no just noin :heart:eikä ne isommatkaan ole hullumpia
vaimo on aivan awww jos sitä pussaa vaikka kaupassa
mun mies vaan ei ole tuollainen
no just noin :heart:eikä ne isommatkaan ole hullumpia
vaimo on aivan awww jos sitä pussaa vaikka kaupassa
Saitko kun panin?Pane tänneki yyveeboxiin
Fiksu mies sulla, sitä pelottaa että joku kyttää ja tulee kertomaan palstalle miten inhottavaa ja ällöttävää oman parisuhteen paremmuuden väkinäistä todistelemista on kun aletaan nuoleskelemaan julkisilla paikoillano just noin :heart:
mun mies vaan ei ole tuollainen
mä poistun kanssa syömäänMun tarttis varmaan nyt lähteä... en varmaan ole kovin kauaa pois,mikäli sikäli se nyt ees ketään kiinnostaa..:snotty:
niin tai alkaa tilittämään asiasta nassukirjassaFiksu mies sulla, sitä pelottaa että joku kyttää ja tulee kertomaan palstalle miten inhottavaa ja ällöttävää oman parisuhteen paremmuuden väkinäistä todistelemista on kun aletaan nuoleskelemaan julkisilla paikoilla
Noilla on kausikortit joita sitten latailevat ei mitään varsinaisia alennuksia siis.eikö niihin saa mitään alennuksia tms?
En |OSaitko kun panin?
ei ole koskaan ollutFiksu mies sulla, sitä pelottaa että joku kyttää ja tulee kertomaan palstalle miten inhottavaa ja ällöttävää oman parisuhteen paremmuuden väkinäistä todistelemista on kun aletaan nuoleskelemaan julkisilla paikoilla
ok, ajattelin jos kaupungin puolelta tulee jotainNoilla on kausikortit joita sitten latailevat ei mitään varsinaisia alennuksia siis.
Sitten takuu kyllä korvaa yhden ilmaisen uusinnan..En |O
No nii luulisSitten takuu kyllä korvaa yhden ilmaisen uusinnan..
No daa, me ollaan palstamammoja! Me eletäänkäyttekö te ihmiset ikinä töissä? vai töissäkö teil on aikaa kaksplussailla?
Tästä puuttuu ne lapsilisät.No daa, me ollaan palstamammoja! Me eletään
- sossun rahoilla
- miehen rahoilla
- yh-tuilla
- ylipäätään loisimalla
:snotty:
Nii se tuppaa olemaan pieni tää maalimaAi jai, yksin tämän ketjun naisista asuu lähellä mua..
Ja elatusmaksut.Tästä puuttuu ne lapsilisät.
Kyllä =)Nii se tuppaa olemaan pieni tää maalima
takametsien pertti
Tästä puuttuu ne lapsilisät.
No helvetti, ei mulloo lapsia nii ei voi kaikkea muistaaJa elatusmaksut.
Ja kiireinen.Nii se tuppaa olemaan pieni tää maalima
No muruseni, emmä nii olettanukkaaNo helvetti, ei mulloo lapsia nii ei voi kaikkea muistaa
Ei ku hyvä vaan kun te pertin kans tarkensitte :kiss:No muruseni, emmä nii olettanukkaa
Aina voi adoptoida tällasen mukavan miehen =)No muruseni, emmä nii olettanukkaa