The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ajattelin että sitä kalaa yrittäisin johonkin muotoon ympätä mukaan kun voileipäkakussa on kinkkua. Voihan olla näillä lohenhinnoilla ettei sitä tuu ostettua ollenkaan, mietinnässä vielä..torstaina vissiin kauppaan. Mut tosiaan, saahan pasteijoihin laittaa muutakin..hmm.
Itseasiassa mulle kyl uppois noi pasteijat vaikka niissä olis sitä lohta jos ne olis LÄMPIMIÄ mutta kylmänä ei niinkään. Voithan tehdä sekä lohipasteijoita ja sit jollain muilla täytteillä. Piiraan tietysti tekee helpommin ja nopeemmin:)
 
Ajattelin että sitä kalaa yrittäisin johonkin muotoon ympätä mukaan kun voileipäkakussa on kinkkua. Voihan olla näillä lohenhinnoilla ettei sitä tuu ostettua ollenkaan, mietinnässä vielä..torstaina vissiin kauppaan. Mut tosiaan, saahan pasteijoihin laittaa muutakin..hmm.
Munariisipasteija on vanha suosikki :p Tai kasvis-juustotäyte, jos kerran voileipäkakussa on jo lihaa?
 
Kiva et oli mukava reissu :)
Pieni maailma jos palstalaisiinkin törmäsit :D
Maailma on tosiaan pieni. Mä olin treffaamassa Kahvikirahvia ekaa kertaa ja mentiin niiltä bussilla Tampereen keskustaan syömään, sit ku lähdettiin sieltä pois ja astuttiin bussiin, niin kirahvi tönäs mua ja kuiskas: -Aries, tuolla. Siinä sitte tuijottelin sinne suuntaan, että katoppa vaan, niinhän onkin. Mentiin sitte Arieksen taakse istuskelee ja vaihdettiin pari sanaa. Oli kyllä melkonen yhteensattuma, että osuttiin samaan bussiin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Sangria
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27995376:
Maailma on tosiaan pieni. Mä olin treffaamassa Kahvikirahvia ekaa kertaa ja mentiin niiltä bussilla Tampereen keskustaan syömään, sit ku lähdettiin sieltä pois ja astuttiin bussiin, niin kirahvi tönäs mua ja kuiskas: -Aries, tuolla. Siinä sitte tuijottelin sinne suuntaan, että katoppa vaan, niinhän onkin. Mentiin sitte Arieksen taakse istuskelee ja vaihdettiin pari sanaa. Oli kyllä melkonen yhteensattuma, että osuttiin samaan bussiin. :)
Oho, wau! :D aikamoinen sattuma tosiaan törmätä palstalaisiin jotka vielä samassa ketjussa jutustelee :D
 
IhanaValo
Plääh, nyt sit tuli jo liikaakin ehdotelmia...valinnanvaikeus :)Pitää kaupassa valkata silmät kii täytteet kun en osaa päättää :LOL:
No, onneks tässä on muutama päivä viel katella ohjeita yms. Kiitos ehdotuksista!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä