Sangria
Ei ole ei, ja kohta neljäskinEi ole helppoa, ei.
Ei ole ei, ja kohta neljäskinEi ole helppoa, ei.
tai pussailla vaakatasossa sitten vaanPitää nainen nostaa syliin niin ei tarvi kumarrella
Mä tapailin joskus valovuosia sitten saman pituista kun mä ja huulet osui just sopivasti molemmilla kohdakkainNo et säkään mikään kovin korkea ole.
toisaalta: tapailin miestä joka oli 175cm ni se hyvä puoli siinä oli et mun ei tarvinnu varvistella kun pussailtiin ja miehen niskat ei tullu kipeeks kun kumartu alaspäin. Sellaset piiitkät miehet kun aina valittaa et niskat menee jumiin ja kun käsi kädes on niin käsi kuulemma puutuu tai jotain:O
Yritin mää facessa panna Mut taidan luottaa palstan yyveeboksiin ennemmin..Panikko nää mulle yyveetä boksiin?
All mighty mistress kk :xmas:Mie taasen mietin että mistäs mun profiilin olet bongannut
Et pannu tarpeeksi Laita täällä, koska jostain kumman syystä en saa kiinni suaYritin mää facessa panna Mut taidan luottaa palstan yyveeboksiin ennemmin..
mä vaan en osaa olla koroilla enkä kyllä haluakaan korkoja : /mä tykkään korkeista koroista, yhet sellaset lähes 10cm korot mut ne on jo vähän liikaa
Elä oo noi pessimisti :kiss:Mun tarttis varmaan nyt lähteä... en varmaan ole kovin kauaa pois,mikäli sikäli se nyt ees ketään kiinnostaa..:snotty:
no tottakai me luetaan mielellään sun juttujaMun tarttis varmaan nyt lähteä... en varmaan ole kovin kauaa pois,mikäli sikäli se nyt ees ketään kiinnostaa..:snotty:
Moikka :wave:Mun tarttis varmaan nyt lähteä... en varmaan ole kovin kauaa pois,mikäli sikäli se nyt ees ketään kiinnostaa..:snotty:
No pannaan uudemman kerran sitten..Et pannu tarpeeksi Laita täällä, koska jostain kumman syystä en saa kiinni sua
pitäis näkyä nyt mun janallaEt pannu tarpeeksi Laita täällä, koska jostain kumman syystä en saa kiinni sua
nou noutai pussailla vaakatasossa sitten vaan
Sul on niin kivasti pituutta ilmankinmä vaan en osaa olla koroilla enkä kyllä haluakaan korkoja : /
yks huono puoli minussa,olen pikkusen pessimisti koska pessimisti ei pety...paitsi joskusElä oo noi pessimisti :kiss:
saako palstailla samalla?Ruutiis hei!!sielt tullee kaunarit
eikö niihin saa mitään alennuksia tms?Mä kans maksan nuo bussit, kivasti menee kohta kuukaudessa niihin rahaa kun kolmaskin lapsi ryhtyy sillä kulkemaan vielä kulkee taksilla kun erityis koulussa tän luokan loppuun.
Pane tänneki yyveeboxiinNo pannaan uudemman kerran sitten..
eikä ne isommatkaan ole hullumpianou nou
pienet pusut mennen tullen on kivoja =)
Niin mäkin teen :xsaako palstailla samalla?
joo, olen tyytyväinenSul on niin kivasti pituutta ilmankin