The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
sama täällä
eikä aina niin tasaseenkaan vaan vauhdilla :D
Totta.. Myös sivun viiminen viesti jää usein lukematta, en tiedä miksi. Oon ainaki monesti huomannu, että ensin viesti on sivulla 12 ja yhtäkkiä se löytyykin sivulta 11, eli niinkuin täältä poistuis välistä viestejä silloin tällöin.. Kuka myöntää poistelevansa?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28001405:
Totta.. Myös sivun viiminen viesti jää usein lukematta, en tiedä miksi. Oon ainaki monesti huomannu, että ensin viesti on sivulla 12 ja yhtäkkiä se löytyykin sivulta 11, eli niinkuin täältä poistuis välistä viestejä silloin tällöin.. Kuka myöntää poistelevansa?
oon huomannu saman mutta epäilen jostain muusta se johtuu kuin poistetuista viesteistä
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28001405:
Totta.. Myös sivun viiminen viesti jää usein lukematta, en tiedä miksi. Oon ainaki monesti huomannu, että ensin viesti on sivulla 12 ja yhtäkkiä se löytyykin sivulta 11, eli niinkuin täältä poistuis välistä viestejä silloin tällöin.. Kuka myöntää poistelevansa?
niinpä

enpä tiedä mistä tuo johtuu
 
teinipojat
olisin käynyt kysymässä että oliko tuo touhu nyt aivan viisaimmasta päästä?

Tästä tuli mieleen kun kerran yksi vartija puhui että oli nähnyt kun jotkut 14-15v pojat pummas viinaa joidenkin juoppojen (anteeksi sana) pulloista, niin vartija oli sitten kysynyt että kannattaakohan ottaa?
Että miettikääs kuinka monessa suussa pullo on käynyt ja mitä siitä voi olla.
Pojat lähti pois ja sanoi ettei tullut mieleen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä