toisaalta tää on ihan kiva pituus,no ei aina mut yleensä,tuntee ittensä kovin pieneksi varsinki jos joku korsto seisoo vieressäMä olen 163cm.
toisaalta tää on ihan kiva pituus,no ei aina mut yleensä,tuntee ittensä kovin pieneksi varsinki jos joku korsto seisoo vieressäMä olen 163cm.
heissulihei :wave:Tilulilulei:wave:
pikaseen tässä käyn vaan kurkkimassa kun pitää pian lähteä vähän liikenteeseen.
Vesiloskapaskaa sataa
Mä en ole liittynyt ollenkaan :snotty:Mä liityin faceen 09 vissiin ja käyny siellä ehkä 5 kertaa tähän mennessä
Ihan ok pituus. =)toisaalta tää on ihan kiva pituus,no ei aina mut yleensä,tuntee ittensä kovin pieneksi varsinki jos joku korsto seisoo vieressä
Mä olen ollut saikulla.käyttekö te ihmiset ikinä töissä? vai töissäkö teil on aikaa kaksplussailla?
No mut toi onkin jo piitkä matka mun koululaiset kulkee koulubussillaMäkin hain autolla koululaiset. Matkaa jotku 1,5km.
Aijjaa. En mä tiiä, ku noi muut on saanu Heivaas sä mulle, nii mä paan sutTB, sulla on vissiin hyvät yksityisyysasetukset ku ei pystyny laittamaan pyyntöä
Hyiiii on kurja olo, tk.ssa ei oo vastattu puhelimeen ollenkaan.
Mp.ki on saanu taudin, se ei oksenna mutta toinen pää laulaa.
Vähän turhaan minäkin sinne liityi kun ei oikein oo mun juttuni se.Mä en ole liittynyt ollenkaan :snotty:
Meijän koululaisella on matkaa n. 7km ja bussilla kulkee. Itte maksan kulkemiset... Vanhin opiskelee sitte tuolla pohojosesa.No mut toi onkin jo piitkä matka mun koululaiset kulkee koulubussilla
mä olen tyytyväinen tähän 178 senttiinMä ottaisin mielelläni muutaman sentin lisää tähän varteeni, semmone 170 ois kiva
kävellen pääsee vähän lyhyempää reittiäNo mut toi onkin jo piitkä matka mun koululaiset kulkee koulubussilla
hyvätkin puolensa kun ei ole kauhean pitkätoisaalta tää on ihan kiva pituus,no ei aina mut yleensä,tuntee ittensä kovin pieneksi varsinki jos joku korsto seisoo vieressä
En osaa tuohon sanoa mitään kun en ole ollut mutta ei ole innostuttanut mennä sinne.Vähän turhaan minäkin sinne liityi kun ei oikein oo mun juttuni se.
GoT on kyllä huippu, toivotan rattoisia katseluhetkiäMää taidan sulkea palstan ja lepäillä taas hieman. Yritän kovasti raahautua myös suihkuun, ja houkutella josko mp kattelis mun kanssa Game o Thronesin kakkos kautta.
Hauskaa iltaa kaikille :wave: Olkaahan niinku aina olette.
Mä kans maksan nuo bussit, kivasti menee kohta kuukaudessa niihin rahaa kun kolmaskin lapsi ryhtyy sillä kulkemaan vielä kulkee taksilla kun erityis koulussa tän luokan loppuun.Meijän koululaisella on matkaa n. 7km ja bussilla kulkee. Itte maksan kulkemiset... Vanhin opiskelee sitte tuolla pohojosesa.
Ei ole helppoa, ei.Mä kans maksan nuo bussit, kivasti menee kohta kuukaudessa niihin rahaa kun kolmaskin lapsi ryhtyy sillä kulkemaan vielä kulkee taksilla kun erityis koulussa tän luokan loppuun.
No et säkään mikään kovin korkea ole.vajaan 175 korkea
mä tykkään korkeista koroista, yhet sellaset lähes 10cm korot mut ne on jo vähän liikaamä olen tyytyväinen tähän 178 senttiin
enkä korkojakaan käytä, no ehkä joku max 3-4cm joskus mut yleensä joku matala tai parin sentin leveä korko
mut ei tarvi aina kurkotellahyvätkin puolensa kun ei ole kauhean pitkä
Pitää nainen nostaa syliin niin ei tarvi kumarrellaNo et säkään mikään kovin korkea ole.
toisaalta: tapailin miestä joka oli 175cm ni se hyvä puoli siinä oli et mun ei tarvinnu varvistella kun pussailtiin ja miehen niskat ei tullu kipeeks kun kumartu alaspäin. Sellaset piiitkät miehet kun aina valittaa et niskat menee jumiin ja kun käsi kädes on niin käsi kuulemma puutuu tai jotain:O
Panikko nää mulle yyveetä boksiin?No enhän mää voikaan mennä kun huomasin et mulla ja arieksella on yhteinen fb-kaveri, siis sellanen joka ei oo palstalta tuttu :O Häirii!
Mie taasen mietin että mistäs mun profiilin olet bongannutNo enhän mää voikaan mennä kun huomasin et mulla ja arieksella on yhteinen fb-kaveri, siis sellanen joka ei oo palstalta tuttu :O Häirii!