Olen kolmen lapsen äiti *avaa sateenvarjon*

[QUOTE="vieras";27964279]Missä sun viimeisin mies nyt on? Ajattelitko hankkia vielä lisää lapsia jonkun uuden kanssa, vai mikä aloituksen pointti oli?[/QUOTE]

Tuolla se nukuttaa nuorimmaista. Mulla on liikaa ikää jo kakaroihin mutta jos mies tahtoo niin tekee sitten jonkun toisen kanssa sitten.

[QUOTE="vieras";27964336]Oletko tasapuolinen äiti?[/QUOTE]

Mitä tällä tarkoitetaan? Heillä on ikäeroa niin paljon, että ei voi olla kaikille täysin tasapuolinen juuri sillä hetkellä. Mutta muutoin olen.

"vieras"
Kyllä tässä on monta eri ehkäisyä pettänyt.
Miksi sä kerrot näitä? Varmaan ihan huvikses, mutta ajatellen sitä miten kiihkeästi aina ajat sitä asiaa, että paljastuksia ei saa kaivella esiin, niin etkö pelkää että tätä vielä huudellaan palstalla ja sua vastaan jossain ei niin huvittavassa tilanteessa? Ajattelitko silloin kutsua modet apuun?
Vähän nyt vaikuttaa siltä, että ne perskärpäset on kuitenkin aika kivoja ja imartelevia vaikka niistä niin itketään?

[QUOTE="vieras";27964388]Miksi sä kerrot näitä? Varmaan ihan huvikses, mutta ajatellen sitä miten kiihkeästi aina ajat sitä asiaa, että paljastuksia ei saa kaivella esiin, niin etkö pelkää että tätä vielä huudellaan palstalla ja sua vastaan jossain ei niin huvittavassa tilanteessa? Ajattelitko silloin kutsua modet apuun?
Vähän nyt vaikuttaa siltä, että ne perskärpäset on kuitenkin aika kivoja ja imartelevia vaikka niistä niin itketään?[/QUOTE]

Ok

[QUOTE="vieras";27964438]Mitä mieltä sun mies ja lapset on näistä paljastuksista?[/QUOTE]

Mitkä paljastukset? Täällä ei ole paljastettu vielä mitään. Muutamissa keskusteluissa ollut puhetta näistä jo.

Yhteistyössä