Lapsemme serkut ovat kaikki jo isoja.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vanhat serkut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jaa. Mun lasten läheisimmät serkut on 19 ja 17. Ja mun lapset on 8 ja 13. Nuorempi, 8 vuotias on aivan 19 vuotiaan serkkunsa fani ja tämä 19 vuotias on todella ihanasti aina jututtanut tätä meidän 8 vuotiasta.

Toisaalta tämä 19 vuotias tyttö on myös mun hyvä ystävä.

Minunkaan lapsilla ei ole serkkuja, mutta toivottavasti joskus tulee. Epäilen kyllä että aikaa saattaa mennä kymmenenkin vuotta. On yksi ainoa "serkkujentekijä" ja hänkin nuori sinkkumies.

Meilläkin 4,5 vuotiaan serkut on jo 16, 20 ja 24. En ole kuitenkaan mitenkään huonona asiana pitänyt. Toki tämä nuorimmaisemme on siten molempien sukujen "vauva", kun sisaruksensakin ovat jo kohta täysi-ikäisiä..

Meillä sama juttu. Lasten kaikki serkut on jo aikuisia (ja meillä vanhin siis 8v). Pikkuserkuista onneksi löytyy runsaasti ikätovereita ja heidän kanssaan ovat paljon tekemisissä.

[QUOTE="vieras";27993389]Siis varmaan sinun pikkuserkuistasi? :)[/QUOTE]

Ei kun mun serkuillani on samanikäisiä lapsia kuin mullakin eli mun serkkujen lapset on mun lasten pikkuserkkuja.

[QUOTE="vieras";27993400]Joo, mietin jo että miten väärin ajattelin asian, kun jäi jotenkin ajatus kallelleen :D[/QUOTE]

Nou hätä :D
Ja meidän suvussa sukupolvet ei kalenteri-ikänsä puolesta mee ihan perinteisesti, tarkoitan että esim meillä serkuksilla vanhimman ja nuorimman serkun ikäero on 35 vuotta. Ja itselläni on pieniä lapsia niin osa mun serkuistani on jo isovanhempia. isoisäni sai viimeisimmän lapsenlapsen ja ensimmäisen lapsenlapsenlapsen samana vuonna. Ja nyt tuolla lapsenlapsenlapsellakin on jo lapsi. Jne. Sekavaa :D

Yhteistyössä