The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pohtija minäkin
Tinkuliini!!

Kyllä se Aries tänne varmasti vielä ilmestyy kun sua noin sen viikonloppu ja menemiset kiinnostaa!!
Otappa joku kerta auto allesi tai juna ja matkusta Arieksen luokse. Saattaa yksinäisyys loppua kun siitä niin täällä kirjoittelet. Pisistyäkin voisit!!

Viesteistäsi näkyy NIIN läpi että Aries ja sen asiat kiinnostaa sua vaikka et haluaisi täällä sitä myöntää!!
Saman olen pannut merkille. Aries kiinnostaa (ja kiihottaaa) tinkuliinia. Mutta liekö tästä tulossa kolmiodraamaa.. anteeksi neliödraamaan.. sillä olen ollut huomaavinani, että Aries taas on kiinnostunut (ja kiihoittunut) Sangriasta, joka taas on jo tahollaan parisuhteessa.
 
Maarita
Pikkukaupunkilainen on fiksu kun käy vain silloin tällöin. Tosin sussun metsästämisen olisi voinut jättää vähän myöhemmäksi kun vasta eronnut.
Minä sanoin jo ajat sitten tässä ketjussa, että uskon VAKAASTI, että pikkukaupunkilainen ja exänsä palaavat vielä yhteen. Pikkukaupunkilainen iski aivan taatusti vain jonkun naikkosen siksi, että tekisi exänsä mustasukkaiseksi ja näyttäisi että kyllä minäkin uuden saan.

Eikö pikkukaupunkilaisen ja exänsä pitänyt saada lapsikin, jos olisi hyvin käynyt niin heillä kaiketi olisi nyt aivan pieni vauva? Jos on suunniteltu lasten hankintaakin noin vähän aikaa sitten, eivät asiat ja tunteet nyt voi niin paljon muuttua. Kyllä routa vielä ajaa nämä meidän molemmat pikkuporsaat yhteiseen kotiin, sanokaa minun sanoneen.
 
Morrigan, raksukisuseni :kiss: Näetkö sää mittää mulle? Pää tarvii seleventämistä.
Auringonvaloa veden pinnalla, pilvia, valkoisia, kevyita pilvia, jotka kohosivaat ylemmas. Ihmiskasvojen profiili joka imaisi pilvet suuhunsa ja sitten tunnelia... Tunnelissa oli tukoksia, punertavat, kiiltavat seinat, kiinnikkeita, munasarjoissa koin liikkuvani. Yhtakkia kaannyttiin takaisin, kohti katsojaa. Kuvassa oli jotain tiikerin ja junan veturin valilta ja se tuli suoraan kohti, vahvana. Sitten alkoi toinen osa nakya: Alisen kautta vihertavaan luolaan, vihertavaa valoa, hevosen hahmo, nousi takajaloilleen ja siita loisti voimistuvaa valoa.

Tuollako ajattelit selventaa paatasi? :LOL: :saint:
 
Viimeksi muokattu:
Auringonvaloa veden pinnalla, pilvia, valkoisia, kevyita pilvia, jotka kohosivaat ylemmas. Ihmiskasvojen profiili joka imaisi pilvet suuhunsa ja sitten tunnelia... Tunnelissa oli tukoksia, punertavat, kiiltavat seinat, kiinnikkeita, munasarjoissa koin liikkuvani. Yhtakkia kaannyttiin takaisin, kohti katsojaa. Kuvassa oli jotain tiikerin ja junan veturin valilta ja se tuli suoraan kohti, vahvana. Sitten alkoi toinen osa nakya: Alisen kautta vihertavaan luolaan, vihertavaa valoa, hevosen hahmo, nousi takajaloilleen ja siita loisti voimistuvaa valoa.

Tuollako ajattelit selventaa paatasi? :LOL: :saint:
Kiitos raksulainen :heart: :kiss: Ehkäpä, ehkäpä ;)
 
Huomenta!

Mikä yö taas.. Ei oikeen pysy kroppa mukana näissä vuorojen vaihdoissa illasta-aamuun. Puolet yöstä kieriskelty ja pyöriskelty paniikissa sängyssä, että oonko mää myöhässä töistä jne. No tänää sitte illalla ajoissa nukkuu :)

Fami kyseli, että näinkö eilen KK:a ekaa kertaa, niin kyllä. Ensitreffit oli kyseessä :)

Sivusta seuraajalle pitänee kertoa, että onhan mulla muutakin elämää ku ketju, meinaa mä käyn töissä :LOL:

Nyt tosiaan sinne töitöi.. :wave: Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :kiss:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27992055:
Huomenta!

Mikä yö taas.. Ei oikeen pysy kroppa mukana näissä vuorojen vaihdoissa illasta-aamuun. Puolet yöstä kieriskelty ja pyöriskelty paniikissa sängyssä, että oonko mää myöhässä töistä jne. No tänää sitte illalla ajoissa nukkuu :)

Fami kyseli, että näinkö eilen KK:a ekaa kertaa, niin kyllä. Ensitreffit oli kyseessä :)

Sivusta seuraajalle pitänee kertoa, että onhan mulla muutakin elämää ku ketju, meinaa mä käyn töissä :LOL:

Nyt tosiaan sinne töitöi.. :wave: Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille :kiss:
Samoin, mäkin käyn 5 päivänä töissä :LOL:

Ok, treffasitte siis ekan kerran, jännää :)

Mulla vähän sama juttu jos kello soittaa jotenkin eri aikaan kun normaalisti niin saatan heräillä ja tarkistella mitä kello on etten nuku pommiin :D

Mukavaa työpäivää vaikka oletkin jo mennyt :)
 
Selvitty ollaan juu, univelan kunhan saan nukuttua pois niin sitten hyvä :) En mie iisalmessa ollut, mutta sitä tietä ajelin kotia kohden nyt aamuyöstä. Mitäs täällä on touhuttu viikonloppuna?
Toivottavasti saat univelkasi korjaantumaan suht nopeasti :)
Pitkä reissu takana.
Eipä täällä mitään ihmeitä ole ollut, suht hiljaista ketjussa ollut :)

Joitain harmaita tänne on tullut esittämään mielipiteitänsä :D
 
Huomenia :kiss:

Meillä jatkuu sairaustupa. Seuraavan muksun vuoro, joka heräs yöällä astmakohtaukseen. On tää vaa nii hemmetinmoinen tauti!

Viime yönä meni myöhään veljeskunnan parissa :p :heart: :vampire: :rolleyes:
 
Huomenia :kiss:

Meillä jatkuu sairaustupa. Seuraavan muksun vuoro, joka heräs yöällä astmakohtaukseen. On tää vaa nii hemmetinmoinen tauti!

Viime yönä meni myöhään veljeskunnan parissa :p :heart: :vampire: :rolleyes:
Huomenta :kiss:

Kurjaa kun siellä ollaan koko ajan kipeänä :hug:

Sulla oli sitten mukava yö :)
Mun yö vähemmän mukava kun ei meinannut löytyä hyvää asentoa missä nukkua ja asennon vaihtaminen sattui jonkin verran.

Katotaan nyt mitä lääkäri sanoo mitä vialla.
Koko ajan saa sielläkin käydä :LOL:
Onneksi yskä helpottanut jonkin verran kun sekään ei kivalta tunnu.

vali vali vali vali :ashamed:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä