The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta kaikille.

Kylmä viima tuola ulkona. Hyrrr!

Mää kasasin eilen esikkolle uuden sängyn ja kirjotuspöydän,olihan hauskaa kun oli useita pikkuapureita. :)
Samalla sai poikien huone uudenlaista ilmettä. Tänään sitte pitääs viedä niiden vanha töllö keräykseen ja uutta laittaa tilalle. Selkä kiittää,mutta ihana nähdä lapsien hymyilevät nassut kun saavat olla auttamassa :)
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27998947:
Törö :rolleyes: Jaahas, täälläkin lähes kaikkien perheessä joku tauti menossa. Meillä myös :wave::headwall: ja nyt oon kädet kyynerpäitä myöden ristissä ettei tuo mahatauti vielä tähän tuu....
:wave:

Meilläpä on taudeista selvitty :)
 
  • Tykkää
Reactions: *PimiäSilimä*
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27998947:
Törö :rolleyes: Jaahas, täälläkin lähes kaikkien perheessä joku tauti menossa. Meillä myös :wave::headwall: ja nyt oon kädet kyynerpäitä myöden ristissä ettei tuo mahatauti vielä tähän tuu....
Ole onnellinen jos ei tule.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;27998992:
No hyvä :) meilläkin kyllä jo voitonpuolella, enää minä ja pienin sairaana ja minäkin ns. "puolikuntonen" eli ei kuumetta joten se ois töihin mentävä, vaikka kuinka olo on muuten aika perseestä :rolleyes:
Meikä sai helpolla saikkua, torstaina olisin varmaan ollu jo työkuntonen mutta se sh laitto mulle perjantain vielä vapaaksi että ehtii toipua kunnolla, ja se vielä vetos siihen ko lapsiki ollu kipeänä että saa hoitaa sen rauhassa :) Ja olihan se kiva levätä rauhassa ja kattoa pp.n perään kun sillä menikin hetken pidempään palautua.
 
IhanaValo
:hug: Paranemisia PimiänSilimänkin kotiin!
Meillä ei oo vielä *koputan päätä, eikun puuta* ollu flunssaa ja pientä kuumeilua pahempaa..

Pitäis lähtee keittiön kimppuun seuraavaks..
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27999046:
Meillä ei ole vielä juurikaan ollut flunssaa kummempaa,toivottavasti ei tulisikaan . Ei olisi mukavalinnottautua neljän mukulan kanssa sisälle.
Yllättävän vähän nyt ollut tälle talvelle lapsilla sairastelua, mutta tuo vatsatauti kun rupeaa kiertämään niin aika tehokkaasti leviää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä