On varmaaan niin mutta helkuttiako minä sitä nyt ruvennut lukee ja opettelee.lampunvaihto on yleensä neuvottu ohjekirjassa ja työnä sopii hyvin naisille kun teillä on pienet kädet
Ehkä sitten seuraavalla kerralla.
On varmaaan niin mutta helkuttiako minä sitä nyt ruvennut lukee ja opettelee.lampunvaihto on yleensä neuvottu ohjekirjassa ja työnä sopii hyvin naisille kun teillä on pienet kädet
tämähän se mullakin oli mielessäEhkä sitten seuraavalla kerralla.
no ei mikään yllätys et se oli mielessä.tämähän se mullakin oli mielessä
do diiEilen löysin kadonneen aluslakan. Se oli edelleen käsilaukussa. :snotty:
On mulla hieno muisti.
Se on helppoa. Tosin riippuu autosta, ainakin mp.n vanhassa bemussa oli niin pieni se kolo missä valot sijaitsi, niin ei mahtunu edes mun kädet sinne mahtuneet.lampunvaihto on yleensä neuvottu ohjekirjassa ja työnä sopii hyvin naisille kun teillä on pienet kädet
Muoks. Yrittäisin päästä yli siitä että biisi on huono, ja pitäisin sitä kauniina eleenä.Jos joku omistaisi sinulle tämän kappaleen niin mitä ajattelisit?
Eppu Normaali - Joka päivä ja jokaikinen yö - YouTube
Citikassa piti purkaa aika paljon että sai parkit vaihettua, jos olis pienet kädet olleet niin olis mahtunut vaihtamaan net. Volvossa oli nätti kun yksi vipu auki ja veti kok oumpion hehkuineen etukautta pois.lampunvaihto on yleensä neuvottu ohjekirjassa ja työnä sopii hyvin naisille kun teillä on pienet kädet
:stick: no ei se nyt mikään huono biisi oleMuoks. Yrittäisin päästä yli siitä että biisi on huono, ja pitäisin sitä kauniina eleenä.
Jos vaan hankkis automiehen...pääsis ehkä helpommalla siis sellasen joka osaa ne viat fiksata ja silleen.Se on helppoa. Tosin riippuu autosta, ainakin mp.n vanhassa bemussa oli niin pieni se kolo missä valot sijaitsi, niin ei mahtunu edes mun kädet sinne mahtuneet.
Eikö sen jo sanat kerroJos joku omistaisi sinulle tämän kappaleen niin mitä ajattelisit?
Eppu Normaali - Joka päivä ja jokaikinen yö - YouTube
MK3 Mondeossa lähtee kans umpio todella helposti irtiCitikassa piti purkaa aika paljon että sai parkit vaihettua, jos olis pienet kädet olleet niin olis mahtunut vaihtamaan net. Volvossa oli nätti kun yksi vipu auki ja veti kok oumpion hehkuineen etukautta pois.
onko se uutta mallia? Eikäs mondeo, V50 ja pikku jaguaari ole tehty samalle pohjalle?MK3 Mondeossa lähtee kans umpio todella helposti irti
kyllä ne rahoitusfirmojen markkinointityypit haistaa missä tavara menee kaupaksiSilikonirintojakin saa jo osamaksulla :O
En ole tiennyt.
Toki siis pankista voi ottaa lainaa mutta että ihan sieltäkin missä leikkaus tehdään.
paskanmarjat tänää taas kysyin sitä samalla kun lampun vaihtoi(eri mies) niin saman totes ku edellinenkin,vika on lukossa ja siihen ei oikeen kuulemma sitten muu auta kun vaihto joka on sitten koko homma n.300 euroa mutta päätin että en rupee sitä vaihtamaan niin kauan kun loputkin ovet rupee temppuilee kunnolla,niin kauan kun kuskin ovi toimii niin hyvin menee.Eikö sen jo sanat kerro
Muuten, oletko saanut loputkin autonovet jo auki kun lauhtui?
mk3 oli 2001...2006, pohjista en tiedä mutta v50 on aivan reilusti pienempionko se uutta mallia? Eikäs mondeo, V50 ja pikku jaguaari ole tehty samalle pohjalle?
Kuulin vain mainoksen ratiosta.kyllä ne rahoitusfirmojen markkinointityypit haistaa missä tavara menee kaupaksi
nollakeli mutta lumet jököttää puissa ja pätkii sähköjäruutis
onko siellä pakkasta vai lumet lähteneet puista?
:xmas:kyllä ne rahoitusfirmojen markkinointityypit haistaa missä tavara menee kaupaksi
no eihän ole :kieh:Muoks. Yrittäisin päästä yli siitä että biisi on huono, ja pitäisin sitä kauniina eleenä.