öitä :kiss:tää on jo ihan silmät ristissä joten painun peiton alle.
hyvää yötä kaikille tasapuolisesti:kiss:
öitä :kiss:tää on jo ihan silmät ristissä joten painun peiton alle.
hyvää yötä kaikille tasapuolisesti:kiss:
PHAHAH ...ei nyt kannata luulla liikoja itestään hei. Ellet tarkota toki et meet jonkun kerrostalon roskakatokseen koisii, kyllähän sieltä toki yöpaikan saa.Ei kyllä yhen illan vuoksi haluta lähteä vaikka kyllä livenä haluaisin nähdä ihmisiä Toisaalta kyllähän sieltä aina yöpaikan saapi jos lähtee tapaamisen jälkeen illanviettoon
jaa te puhutte tampereesta, no sitten ymmärrän. kun tamperelaisia eukkoja miettii niin tulee tosiaan vaan yks sana mieleen ja se on HELPPO:stick:
Tampere on iso kaupunki ja täynnä naisia
kiitti <3Sua varmaan harmittaa kun et oo saanut kutsua sinne, ja nyt purat pahaa oloas täällä. Jaxuhalit sulle :hug:
Se riippuu yöpaikasta.No mistäs sitä tiiä jos se venähtääki koko viikonlopun mittaseks.
niinpä kyllä sulla ottajia on hei! tiiä vaikka menee elämänmittaseks reissuks kun oikeen romanssin löytää<3 tsemppiä iltaan!! oikeesti!! tää ei ollu piruilua!!Se riippuu yöpaikasta.
no toi ariel87Kuka on ariel??
Eikös se ole joku merenneito piirretyssä?Kuka on ariel??
Yksi musta nikki jo aikaisemmin arieliksi minut ristinnyt ja välillä tulee harmaanakinKukas se on ??
Mene silmälääkäriin
ahaaYksi musta nikki jo aikaisemmin arieliksi minut ristinnyt ja välillä tulee harmaanakin
Myös miehen nimiEikös se ole joku merenneito piirretyssä?
Tulee vain yksi maailman vaikusvaltaisin mies mieleen Sharon..Myös miehen nimi
Öitä :kiss:mä taidan painua pehkuihin, öitä :kiss:
Sinäkin bruutukseni :O mun pitää kyllä kans pian, kävi voimille toi viime yö.mä taidan painua pehkuihin, öitä :kiss:
sataa sataa ropisee ja samaa vanhaa ihmisiä on kuin muurahaisia ja kaupungilla remontointi senku jatkuu"..."
Mitäs Jyväskylään kuuluu näin kuunvaihteessa?