Hei vaan Täällä näkee uusiakinchevroletit ei pelekaa lunta
Yv.llä vaan linkkiä omalle fb sivulle niin ei tarvii kokea syrjäytyneeksiniimpä, on alettu pitämään rajjaisiaAi, täällä kaveeraataan via FB. Mut on syrjäytetty |O
paheksun
Mä panin sulle muru.Yv.llä vaan linkkiä omalle fb sivulle niin ei tarvii kokea syrjäytyneeksi
Check.Mä panin sulle muru.
Paheita harrastellaan ja fbsivuja vakoillaanMä panin sulle muru.
Olin tänään töissä.käyttekö te ihmiset ikinä töissä? vai töissäkö teil on aikaa kaksplussailla?
En käy, työttömänä oon. Harvoin käyn missään muuallakaan, kovin kaukana ainakaan .dkäyttekö te ihmiset ikinä töissä? vai töissäkö teil on aikaa kaksplussailla?
Just sopiva, niin et ole minua pidempi stiletit jalassamitäs täällä on puhuttu muuta kun säästä
jottain pituuksista ilmeisesti....mä olen vaan sellanen tynkä,joku 160-161cm
Kiitti namupala. Ny soi eput päässä tässä kotimatkalla
Mä oon aina iltasin. Mutta tänään jään kotia sairastamaan. Enkä oo palstaillutkaan paljoa kun oon nukkunu.käyttekö te ihmiset ikinä töissä? vai töissäkö teil on aikaa kaksplussailla?
Kuinkas korkee sää sitten oot?Just sopiva, niin et ole minua pidempi stiletit jalassa
Mä olen 163cm.mitäs täällä on puhuttu muuta kun säästä
jottain pituuksista ilmeisesti....mä olen vaan sellanen tynkä,joku 160-161cm
Lähde aiemminEi voisi, olen aina myöhässä
vajaan 175 korkeaKuinkas korkee sää sitten oot?
Just sopiva.vajaan 175 korkea
Mä ottaisin mielelläni muutaman sentin lisää tähän varteeni, semmone 170 ois kivaJust sopiva, niin et ole minua pidempi stiletit jalassa
Mäkin hain autolla koululaiset. Matkaa jotku 1,5km.mä ajelin autolla tohon pojan päikkäriin kun tommonen ilma. Matkaa alle puol kilsaa :ashamed: