Nelikymppinen mies on rautaa, toisin kun saman ikäinen nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moikka!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moikka!

Vieras
Mies on oikeastaan parhaimmillaan nelikymppisenä ( toisin kun nainen). Nelikymppinen mies on hyvin usein pelkkää rautaa jos on vähänkin pitänyt kunnostaan ja itsestään huolta, siis kuntoillut, elänyt savutta ja vähällä päihteidenkäytöllä. Tuollainen kuvaamani nelikymppinen tai vaikkapa viisikymppinen mies on on näihin nykyisiin kaksi- kolmekymppisiin verrattuna pelkkää rautaa ja lakaisee halutessaan alle kolmikymppisillä miehillä katua - niin se menee.
Toisin on asiat naisilla. Ovat jo 25 - vuotiaina ylipainoisia ja rupsahtaneita. Kolmekymmentävuotiaana nainen on jo armotta parhaat päivänsä nähnyt, nelikymppisistä naisista nyt puhumattakaan.
Vaikka nainen yrittäisi treenata ja elää terveesti, niin mikään ei auta, vaan hän jää armotta nuorempien kanssasisariensa jalkoihin, niin se vaan menee

Niin, että miehet treenaa ja pitää itsestään huolta ainakin viisikymppisiksi asti ja naiset vaan makaa sohvalla parikymppisestä niin, että jo kaksvitosena rupsahtaa?

Okei. Saatan haistaa hienoista yleistystä. Vaikka ei kai tämän aloituksen tarkoitus olekaan mikään muu kuin saada naiset ärsyyntymään. En jaksa, sori.

[QUOTE="vieras";27978893]Löytyykö ketään, joka antaisi sinun nussia itseään? Vai ihanko yksin olet?[/QUOTE]

Että löytyykö nussittavia naisia - LÖYTYY!

Miksi ei löytyisi ... olen 185 cm ja treenatussa varressa painoa 95, kasvot komeat .... Saanti taattu!

Ihana :)
Terveisin 42 v fitnesskisaajan mitoissa oleva hyvännäköinen nainen, joka kelpaa enemmän kuin hyvin hyvännäköisille ja urheilullisille miehille, iästä riippumatta.

[QUOTE="vieras";27978927]Hienoa ja mukavaa perjantaita, sillä perjantaillehan tällaiset jutut juuri sopivat.
Eikä sinulla tainnut edes mennä kovin kauan tarinan laadintaan :)[/QUOTE]

Eikai tällaiseen voi mennä kauaa kun tän kirjoittaa. Kadehditko hieman minua?

Tänään aion panna hieman alle 30 v neitoa ... Nam!

Laita kuva...en muutoin usko

En usko aloittajan kuvaansa tänne laittavan. Eihän kukaan järjissään oleva halua levitellä kuviaan pitkin internetin ihmemaailmaa. :D

Ai mutta, nythän mä muistankin, että sinustahan onkin täällä ollut kuvia vaikka kuinka paljon. Olet hyvin tyypillinen nelikymppinen nainen, sellainen jonkin verran väsähtäneen ja levähtäneen näköinen...

Mutta niin on tietysti suurin osa nelikymppisistä miehistäkin. Ja jotenkin tuntuu, että vielä suurempi osa kolmikymppisistä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Tapailin tuossa viime vuoden puolella oman ikäistä miestä jonkin aikaa. Olemme molemmat 42-vuotiaita.

Täytyy kyllä sanoa,että kaveri uuvahti sängyssä luvattoman nopeasti. Mä olisin jaksanut ja halunnut paljon pidempiä seksisessioita, mutta kun ei. Miehellä lerpahti, selkään sattui, ranteet väsyi jne. jne.

Jäi monesti ihan puutteellinen olo.

Ajatelkaa positiivisesti; nuoret neitokaiset lypsävät 40+ papparaisten tilin tyhjäksi ja sitten kun neitokainen on itse 40+ puuma niin sitten saa hyvää seksiä parikymppisiltä miehiltä. Niin tai näin, nainen voittaa aina :)

Niin no voihan se olla, että ne neljä odotettua, synnytettyä ja yksin hoidettua kersaa on voinut vähän verottaa naisen kuntoa. Saatikka että on hoitanut koko perheen safka-, siivous yms. puolen kera lasten, mutta ilman miestä. No mutta onneksi mulla nelikymppisellä ei ole näin. Olen muuten vaan lopen uupunut.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;27979026:
sitten kun neitokainen on itse 40+ puuma niin sitten saa hyvää seksiä parikymppisiltä miehiltä. Niin tai näin, nainen voittaa aina :)

:D Seksiä saa varmasti. Tottakai. Jonkinlaista. Ja joiltain miehiltä. Ihan joka ikinen nainen saa. Mutta nelikymppinen nainen ei saa hyvää seksiä tasokkaalta itseään nuoremmalta mieheltä. Ei saa, vaikka nimittäisi itseään miksi eläimeksi tahansa. :D

Miesten keskuudessa ei mitään ihmetellä enemmän kuin itseään vanhempien naisten kanssa puljaavia luusereita. :D

[QUOTE="Mies";27979055]:D Seksiä saa varmasti. Tottakai. Jonkinlaista. Ja joiltain miehiltä. Ihan joka ikinen nainen saa. Mutta nelikymppinen nainen ei saa hyvää seksiä tasokkaalta itseään nuoremmalta mieheltä. Ei saa, vaikka nimittäisi itseään miksi eläimeksi tahansa. :D

Miesten keskuudessa ei mitään ihmetellä enemmän kuin itseään vanhempien naisten kanssa puljaavia luusereita. :D[/QUOTE]

Naisten keskuudessa nauretaan niille vanhoille miesameeboille, jotka yrittää nuorempia naisia. Ei nekään tasokkailta saa, vaan sellaisilta jotka on tyhmiä ja joilla on isäkompleksi.

Yhteistyössä