The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voiko väsyttäis.. Mut kohta tarvis silti men tekeen ruokaa, taidan mennä sieltä mistä aita on matalin ja tehdä makaronijauhelihamössöä :D

Miks ihmeessä tuo meidän nuorempi jätkä on niin tapaturma-altis? Sillä menee nenä uusiks ihan varmaan vielä joku kaunis päivä. On nyt kuukauden aikana juossut "kolarin" toisen lapsen kanssa, niin, että nenästä tuli litratolkulla verta, viiko siitä otti osumaa kirjasta hoidossa ja taas veri lensi. Sunnuntaina oli lyöny nenänsä rattikelkkaan ja kauhee raapale siinä. Nyt sitte tänää juossu hoidossa pöytää päin ja koko nenä ihan musta ja veri oli taas vaan juossu. Mä en käsitä enää miten tuo voi olla mahdollista.
 
Hain lapset tarhasta kävellen tuolla tuiskeessa ja hääräiltiin pihalla hetki... Nyt kanaa naamaan ja istun hetken.. HUI ens viikolla se työssäoppiminen taas alkais ja jänskättää tuo paikka mihen oon menossa! Oikein panimoravintola ja kaikkee, toivottvasti en mokaa! :S
 
Ihania sähköpostiviestejä taas tullu.

-Luottorajasi on nyt korotettu 1000€ (mitvit, onko mulla luottokortti? )
-Näin laihdutat 20kg helposti (ei varmaan passaa laihduttaa 20kg tai on tiputuksessa ja letkuruokinnassa)
-Seksiseuraa sinulle. (Kiitti, en tarvii)
- Ilmaista lainaa, nyt 2000€ (ai ilmasta, mikä on ilmainen laina? )

Ym mahdollista ja mahdotonta.. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Metis ja famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28000767:
Ihania sähköpostiviestejä taas tullu.

-Luottorajasi on nyt korotettu 1000€ (mitvit, onko mulla luottokortti? )
-Näin laihdutat 20kg helposti (ei varmaan passaa laihduttaa 20kg tai on tiputuksessa ja letkuruokinnassa)
-Seksiseuraa sinulle. (Kiitti, en tarvii)
- Ilmaista lainaa, nyt 2000€ (ai ilmasta, mikä on ilmainen laina? )

Ym mahdollista ja mahdotonta.. :LOL:
Mulle tuli tossa viikko sitten kolmeen otteeseen "olet perinyt iso iso iso äitisi enon kissan miljoonat" lähetä vaan 5000dollaria sinne ja sinne siirtokuluiksi

Sekä, haluatko naida naapuriasi... :LOL: :LOL:
 
IhanaValo
Tykkään vain ensimmäisestä virkkeestä :attn:

Mä en oo ihan perillä.. Mikäs tytössä ärsytti?
Mies nyt on ilmeisesti perusmies :saint:
Naapurin tytöllä vissiin ei oo kaikki kotona, semmoista on käytös. Loukkaa meijän tyttöö ihan tahallaan ja nauraa vaan. Esim. haukkuu päin naamaa ja kehuskelee et hällä on karkkia mut ei vahingossakaan anna mein tytölle vaan mussuttaa yksin nenän eessä, ja synttärikutsua on meijän tytön kuulemma turha oottaa..semmosta kivaa pientä..oma tyttö on herkkä luonateeltaan niin useamman kerran on jouduttu lohduttaa kun tuo älyn jättiläinen on mölässyt jotain..
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;28000767:
Ihania sähköpostiviestejä taas tullu.

-Luottorajasi on nyt korotettu 1000€ (mitvit, onko mulla luottokortti? )
-Näin laihdutat 20kg helposti (ei varmaan passaa laihduttaa 20kg tai on tiputuksessa ja letkuruokinnassa)
-Seksiseuraa sinulle. (Kiitti, en tarvii)
- Ilmaista lainaa, nyt 2000€ (ai ilmasta, mikä on ilmainen laina? )

Ym mahdollista ja mahdotonta.. :LOL:
Miulla on samanlaisia aina..just tuo luottohomma, ei miulla oo ees luottokorttia..ja mitä ihmettä teen miesten alusvaatteilla, omakin mies osaa ihan itte ostaa omansa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä