Joo, mutta siitä on jo muutamia vuosia. Mutta satku iski ihan puun takaa sanktioita.
Silti.Joo, mutta siitä on jo muutamia vuosia. Mutta satku iski ihan puun takaa sanktioita.
Joo, sillon vitutti, ei enää tuo asia.Silti.
Uskon että ituttiJoo, sillon vitutti, ei enää tuo asia.
No se kyllä hakkasi eilen selkään, erittäin metka tunne.
Muuallakin kuin autossa :xmas:No se kyllä hakkasi eilen selkään, erittäin metka tunne.
varmasti on metka tunne jos SE hakkaa selkää ei oo kokemusta mutta voihan se tuntua...No se kyllä hakkasi eilen selkään, erittäin metka tunne.
Iltapalaa lapsille, koitan miettiä mitä mie huomenna selitän niille työkkärintyypeille..etten kuulostais ihan ääliölle..ärsyynnyskynnys mataloituu samaa nopeutta kuin jännitys kasvaa.minne kaikki katosi?
mä katoin lasten kanssa juutuubista gangnamia ja sen sellaistaminne kaikki katosi?
Parempi kun et mieti sanojas etukäteen,kyllä ne ajatukset selkenee siellä ja sanat tulee ulos itestäänIltapalaa lapsille, koitan miettiä mitä mie huomenna selitän niille työkkärintyypeille..etten kuulostais ihan ääliölle..ärsyynnyskynnys mataloituu samaa nopeutta kuin jännitys kasvaa.
Ei taida taas tänään jaksaa. Taidan riipaista kännit.Jaksaa, ei jaksa, jaksaa, ei jaksa.
yks mun lemppari sarjiksista
Siittä ei puhutaMuuallakin kuin autossa :xmas:
erityisesti autoilijat on verottajan erityisessä suojeluksessaH-hups, auto on käyttökiellossa erääntyneiden verojen takia. Kylläpäs tänään on verottajapainotteinen päivä.
Luulin tosin jo sen maksaneeni... Täytyy tarkistaa.
Suomessa tämä verotus vaan on huipussaan.
Olen ollut noita molempia suuren osa elämästäni ja tiedän, että se on juuri näin. Mutta minkäs teet, tämähän on sivistysvaltio ja saadaanhan lisää hyvää oloa pummeille ja muiden maiden kansalaisille. Anteeksi, purkaus tuli.Autoilijat ja pienyrittäjät on verottajan erityissuojeluksessa, mitään pahaa ei pääse tapahtumaan.