The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tilulilulei:wave:

Mulla mitään asiaa ole sen kummemmin. Joku mukula laski pulkalla ajotielle kauheessa vauhdissa,sain väistettyä toiselle kaistalle muuten olis voinut käydä pahastikin...miks ihmeessä pitää mäkeä laskea ajotielle päin varsinkin kun tie on vilkas ja isompiakin autoja menee. Minä vaan kysyn.
 
Tilulilulei:wave:

Mulla mitään asiaa ole sen kummemmin. Joku mukula laski pulkalla ajotielle kauheessa vauhdissa,sain väistettyä toiselle kaistalle muuten olis voinut käydä pahastikin...miks ihmeessä pitää mäkeä laskea ajotielle päin varsinkin kun tie on vilkas ja isompiakin autoja menee. Minä vaan kysyn.
Mä olisin menny pitämään saarnaa mutta se oonki mä :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aries 78
Tilulilulei:wave:

Mulla mitään asiaa ole sen kummemmin. Joku mukula laski pulkalla ajotielle kauheessa vauhdissa,sain väistettyä toiselle kaistalle muuten olis voinut käydä pahastikin...miks ihmeessä pitää mäkeä laskea ajotielle päin varsinkin kun tie on vilkas ja isompiakin autoja menee. Minä vaan kysyn.
Onneksi sait väistettyä, eiköhän lapsikin oppinut ettei laske sinne tielle.

Mites sinulla on viikko alkanut muuten :)
 
Iltaapi! Hinnannousua taas havaittavissa - tänään oli tupakka-askin hinta noussut 10 senttiä ja en sitten maksanutkaan käteisellä, kun kädessä oli tasan 5,60, mutta hinta olikin 5.70.
Ehkä se sauhuttelu kannattaisi lopettaa.
mua ärsyttää maidon hinnan nousu,oon sellanen maidon lipittäjä et varmasti rupee tuntumaan taskun pohjalla tuo maidon hinta. Nyt kyllä vaihdoin lidlin maitoon ,siellä kun maito maksaa tällä hetkellä 0,70centtiä.
 
IhanaValo
Ääh, ahistus iskee kun juhlat lähestyy..mitään muuta ei oo vielä varmaa kun viinat(booli) ja voileipäkakku...mut pärjää kai niilläkin jo :LOL:
No okei, on miulla jo vaatteet päivää varten, iltajuhliin meinasin vaihtaa jos tilaamani paita mahtuu päälle..jos ei niin kai se on mentävä niissä samoissa, mut ainakin saisin sit käyttää saappaitani :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä