aivansaa ihan juur semmosta kun tahtoo eikä varmaan löydy ihan samaa mistään.
aivansaa ihan juur semmosta kun tahtoo eikä varmaan löydy ihan samaa mistään.
ai mää vai?väitäkkö muka ette kuuluisi siihen valittuun joukkoon nimeltä tuhmat miehet? sinähän se just tuhma olet,kyllä mä tiedän
mun silmille kans...vaikia nähdä mitään kun ovat ihan nenun eessäniimpä
mä tiedänpalsta tietää....
kattele käsikopelolla, niin mä tekisinmun silmille kans...vaikia nähdä mitään kun ovat ihan nenun eessä
No sää sää. älä yhtään yritä! sinä oot palstatuhmuuden kuningasai mää vai?
ei, en ole ollut siellä päinkään
mä tiedän
paitsi jos sulla on täytettä niissä, pumpulia, sukkaa tms
eikö mä välillä kurkin tuolt välist...vähän siirrän käsien kanssa ja kurkkaankattele käsikopelolla, niin mä tekisin
siinä se taas tulikattele käsikopelolla, niin mä tekisin
Siistia sisatyota...kauhea tuo juttu :hug:
tässä sulleNo sää sää. älä yhtään yritä! sinä oot palstatuhmuuden kuningas
Anti mennä vaan:snotty:tässä sulle
Älä nyt sano noin.Kamala ku jännittää..huomenna keskustelu taas työvoimaneuvojan ja jonkun muun kans työllistymismahdollisuuksista..tai opiskelumahdollisuuksista. Aika heikkoo, veikkaan.
Hulluja ihmisiä on joka puolella : /Siistia sisatyota...
Ja itse opiskelen samaa alaa, mutta en halua ihmisia korjata. Enemman kiinnostaa, kuinka ne menevat rikki.
Minä kun tahtoisin joskus lukea jotain ilosta ja piristävää sun kirjoittamana. Voiko yhellä ihmisellä olla noin paljon kaikkea epäonnea ja muuta "mukavaa"...?Verottajan papereita taas täytelty, saas nähdä, miten käy tällä kertaa.
Kerran mätkäsivät 100000 euroa ihan puskista, mutta ei pitäisi nyt tulla mitään tuollaista.
Niin joo, mulla on verottajan silmissä tuomio. Paha rikollinen :ashamed:
Minä oon varsin positiivinen ihminen luonteeltani Eikä sieltä nyt mitään iske.Minä kun tahtoisin joskus lukea jotain ilosta ja piristävää sun kirjoittamana. Voiko yhellä ihmisellä olla noin paljon kaikkea epäonnea ja muuta "mukavaa"...?
hevosruoskaMinä oon varsin positiivinen ihminen luonteeltani Eikä sieltä nyt mitään iske.
:OVerottajan papereita taas täytelty, saas nähdä, miten käy tällä kertaa.
Kerran mätkäsivät 100000 euroa ihan puskista, mutta ei pitäisi nyt tulla mitään tuollaista.
Niin joo, mulla on verottajan silmissä tuomio. Paha rikollinen :ashamed:
No se kyllä hakkasi eilen selkään, erittäin metka tunne.hevosruoska