajista?yleistämään ei kannata alkaa kuitenkaan..

Rollolainen
Alkuperäinen kirjoittaja sillä siisti;28001808:
no mä saan tollasesta työstä 4000 käteen, mut sun älyllinen kapasiteetti ei ikin riittäisi mun duuniin ;)
mitä älyäs sevatii että istuu ja haukuu potilaita . siinä ei älyä tarvita. Olisko susta kiva jos tietäsit että sun sairauskia vähäteltäis ja naureskeltaisiin seläntakana .

Ei helvetti
Kyllä mä mieluummin muuttaisin öljylämmiteiseen taloon kun sähkölämmitteisen taloon ja muuten jos sä saat sossuta rahaa niii kyllä se su öljytkin maksaa...
Tämän pitemmälle en tätä ketjua viitsi lukea. On se nyt vittu jos sossulla (=veronmaksajilla) koetetaan saatana lämmitysöljytkin maksattaa!!! Asukaa niissä kaupungin kerrostaloluukuissa, jos ei ole itsellä rahaa pitää torppaansa lämpimänä. Saatana!

en, homaa että ettekatos ajankohtaisohjelmia, nisä on just olut näistä että vanhusten hoito on ihan retuperällä. kananttais kattoo .
Ehkä sun kannattaas päästä yli siitä katkeruudesta joka on saanu alkunsa siitä ettet päässy lähihoitajakoulutukseen. Paitti sulla tuntuu olevan katkeruutta sossua, Kelaa, työnantajia, naapureita ja yhtä sun toista kohtaan...

vierass
ei kannatakaan, ei siit jää käten edes sitä tonnia. Ei siellä elä
Nyt on pakko tähän kommentoida, että eikös se enemmän ole kuin sossusta saa? Eli josko ei saa "tarpeeksi" niin mitä sitten edes yrittämäänkään? Mullakin yks tuttavapariskunta, kumpainenkin kouluttamattomia, mutta mitkään työt ei kelpaa, kun pitäis olla niin ja niin hyvä palkka. Turha parkua, jos ei ole edes sitä koulutusta.

Ja kyllä mä muistan siivoustyöstä saaneeni jo markka-aikana käteen reilusti yli 6000 markkaa ja eiköhän noi minimipalkat ole vähän noussut tuossa liki 15 vuodessa...

Rollolainen
Kyllä elää jos töiskäyvä puoliso. Ja edelleen jos on yh niin kyllä saa asumistukia vähintään. Jos lapsia monta, niin tuet nousee ja voi saada toimeentulotukeaki.
juu ja se puoliso sa saman verran, se on tosi vähän TYÖSSÄOLOSTA. ei kananta ei ei saa välkttämättä enää asumistukea ja vaika olisi van kaks lasta menee aika tiukille. hoitomaksut ja työmatka tpäälle ni ei jää juri mitään käteen

???
juu ja se puoliso sa saman verran, se on tosi vähän TYÖSSÄOLOSTA. ei kananta ei ei saa välkttämättä enää asumistukea ja vaika olisi van kaks lasta menee aika tiukille. hoitomaksut ja työmatka tpäälle ni ei jää juri mitään käteen
kenellä vaan on mahdollisuus kouluttautua!! Ei kenenkään ole pakko tehdä siivoojan töitä.
tai lähihoitajan tai ees mun ei olisi pakko tehdä työtäni.. mitä sä siis uliset?
puhut täyttä paskaa täällä ja yleistät minkä kerkiät.

vanhustentalossa töissä
joopajoo.
Yöllä tehdään kiertoja,meillä 2h välein,kierron välissä tehdään paperihommia,jaetaan lääkkeitä valmiiksijn jne..harvoin on rauhallisia öitä aina on joku asukas jota pitää mennä katsomaan/rauhoittelemaan/ohjaamaan takas petiin.Aamuksi valmistetaan leivät aamupalalle&taukohuoneeseen.Jos ei muuta tekemistä ole niin sitten leivotaan seuraavalle päivälle kahvin kanssa tarjottavaa,pyykkien lajittelua jne.

Yhteistyössä