Meidän kodissa asuu 4 ihmistä ja meillä on vaan yksi vessa!!!

• Viestiketjun aloittaja kakkoshätä
  • Ensimmäinen viesti
housuunkakkaaja
Meitä viisi ja onneksi on kaksi vessaa. Joskus tulee niin vauhdilla iso hätä että jos ei heti pääse niin ruikulit on housussa. Monesti juoksen toiselle puolen taloa ns. varavessaan, siellä käy isäntäkin mieluummin haisunsa päästämässä rauhassa.

"mie"
Meitä pian 5 henkeä ja asuintiloissa 1 vessa,hätävärana potta.
Työtiloissa on sitten vessa alakerrassa (rappuset alas,läpi pannuhuoneen ja työtilojen). Ei ole tullut sitä käytettyä,mutta hyvä kyllä että on varalla.

kolmen kohta teinin äiti
Meillä on 5 henkilöä ja kaksi vessaan, ihan pakko olla! Alakerran vessa on kylppärin yhteydessä ja yläkerrassa on pelkkä vessa. Ei tulisi kyllä muuten mitään!

"hei"
Meitä on viis ja yks vessa. Hyvin ainaki vielä pärjätään, aikuisilla on pidätyskyky ja lapset voi hätätilanteessa käyttää pottaa. Kesällä lapset joskus juoksee puun juurelle :D Kaikki lapset poikia, joten ei mitää meikkaussessioitakaa oo ku mulla :) Tosin toinen vessa tulee, kunhan joskus tehdään laajennus taloon.

Lunatic
En ymmärrä miten 1 vessa ei 4 hengelle riitä.

Ihan pimeetä tää nykyaika, jokaiselle oma huone, jokaiselle oma vessa, jokaiselle oma auto, jokaiselle oma se ja tämä.. mutta omia aivoja tunnutaan jaettavan yhä harvemmille.

• Tykkää
Reactions: Aleksandriel
"vieras"
Meillä on kanssa 4 henkilöä ja yksi vessa, sekin pesuhuoneessa. Silloin on aamuisin ruuhkaa, kun kaikki lähtee kahdeksaksi. Kyllä siitä on selvitty, mutta kyllä se on joskus pomppimista edestakaisin, kun yhdelle tulee hätä just silloin, kun itse pesee hampaita.

Vatsataudit ovat olleet jännä paikka. Joskus on käynyt niin, että juuri kun on itse ehtinyt istahtaa pytylle, sairas tulee nykimään ripaa. Onneksi ei kertaakaan ole käynyt niin, että kaikki oltaisiin oltu yhtä aikaa sairaana.

[QUOTE="vieras";27960697]Meillä on kanssa 4 henkilöä ja yksi vessa, sekin pesuhuoneessa. Silloin on aamuisin ruuhkaa, kun kaikki lähtee kahdeksaksi. Kyllä siitä on selvitty, mutta kyllä se on joskus pomppimista edestakaisin, kun yhdelle tulee hätä just silloin, kun itse pesee hampaita.

Vatsataudit ovat olleet jännä paikka. Joskus on käynyt niin, että juuri kun on itse ehtinyt istahtaa pytylle, sairas tulee nykimään ripaa. Onneksi ei kertaakaan ole käynyt niin, että kaikki oltaisiin oltu yhtä aikaa sairaana.[/QUOTE]

Meil 3 asukasta ja 1 vessa. joskus oli kyl tukalat paikat kun 2-3 mahatautista eikä sekään potta auttanu pitkälle kun kaikilla yhtäaikaa tulipalokiire.

"vieras"
Meilläkin aina ollut vain yksi vessa. En ole ikinä ymmärtänyt, kun puhutaan, että sitten kun lapset ovat teini-iässä tarvittaisiin enemmän vessoja. Mitä ne teinit siellä vessassa tekee, meikkaa ja laittaa hiuksia? Mä olen aina puunannut itseni muualla kuin vessassa, en ymmärrä, miksi se siellä pitäisi tehdä. Pienten lasten kanssa yksi vessa on ärsyttävämpi, kyllähän ne teinit jo osaa pidätellä vähän pidempään. :D Koko perheen vatsataudissa, varsinkin ripulissa, yksi vessa on tietysti liian vähän...

voi kamalaa
Kukaan ei oo tainnut katsoa sitä dokkaria Haitin myrskualueilta, jonne kerättiin hirrrveesti rahaa, ja ne edelleen elää siellä väliaikaismajoituksissa, telttakylissä ja hökkeleissä, ja vessoja on noin 1 per 1000 ihmistä...

Yhteistyössä