The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on sentään muutakin elämää.

Famipalallakin mies (näin olen ymmärtänyt) ja lapsia nyt ainakin mutta silti täällä aina roikkuu.
On mullakin välillä elämää. Töissäkin käyn :)
Onneksi, muuten täällä tulis notkuttua varmaan vieläkin enemmän :LOL:

Kieltämättä tätäkin mietin kun nikin tein että jotkut pystyy seuraamaan mitä tekee.
Siksi en täällä niin yksityiskohtaisesti elämästäni kirjoitakaan.

Ja voin ihan myöntääkin että liikaa täällä tulee oltua mutta minkäs teet kun täällä on niin kivaa ja mukavaa seuraa :heart:

Lapset tykkää leikkiä sisällä ja ulkona keskenäänkin eikä siinä aina seuraa tarvitse. Kyllä heidän kanssa ihan puuhaillaankin ja pelaillaan yms.

Illallakin lähdin kävellen kauppaan ja lapset jäi matkalla luisteleen siksi aikaa. Hetki oltiin kentällä vielä senkin jälkeen ja laskettiin pulkalla :heart:


Sitten syötiin jäätelöä ja juotiin kaakaota :p
 
kahvikirahvi
Mulla on elämää välillä enemmän ja välillä vähemmän. Sillon kun vähemmän niin on enemmän aikaa istua koneella. Ja vaikka käviskin päivittäin palstalla, niin ei se tarkota että siinä pitäis koko päivä istua tai ettei ehtis tehdä muuta siinä välissä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
IhanaValo
Älä nyt tuollaisia itsestäsi puhu :kiss: :hug:
Ketjustakin saisit aivan varmasti uusia tuttavuuksia jos asuisit jonkun lähellä.
Etkös jossain Itä-Suomessa vaikuta vai muistanko väärin?
Vai oletko täällä edes sitä maininnut :D
Juuh, muistat oikein. Ehkä tää joskus helpottaa, jos uskaltaisin olla vähän enemmän oma itteni enkä jännittäis niin paljoa, tai sit karkottaisin nekin vähät tutut jne..:D
 
Mulla on elämää välillä enemmän ja välillä vähemmän. Sillon kun vähemmän niin on enemmän aikaa istua koneella. Ja vaikka käviskin päivittäin palstalla, niin ei se tarkota että siinä pitäis koko päivä istua tai ettei ehtis tehdä muuta siinä välissä.
vähän sama se on mulla,nyt on hiljainen kausi ja kun ei mua kiinnosta nyt painella missään niin täällä sitä pyörii.Mun elämä tosiaan alkaa tuossa huhtikuussa ja kesää kohden se sitten kiihtyy kunnes taas syksyn tullen se lamaantuu. Mutta jos jotakuta häirittee miten täällä olen niin se on sitten sen ongelma ei mun.
 
No okei, ei kuulostanut täysin multa. Elämä on välillä tylsää ja välillä tulee jauhettua samoja asioita.

Sä oot kyllä kävelevä tiimarivihko ja tosipalstalainen, valmis kaivamaan vanhat jutut esiin :D

->
Näinhän tuo on vähän kaikilla.

:snotty: mulla vaan on hyvä muisti :D tai sitten ei :LOL:
muistin vaan että kirjoitit jotain tuollaista ja piti kettuilla :D
 
Kyllähän täältä jokainen välillä piipahtaa IRL. Mää kävin tänään elokuvissa ja syömässä kaverin kans. Eilen illalla kävin yksin elokuvissa ja sit vielä baarissa yhdellä. Ai niin ja teenhän mää niitä opintojakin :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kyllähän täältä jokainen välillä piipahtaa IRL. Mää kävin tänään elokuvissa ja syömässä kaverin kans. Eilen illalla kävin yksin elokuvissa ja sit vielä baarissa yhdellä. Ai niin ja teenhän mää niitä opintojakin :D
Mä en tykkää käydä yksin elokuvissa kun aina katotaan pitkään et toi tulee yksin..tietysti jos lähtis jonnekin muualle elokuviin niin tuskin niin katottais,toisin kun täällä.

oishan se kiva saada uusia leffakavereita ym. kun entiset tuntuu olevan jo niin omissaan.
 
IhanaValo
Anteeks kaikille höpötykseni, ei pitäis teillekään purkaa kaikkia vatutuksen aiheita ja kaikkea valitusta..pääsen kaikkien ignoorauslistalle vielä :) Koitan viim.aamulla keksiä jotain positiivistakin sanottavaa ettei kaikki menis vaan valitukseksi..tunnun vaan luonteeltani olevan semmoinen murehtija ja ku on vielä huono itsetuntokin, vai mikä se oli..tosin en IRL sitä kenellekään valita, mitä nyt miehelle joskus murmatan millon mistäkin..
 
Lilith Le Nuit
Anteeks kaikille höpötykseni, ei pitäis teillekään purkaa kaikkia vatutuksen aiheita ja kaikkea valitusta..pääsen kaikkien ignoorauslistalle vielä :) Koitan viim.aamulla keksiä jotain positiivistakin sanottavaa ettei kaikki menis vaan valitukseksi..tunnun vaan luonteeltani olevan semmoinen murehtija ja ku on vielä huono itsetuntokin, vai mikä se oli..tosin en IRL sitä kenellekään valita, mitä nyt miehelle joskus murmatan millon mistäkin..
En mäkään ole ollut kovin positiivinen tänään täällä.
 
Mä en tykkää käydä yksin elokuvissa kun aina katotaan pitkään et toi tulee yksin..tietysti jos lähtis jonnekin muualle elokuviin niin tuskin niin katottais,toisin kun täällä.

oishan se kiva saada uusia leffakavereita ym. kun entiset tuntuu olevan jo niin omissaan.
Tuskin nyt noinkaan. Luulet vain :)
Mistäs tiedät vaikka joskus törmäisit toiseen yksin tulleeseen ja alkaisittekin jutteleen elokuvasta :)
 
Anteeks kaikille höpötykseni, ei pitäis teillekään purkaa kaikkia vatutuksen aiheita ja kaikkea valitusta..pääsen kaikkien ignoorauslistalle vielä :) Koitan viim.aamulla keksiä jotain positiivistakin sanottavaa ettei kaikki menis vaan valitukseksi..tunnun vaan luonteeltani olevan semmoinen murehtija ja ku on vielä huono itsetuntokin, vai mikä se oli..tosin en IRL sitä kenellekään valita, mitä nyt miehelle joskus murmatan millon mistäkin..
kyllä sitä maailmaan tarinaa mahtuu ja pitäähän se joku paikka olla missä voi purkaa sydäntään

ei mua ainakaan haittaa ja joskus saatan jopa haluta auttaa
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Anteeks kaikille höpötykseni, ei pitäis teillekään purkaa kaikkia vatutuksen aiheita ja kaikkea valitusta..pääsen kaikkien ignoorauslistalle vielä :) Koitan viim.aamulla keksiä jotain positiivistakin sanottavaa ettei kaikki menis vaan valitukseksi..tunnun vaan luonteeltani olevan semmoinen murehtija ja ku on vielä huono itsetuntokin, vai mikä se oli..tosin en IRL sitä kenellekään valita, mitä nyt miehelle joskus murmatan millon mistäkin..
Täällähän saa kirjoittaa kaikkea sitä miltä itsestä tuntuu :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä