Musta on kiva laittautua. Laittaa hiuksia jotenkin kivasti, pukeutua muuhunkin kuin työvaatteisiin ja sipaista meikkiäkin ehkä. Siitä tulee naisellisempi ja parempi olo kun näyttää joltain muulta kuin 5min sitten räkä poskella sängystä nousseelta
No ei kai tuo käy, kun hiukset roikkuu päätä pitkin ja posket lommollaan. Edes tiedä onko silmiään meikannut, kun on aurinkolasit päässä. Paidassakin on miesmäinen kuviointi ja kaulukset.Tällainenko pitäisi olla?
Oikeanlainen mekkohan (esim. trikookankainen ja polvipituinen) on mukavin vaate maailmassa! Paljon mukavampihan sellaisessa on kumarrella ja istua lattialla lapsen kanssa entä kiristävien farkkujen. Siihen kunnon saappaat, paksut sukkahousut ja polvipituinen toppatakki, niin ei varmasti palele!Ehkä kovin moni ei koe mekkoa käteväksi vaatteeksi tai ei muuten vain pidä mekoista? Näin talvella esimerkiksi moni tykkää että on lämmin. Itse käytän kyllä mekkoja, mutta ymmärrän sen, että moni muu vain ei tykkää semmoisesta. Huhkivat ehkä enemmän mukana lasten leikeissä eivätkä välitä sotkeutua helmoihin.
Mun äiti muuten ei ikinä meikannut. Ei sillä ole ikinä ollut kiinnostusta katsella itseään peilistä vaan sille oli tärkeää että kotona riitti ruokaa, oli puhdasta ja että sai kutoa, ommella ja puuhata. Miksi ei sellainenkin saisi olla? Ei kaikki elä katseista.
Onpa sinulla kyyninen ajatuksenjuoksu miehistä. Onkohan se kuitenkaan välttämättä totuus...? Tuollainen itsetehty kujanjuoksu kuulostaa henkisesti hyvin raskaalta. Et tavallaan toivota vieraita tervetulleeksi vaan käperryt itseesi ja juokset äkkiä ohi. Ymmärrän toki, jos takana on jokin hyvin traumaattinen kokemus. Silti sen perusteella ei kannattaisi yleistää noin negatiivisesti. Myönteisempi maailmankuva ei paina harteilla yhtä paljon, voin sanoa kokemuksestaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27985293:Koska ne katselevat ajatellen, että tuota muijaa olisi kiva päästä rykäsemään. Ne imeläilmeiset katseet, vihellykset, auton torven tööttäykset yms on seksuaalista ahdistelua. Mulla on ollut aina varsin hyvä itsetunto enkä todellakaan ole kaivannut seksuaalisia - enkä juuri muitakaan - huomionosoituksia muilta miehiltä kuin siltä, jonka kanssa satun seurustelemaan. Muiden imelät huomionosoitukset ovat vastenmielisiä, koska niillä nk tungetaan iholle, vaikkei fyysisesti kosketetakaan. Puistattavaa :x Jos siinä tilanteessa sattuu olemaan vielä lastensa kanssa ja lapset alkavat kysellä, kuka toi setä oli ja miksi se äiti vihelsi sulle, niin silloin toivottaisi kaikki kaksilahkeiset mieluiten alimpaan helvettiin |O
Mekon päälle laittaminen on ihan vaan pukeutumista.Onko mekon päälle laittaminen laittautumista? Ihan uus juttu mulle...