The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
sivusta seurannut
oot sitten vaan sivusta seurannu ilmeisesti :LOL:
Voin laittaa vieras "nikinkin" jos niin naurattaa. Vaikka sivusta seurailenkin (joka varmaan sallittua on), en täällä enkä kaksplussallakaan joka päivä roiku kuten jotkut. Mulla on sentään muutakin elämää.

Enkä tarkoita täällä vain Tinkuliinia. Toki voisi sellaisen hankkia.
Famipalallakin mies (näin olen ymmärtänyt) ja lapsia nyt ainakin mutta silti täällä aina roikkuu.
Kuten kaikki muutkin.

Pikkukaupunkilainen on fiksu kun käy vain silloin tällöin. Tosin sussun metsästämisen olisi voinut jättää vähän myöhemmäksi kun vasta eronnut.
Ruutiukko taas heittää kaksimielistä juttua ja lusikoitansa vaikka kotona on vaimo.
Aries taas mainostaa seksikumppaneitaan, kuka sellaista nyt haluaisikaan jolla monia panoja siellä täällä.


Täytyy jatkaa tuota elämää tuolla oikeassa elämässä, jatkakaa te täällä.
 
kahvikirahvi
Voin laittaa vieras "nikinkin" jos niin naurattaa. Vaikka sivusta seurailenkin (joka varmaan sallittua on), en täällä enkä kaksplussallakaan joka päivä roiku kuten jotkut. Mulla on sentään muutakin elämää.

Enkä tarkoita täällä vain Tinkuliinia. Toki voisi sellaisen hankkia.
Famipalallakin mies (näin olen ymmärtänyt) ja lapsia nyt ainakin mutta silti täällä aina roikkuu.
Kuten kaikki muutkin.

Pikkukaupunkilainen on fiksu kun käy vain silloin tällöin. Tosin sussun metsästämisen olisi voinut jättää vähän myöhemmäksi kun vasta eronnut.
Ruutiukko taas heittää kaksimielistä juttua ja lusikoitansa vaikka kotona on vaimo.
Aries taas mainostaa seksikumppaneitaan, kuka sellaista nyt haluaisikaan jolla monia panoja siellä täällä.


Täytyy jatkaa tuota elämää tuolla oikeassa elämässä, jatkakaa te täällä.
Eikö sulla oo musta mitään sanottavaa? :O
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27990161:
Mooooooi! :wave:

Mäkin pääsin turvallisesti kotiin asti.. :)

Ihana reffit oli, tais kuvassa olla yks jos toinenkin pussi silmien alla, mut haitanneeko tuo :D Oli kyllä tuo Ariekseen törmääminen aika outo juttu. Busseja menee kuitenkin monta kertaa tunnissa ja osuttiin just siihen bussiin..

Perjantaita odotellessa :p

Ainii, Arieshan käski kertoa, että on hengissä säilynyt :D
Oliko eka kerta kun treffasit kirahvin kanssa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä