Meidän kodissa asuu 4 ihmistä ja meillä on vaan yksi vessa!!!

• Viestiketjun aloittaja kakkoshätä
  • Ensimmäinen viesti
hjk
Meillä yks vessa ja viisi asukasta. Siinähän sitä opetellaan vuoronodottamista. Ei ainakaan vielä ole kukaan housuihinsa päästänyt sen takia että olis ollu vessa varattu.

"mievain"
Meillä on kohta neljä hlöä ja yks vessa enkä ymmärrä mieheni vouhotusta toisen vessan saamisesta. Itse olen koko ikäni elänyt yksivessaisissa talouksissa vaikka olenkin viisihenkisestä perheestä.

äeteeeeeeeeeeeeeeee
Meillä kaks vessaa ja kuus henkilöä joista 5 käyttää vessaa. Joskus kaks tuntuu turhan vähältä, kun kaikilla on yhtäaikaa hätä, yhellä pitäs pestä hampaita, kolmannen harjata hiuksia ja kahella on se kakkahätä. Onneksi kohta kolmas vessa valmistuu kun yläkerta tulee ;)

"vieras"
Meidän perheestä 2 tyyppiä on sellaisia, joiden täytyy välittömästi mennä pytylle kun alkaa kakattaa.
Meillä sama juttu :) etenki jo 6v on sellainen pikahätä ihminen, että peffa pitäis olla pöntössä jo het kun huomaa, että on hätä :LOL: siksi juuri meillä on se potta johon on joskus pakko töräyttää....
Ennen asuimme talossa jossa oli kaksi vessaan.... muistelen lämmöllä tuota :D

"poikia3"
Meillä on 5 henkeä ja yksi vessa, ja sekin on kylppärin yhteydessä. Samassa paikassa on myös pesukone. Toinen vessa olis ihan kiva, mutta vessan vuoksi ei tästä muuteta.

kuutoset
Meitä on 6 ja yksi vessa, eikä ole tullut mieleen kaivata toista vessaa. Pienimmille tyrkätään potta ovenraosta eteiseen jos hätä iskee kun joku muu istuu pytyllä, meikata voi omassa huoneessa ja hampaat pestä keittiössä. Eri asia jos vessa olisi samassa tilassa missä suihku on, silloin tulisi ruuhkaa jos suihkun aikana ei pääsisi vessaan.

vierass
Meitä on 4 ja yksi vessa. Mies tulee viikonloppuisin makkariin kysymään multa, että aionko nousta vai voiko hän mennä vessaan :D Jos mä nousen, mun pitää päästä HETI vessaan ja sit mul menee just hermo, jos siellä on joku...

[QUOTE="vieras";27959829]Meitä asuu 5 henkilöä ja yksi vessa.[/QUOTE]
Näin meilläkin ja no problems. En tiedä sitten mikä on tilanne kun tytöt ovat teinejä mutta hommataan sitten vaikka jonotusnumerosysteemi vessan ovelle :D

Yhteistyössä