Ärsyttää kun löytyy omakotitaloja vuokralle halvalla, mutta sitte niis on aina öljylämmitys

retard?
ollaan monessa muussakin työssaä vastussa ihmishengistä. Ja hitajien työtä seuranneena, aiankaan sairaalassa i ole kiretä , päinvastoin. varsinkin yövuorossa on aikaa istua ja juoruta ja puhua niin kova etä kuuluu potilaishuoneisin asti. Aika monella äidillä ja isällä o IHAN YHTÄ suuri vastuuu ja omaishoitajla. Heifänkin pitää tietä lääkkeistä. moni OMIANEN joutuu piikittämänki niitä potilaita.
Lähärit mitään sairaanhoitajia ole ja minäkiin olen joutnut kokkina / keittäjänä läkietä jakamaan, ilamn koulutusta. PUrkiss aoli henkilön nimi. asamalla kun aamupala jaettiin, nin purkki hyllyltä tarjotimelle. sen pystyy tekemänkuka vaan.

Järkevä kirjoittaminen onkin eri juttu.

"tii"
ollaan monessa muussakin työssaä vastussa ihmishengistä. Ja hitajien työtä seuranneena, aiankaan sairaalassa i ole kiretä , päinvastoin. varsinkin yövuorossa on aikaa istua ja juoruta ja puhua niin kova etä kuuluu potilaishuoneisin asti. Aika monella äidillä ja isällä o IHAN YHTÄ suuri vastuuu ja omaishoitajla. Heifänkin pitää tietä lääkkeistä. moni OMIANEN joutuu piikittämänki niitä potilaita.
Lähärit mitään sairaanhoitajia ole ja minäkiin olen joutnut kokkina / keittäjänä läkietä jakamaan, ilamn koulutusta. PUrkiss aoli henkilön nimi. asamalla kun aamupala jaettiin, nin purkki hyllyltä tarjotimelle. sen pystyy tekemänkuka vaan.
Älä rollo ole noin katkera.Voithan aina hakea uudelleen lähihoitajakoulutukseen,jos et ekalla kerralla päässytkään läpi.

vierass
mä en kyllä edes omaa iäni kehtaia pyytää ILMAISEKSI auttamaan. Kyllä ne bensarahat antaisin. olkoonkin van oma isä.
Minä autan AINA ilmaiseksi. Sitä kutsutaan nimenomaan AUTTAMISEKSI. Se on sitten jotain ihan muuta, jos siitä maksua odotan.

Minä kun autan ihmisiä (puolituttujakin!) ILMAISEKSI niin saan takaisin apua ILMAISEKSI. Talkoohenki talkoohenki. Jokainen kantaa oman kortensa kekoon.

Rollolainen
Minä autan AINA ilmaiseksi. Sitä kutsutaan nimenomaan AUTTAMISEKSI. Se on sitten jotain ihan muuta, jos siitä maksua odotan.

Minä kun autan ihmisiä (puolituttujakin!) ILMAISEKSI niin saan takaisin apua ILMAISEKSI. Talkoohenki talkoohenki. Jokainen kantaa oman kortensa kekoon.
minä enpyydä maksua mutta mä aina maksan, koska sile toiselle tuee siitä kuitenki kuluja.

kylläpä sä oletkin katkera toisille/ työtätekeville : /

Rollolainen
:LOL: :LOL:

Mä en viitti edes kommentooda mitään noihin sun väittämiin. :D
itse olen yöaikaan olut hereillä sairalassa kun hoitajat istuneet työhuoneessaan...
ja muten yks mun tuttu on kehtysvammaisia hoitamassa. Menee mielellän yövuoroihin, koska siellä saa rauhassa kattoo elokuvia koska siellä EI OLE MITÄÄ TEKMISTÄ. 1 tai kertaa yössä pitää käydä joku asikas käydä tsekkaamasa, silloinkin riitää ku antaa sille unilääkken ja saa taas jatkaa leffan kattomista. Voiko helpompaa hommaa olla. päivvuoroissa sit joutuuki tekemään enemmän. mutta sillonkin se o enemmän sitä kehitysvammisten ulkoiluttamista ym

no ei kai, kun eikös se tehny pätkätöitä?ja mä olen kaupassa töissä ja mun palkka on bruttona päälle 2000€/kk ilman lisiä, viitaten tuohon aiempaan missä kirjotit, että kaupassa saa palkkaa 1000€..
Mun kaveri on kaupas kokopäivääsenä töis ja tuskin palkkansa mitään tonnia on vaan monta sataa enemmän. Ei hän tonnin tuloolla olisi miehensä kans mitää asuntolainaa saanu.

itse olen yöaikaan olut hereillä sairalassa kun hoitajat istuneet työhuoneessaan...
ja muten yks mun tuttu on kehtysvammaisia hoitamassa. Menee mielellän yövuoroihin, koska siellä saa rauhassa kattoo elokuvia koska siellä EI OLE MITÄÄ TEKMISTÄ. 1 tai kertaa yössä pitää käydä joku asikas käydä tsekkaamasa, silloinkin riitää ku antaa sille unilääkken ja saa taas jatkaa leffan kattomista. Voiko helpompaa hommaa olla. päivvuoroissa sit joutuuki tekemään enemmän. mutta sillonkin se o enemmän sitä kehitysvammisten ulkoiluttamista ym
Sulla ei voisi vääristyneempi käsitys olla alasta, mutta ymmärrettäväähän se on että asiat kääntää mielessään päälaelleen. Selviytymiskeino pettymyksestä sekin.

Toivottavasti ap löydätte Likan kanssa teille sopivan pikku talon :)

työtätekeville? mitä työtä se on jos YÖVUOROSSA ISTUU hoitienhuoneessa ja juoruaa ja naureskelee potilaille, nii että käytävät raikuu...... Hióitajat eivät tienneet että olin hereilä, eivät nähneet sinne yhteiseen tilaan, kuulin kaiken =/
Jos sulla on tullu vastaan tuollaasta niin älä oleta, että se on joka paikas tuollaasta.

Mä oon ollu vanhainkodilla harjoottelun aikana yövuoros eikä siä todellakaa mitää meteliä oo pidetty. Säännöllisesti käydään kiertämäs osasto ja tarkistamas, että kaikki ok. Tarvittaes vaihdetaan vaippoja. Tiettyynä öinä on pyykkihuoltoa tms. Ei siellä istuta toimettomana koko yötä.

Ja työtä se yövuoroki on. Vai pitääskö kaikki osastot jättää oman onnensa nojaan yöksi?

työtätekeville? mitä työtä se on jos YÖVUOROSSA ISTUU hoitienhuoneessa ja juoruaa ja naureskelee potilaille, nii että käytävät raikuu...... Hióitajat eivät tienneet että olin hereilä, eivät nähneet sinne yhteiseen tilaan, kuulin kaiken =/
hui kauheeta, jos ihmiset nauraa työajallaan..mitenhän sairaaloissa pärjättäisiin, jos yöaikaan potilaat jätettäisiin yksin?sairaanhoitajan ammatti on kyllä erittäin tärkeä ammatti, toiset vaan ei osaa arvostaa näemmä saamaansa hoitoa.

Rollolainen
Sulla ei voisi vääristyneempi käsitys olla alasta, mutta ymmärrettäväähän se on että asiat kääntää mielessään päälaelleen. Selviytymiskeino pettymyksestä sekin.

Toivottavasti ap löydätte Likan kanssa teille sopivan pikku talon :)
tää tuttu ihan ITSE KEHUSKELEE SILÄ ETTÄ ON KIVA OLLA TÖISÄ KU SAA KATTOO DVD FILMEJÄ ja harvoin tarvii yöllä edes yhtä kertaa käydä jonkun potilaa huoneessa. ne nukkuvat yleensä sen uniklääkkeen voimasta enintään kaksi kertaa pitää yössä käyd siloinkin vian lisä lääkitys rauhoittavaa tai uniläkettä riippuen henkilöstä.

mut sillä ei elä, miten maksat vuokrat tuola rahalla tai asuntolainat?
No jos esim. yh saa noin pientä palkkaa niin sitte saa asumistukea yms. Turha narista jos ei tajua niitä hakia. Lähihoitajan palkalla on turha haaveilla asumistuesta tms. jos on vain yksi lapsi. Kaiken maksaa itte alusta asti ja niinhän se pitääki olla.

Iss:n yms. siivoojat ei taida kovin isoja palkkoja saada, mutta ku olin sellutehtaalla siivoamas kesätöis niin tuntipalkka oli vähä yli 12€. Eli riippuu siitä missä on töis.

Yhteistyössä