Nelikymppinen mies on rautaa, toisin kun saman ikäinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moikka!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Facepalm.jpg

[QUOTE="Mies";27979055]:D Seksiä saa varmasti. Tottakai. Jonkinlaista. Ja joiltain miehiltä. Ihan joka ikinen nainen saa. Mutta nelikymppinen nainen ei saa hyvää seksiä tasokkaalta itseään nuoremmalta mieheltä. Ei saa, vaikka nimittäisi itseään miksi eläimeksi tahansa. :D

Miesten keskuudessa ei mitään ihmetellä enemmän kuin itseään vanhempien naisten kanssa puljaavia luusereita. :D[/QUOTE]

Sä voit ihan hyvin kuvitella noin, mutta 4-kymppinen nainen saa ihan varmasti seksiä tasokkaalta itseään nuoremmalta mieheltä. Mulle miehen taso on enemmän se, mitä on korvien välissä - toki ulkonäölläkin on merkitystä, mutta mut sytyttää kyllä enemmän äly kuin ulkonäkö.

Ja toisaalta moni nuorempi myös kyllä ymmärtää, että seksi 4-kymppisen naisen kanssa voi olla parempaa kuin 2-kymppisen, kun nainen ymmärtää mitä haluaa, on sängyssä villimpi kuin moni 2-kymppinen.

Mutta ap:tä en kelpuuttaisi omaan sänkyyni, vaikka kuinka tulisi tyrkylle, omahyväisyys haisee kauas, ja se on iso turn off oli miehen ikä mikä tahansa.

[QUOTE="poikia3";27979086]
Ja toisaalta moni nuorempi myös kyllä ymmärtää, että seksi 4-kymppisen naisen kanssa voi olla parempaa kuin 2-kymppisen, kun nainen ymmärtää mitä haluaa, on sängyssä villimpi kuin moni 2-kymppinen.

.[/QUOTE]

Likimain kaikki miehet sen ymmärtää :) Ainakin itse olen saanut paaaaaljon tämän suuntaisia kommentteja sekä parikymppisiltä miehiltä että vähän vanhemmilta. Se kokemus, se kokemus, ja se, että tietää mitä haluaa ja miten sen saa.

Mutta samaa totean kuin poikia 3, että ap vaikuttaa niin itseensä tyytyväiseltä, että ei kelpaisi minulle, ei todellakaan.

[QUOTE="poikia3";27979086]
[/QUOTE]

Haluaisinpa kyllä nähdä sen miehen, joka panee mieluummin nelikymppisen kuin kaksikymppisen naisen kanssa. :D Siinä ei kuule "villeys" paljon auta, kun allit heiluu ja selluliittipylly tärisee... :D

Suomalaisista miehistä 60 prosenttia on ylipainoisia, naisista joku 40 prosenttia. Mutta ehkä se miehillä on vaan lihasta se ylipaino?

Anyway, kun katsoo kadulla noita keski-ikäisiä, niin aika harmaata massaa ne on kaikki. Sitä lähestyn minäkin... tiedän sen.

Niin ja minä olen muuten normaalipainoinen. Mieheni on ylipainoinen. Mutta ehkä se tässä 15 vuoden aikana sitten muuttuu rautaiseksi urooksi ja minä plösähdän?

[QUOTE="Mies";27979121]Haluaisinpa kyllä nähdä sen miehen, joka panee mieluummin nelikymppisen kuin kaksikymppisen naisen kanssa. :D Siinä ei kuule "villeys" paljon auta, kun allit heiluu ja selluliittipylly tärisee... :D[/QUOTE]

Seksi on kuule niin paljon muutakin kuin se, mistä sinä haaveilet.

Jos se sun 2-kymppinen on lukossa sun edessäsi eikä tee yhtään mitään, niin ehkä otat kokeneemman naisen kuitenkin. Jolla ei ole enää estoja, ja joka on sinut itsensä kanssa.

Mutta sulla tuntuu korvien välissä olevan niin paljon tyhjää, että aivan turha sun kanssasi on asiasta vääntää. Itse tiedän olevani sängyssä 100 kertaa parempi kuin 2-kymppisenä. 100-kertaa halukkaampikin. Ja onneksi mulla on kumppani, joka osaa sitä arvostaa. Ja jolla on korvien välissäkin jotakin muutakin kuin ilmaa ja itsekehua.

Olen just sellainen ap:n kuvaava"ikänainen", enkä koe menettäväni mitään. Kun lihani vielä kiinnosti miehiä otin ilon irti ja nautin siitä, miten miehiä riittää. Nuoria ja vanhempia. Kypsyin parisuhdetta varten tosi hitaasti ja siinä, missä ystävät ja tuttavat kiirehtivät naimisiin ja täyttämään maata uusilla ihmisillä meikämanne senkus juhli kuin viimeistä päivää. Enkä kadu sitä aikaa tippaakaan, koska nyt jaksaa olla rupsahtanut ja epäkiinnostava nainen ulkoisesti. Siis haluan olla ikäiseni nainen ja koen, että niin miehet kuin naiset suhtauvat tosi mukavasti. Tapaan paljon ihmisiä työni puolesta ja kylläpä vaan miehetkin rentoutuvat seurassani kun ei tartte yrittää mitään. Joten aika aikaansa kutakin myös ap:lle :)

Olen just sellainen ap:n kuvaava"ikänainen", enkä koe menettäväni mitään. Kun lihani vielä kiinnosti miehiä otin ilon irti ja nautin siitä, miten miehiä riittää. Nuoria ja vanhempia. Kypsyin parisuhdetta varten tosi hitaasti ja siinä, missä ystävät ja tuttavat kiirehtivät naimisiin ja täyttämään maata uusilla ihmisillä meikämanne senkus juhli kuin viimeistä päivää. Enkä kadu sitä aikaa tippaakaan, koska nyt jaksaa olla rupsahtanut ja epäkiinnostava nainen ulkoisesti. Siis haluan olla ikäiseni nainen ja koen, että niin miehet kuin naiset suhtauvat tosi mukavasti. Tapaan paljon ihmisiä työni puolesta ja kylläpä vaan miehetkin rentoutuvat seurassani kun ei tartte yrittää mitään. Joten aika aikaansa kutakin myös ap:lle :)

Sinä olet sentään rehellinen, pointsit siitä!

Kun ne vanhemmat naiset kerran ovat niin mahtavia ja kaikkea, niin minkähän ihmeen takia koko maailmassa vanhemman miehen ja nuoremman naisen väliset suhteet ovat ehkä miljoona kertaa yleisempiä kuin toisinpäin? Ja miksi niillä miehillä, joilla on varaa valita kumppanista suuresta joukosta tarjokkaita, on poikkeuksetta itseään nuorempi (ja huom! tasokas) nainen? Kylläpä onkin vaikea kysymys... :D

Sä oot vaan niin säälittävä "mies". :(
Sun ikäisillä on aina sellainen pikkuinen heltta jo leuan alla.

("mies" ryntää nyt peilin eteen ja nostaa leukaansa paniikissa nähdäkseen heltan. Sitten hän varaa ajan Tiina Jylhän kauheusklinikalle ja viettää loppupäivän itkien sikiöasennossa.)

Sä oot vaan niin säälittävä "mies". :(
Sun ikäisillä on aina sellainen pikkuinen heltta jo leuan alla.

("mies" ryntää nyt peilin eteen ja nostaa leukaansa paniikissa nähdäkseen heltan. Sitten hän varaa ajan Tiina Jylhän kauheusklinikalle ja viettää loppupäivän itkien sikiöasennossa.)

Hah hah, mies ryntää tästä nyt kuule salille pumppaamaan lihakset pumppiin ja sen jälkeen saunailtaan. :D Ja jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin eiköhän sieltä loppuillan baarista joku kiva kaksi-kolmikymppinen nainen taas mukaan tartu. :D

Leppoisaa viikonloppua myös teille ikäneidoille!

Just mietin omia 38-40 kavereitani, valtaosa naisista sporttisia, hyvännäköisiä, nuorekkaita hyvin pukeutuvia... Miehet... No joo, ikä näkyy, on kaljamahaa, ryppyjä, kaljuuntuneita jne. :). toki poikkeuksia molempiin suuntiin...

juu vaviskaa ukot, plastikkakirurgiasukupolvi iskee:D näkeehän tuon maailmallakin, kaikilla staroilla on toyboyt kainalossa:D ja tähtien kropat on viimosen päälle ikä on vaan numeroita kiitos kauneuskirurgian!

[QUOTE="Mies";27979205]Hah hah, mies ryntää tästä nyt kuule salille pumppaamaan lihakset pumppiin ja sen jälkeen saunailtaan. :D Ja jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin eiköhän sieltä loppuillan baarista joku kiva kaksi-kolmikymppinen nainen taas mukaan tartu. :D

Leppoisaa viikonloppua myös teille ikäneidoille![/QUOTE]

No... Älä siitä heltasta huoli. Kaikki kakskymppiset ei osaa etsiä ikääntymisen merkkejä niin tarkasti. Ehkä tosiasn löydät jonkun Narbaran ittelles. Sopii sulle ky pidät pumppaamisesta.

[QUOTE="Mies";27979121]Haluaisinpa kyllä nähdä sen miehen, joka panee mieluummin nelikymppisen kuin kaksikymppisen naisen kanssa. :D Siinä ei kuule "villeys" paljon auta, kun allit heiluu ja selluliittipylly tärisee... :D[/QUOTE]

Hmmm..."mies", joka kirjoittaa alleista ja (apua, tätä myötähäpeän määrää) selluliittipyllystä. Miten uskottavuusongelma?!

[QUOTE="Mies";27979205]Hah hah, mies ryntää tästä nyt kuule salille pumppaamaan lihakset pumppiin ja sen jälkeen saunailtaan. :D Ja jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin eiköhän sieltä loppuillan baarista joku kiva kaksi-kolmikymppinen nainen taas mukaan tartu. :D

Hauskaa iltaa! Muistathan kertoa näille viriileille kissapedoille, että kävit just aamulla ennen salia elvistelemässä kaksplussalla, sillä saat kaikki lakoamaan jalkojesi juureen. Kivittelet vaan siitä rumimmat (vanhimmat) pois.

[QUOTE="Mies";27979172]Sinä olet sentään rehellinen, pointsit siitä!

Kun ne vanhemmat naiset kerran ovat niin mahtavia ja kaikkea, niin minkähän ihmeen takia koko maailmassa vanhemman miehen ja nuoremman naisen väliset suhteet ovat ehkä miljoona kertaa yleisempiä kuin toisinpäin? Ja miksi niillä miehillä, joilla on varaa valita kumppanista suuresta joukosta tarjokkaita, on poikkeuksetta itseään nuorempi (ja huom! tasokas) nainen? Kylläpä onkin vaikea kysymys... :D[/QUOTE]

Palaan taas aikaan entiseeni, mutta minua kiihottivat menestyneet ja hyvännäköiset miehet. En edes hävennyt sitä, vaan laitoin tutkan päälle ja "metsästin".

Uskon, että se, joka olin silloin, tarvitsi esteettistä iloa ja maallista mammonaa. Kaikki muu lärpätys oli ärsyttävää. Inhosin vanhempia naisia, jotka spekuloivat ihmissuhteillaan ja muulla syvällisellä.

Olen ajatellut, että ihmisille on annettava ilo myös omasta kehostaan. Sekin on lahja! Kaunis, nuori nainen on vanhemman miehen mitta.

Ja miehet hukkaavat joskus nuoruuttaan touhuamalla niin monenlaista. Ymmärrys naiseutta kohtaan herää vanhemmalla iällä ja sen arvostus voi näkyä joko valitsemalla nuoren naisen tai pitämälllä omaa puolisoaan kuin kukkaa kämmenellä.

Lisään loppuun, että omat vanhempani ovat yhä rakastuneita toisiinsa kasikymppisinä ja kadehdin sitä, miten isäni yhä jaksaa kohdella äitiäni kuin heidän tavatessaan kaksikymppisinä. Ei sellaisia miehiä ole enää...

Noh, sehän on vaan vertailuiästä kysymys. Vaikka ap onkin provo, niin on mahdollista, että naisilla se rupsahdus etenee hieman miehiä nopeammin siinä neljänkympin kohdalla, niin kyllä sitten seitsemänkymppisillä tilanne on taas jo ihan toinen, miehet ohittavat naiset rupsahduksessa siellä.

Sitäpaitsi et voi mitenkään kategorisesti sanoa, että nuorilta miehiltä ei voisi saada hyvää seksiä. Jos väität niin, sinun täytyy perustaa väitteesi ikään, ja silloin loogisuuden nimessä täytyy todeta, ettei varmaan nuorilta naisiltakaan saa hyvää seksiä.

Tää kyllä romautti sitten kaiken, nelikymppinen mies, joka käyttää sanoja pumppaamaan lihakset pumppiin. Mä vielä jotenkin ymmärrän kun 2-kymppinen puhuu noin. 4-kymppisen, olisi jo pitänyt edes sen verran kasvaa ulkonäkökeskeisyydestä, että ei ainakaan kirjoita tulla tyylillä.

Ja joo, mä inhoan salilla käyviä pullistelevia miehiä, olen aina inhonnut. Kaunis, hoikka ja sopusuhtainen keho on jotain ihan muuta, esim. uimahyppääjä Joona Puhakalla oli sellainen, samoin monilla uimareilla ja pikajuoksijoilla.

Ja sitten lisään tähän vielä sen, että seksikäs vartalo ei riitä mihinkään, kun se unelmavartaloinen henkilö avaa suunsa, kaikki voi loppua siihen.

Tottahan aloittaja puhuu mutta täällä tietysti leimataan tällainen heti provoamiseksi tai muuten vaan paskapuheeksi. Joka tapauksessa se näköjään nostaa naisia takajaloilleen koska itsekin tietävät että se on totta. Nelikymppinen nainen on tehtävänsä kropallaan tehnyt (jos on niin valinnut) ja metamorfoosi naisesta ämmäksi on kovaa vauhtia jo käynnissä tai jopa jo valmis. Ääni vain kovenee sitä mukaa kun iho rypistyy ja roikkuu.

Yhteistyössä