The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
NYT JOS OLISI KOTONA SKUMPPAA, KORKKAISIN, MUTTA KUN EI OLE!
NYT SAA ONNITELLA!
Olen virallisesti vapautunut velkahelvetistä, ylimääräiset maat ja mannut myyty ja kyllä on vapauttava tunne! Velkaa jäi 135.500 euroa ja tiukkaa tulee näillä tuloilla tuotakin lyhentää, mutta ei mitään viime kuukausien helvettiin verrattuna!
Jäljelle jäi omakotitalo, mökkitontti ja yli 13 vuotta vanha auto, materiaa katosi helvetisti, mutta kyllä muuten sitten vapauttaa!
Nyt saa haistaa paskan ulosottovirasto yms. ja mun elämä jatkuu!

Kohta voin sanoa, että alan olla taas onnellinen - onnellinen parisuhde, parempi rahatilanne, ihanat lapset...¨
=) !
 
NYT JOS OLISI KOTONA SKUMPPAA, KORKKAISIN, MUTTA KUN EI OLE!
NYT SAA ONNITELLA!
Olen virallisesti vapautunut velkahelvetistä, ylimääräiset maat ja mannut myyty ja kyllä on vapauttava tunne! Velkaa jäi 135.500 euroa ja tiukkaa tulee näillä tuloilla tuotakin lyhentää, mutta ei mitään viime kuukausien helvettiin verrattuna!
Jäljelle jäi omakotitalo, mökkitontti ja yli 13 vuotta vanha auto, materiaa katosi helvetisti, mutta kyllä muuten sitten vapauttaa!
Nyt saa haistaa paskan ulosottovirasto yms. ja mun elämä jatkuu!

Kohta voin sanoa, että alan olla taas onnellinen - onnellinen parisuhde, parempi rahatilanne, ihanat lapset...¨
=) !
Hienoa! :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
Ihme että tääkin päivä rupee olee pian pulkassa,taidan olla tylsä ja lähteä kohta puolin nukkumaan,viime yö meni vähän harakoille ja aamulla ei olisi millään jaksanut nousta ylös. Pää menee jo ihan sekaisin kun aikatauluja katselee....nyt ei jaksa edes niihin enää keskittyä.
 
Minä olen
Alkuperäinen kirjoittaja Pohtija minäkin;27991895:
Saman olen pannut merkille. Aries kiinnostaa (ja kiihottaaa) tinkuliinia. Mutta liekö tästä tulossa kolmiodraamaa.. anteeksi neliödraamaan.. sillä olen ollut huomaavinani, että Aries taas on kiinnostunut (ja kiihoittunut) Sangriasta, joka taas on jo tahollaan parisuhteessa.
Minä olen taas harmikseni huomannut, että Aries suhtautuu Tinkuliiniin nykyään "varautuneemmin." :( Ei näin. :(
 
Nojoo
Minä sanoin jo ajat sitten tässä ketjussa, että uskon VAKAASTI, että pikkukaupunkilainen ja exänsä palaavat vielä yhteen. Pikkukaupunkilainen iski aivan taatusti vain jonkun naikkosen siksi, että tekisi exänsä mustasukkaiseksi ja näyttäisi että kyllä minäkin uuden saan.

Eikö pikkukaupunkilaisen ja exänsä pitänyt saada lapsikin, jos olisi hyvin käynyt niin heillä kaiketi olisi nyt aivan pieni vauva? Jos on suunniteltu lasten hankintaakin noin vähän aikaa sitten, eivät asiat ja tunteet nyt voi niin paljon muuttua. Kyllä routa vielä ajaa nämä meidän molemmat pikkuporsaat yhteiseen kotiin, sanokaa minun sanoneen.
Vähän samaa pohtinut miekin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä