Isorintaiset hoi, eikö ärsytä kun miehet katsoo vaan tissejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienirintainen kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="mies";27957090]Ilmeisesti aika harva pitää miesten katseista. Harmi, sillä se näkyy ulospäin, jos ihminen ei voi kropassaan hyvin. Etenkin naiselle se olisi minusta tärkeä juttu.[/QUOTE]

Painu runkkari vithuun mammapalstalta arvostelemasta

Vastaaja "70 D", mielestäni et ole mitenkään erityisen isorintainen. Itselläni 75F, isothan nämä ovat, mutta eivät nämäklään mitenkään VALTAVAT ole.

Vähän avonainen kaula-aukko (ei siis mikään tyrkky) tasoittaa rintojen kokoa, jos on ihan umpinainen ylös asti niin se vaan korostaa sitä kokoa. Joskus miehet tarjoavat baarissa drinkkiä rinnoille, siis katsovat tisseihin ja kysyvät "saako tarjota juotavaa", melko huvittavaa. En ole kokenut, että huomio olisi suorastaan häiritsevää, joskus kyllä rinnat nousevat liian suureen asemaan kun muu olisi tärkeämpää.

373.gif

Itse en ole törmännyt rintojen tuikotteluun kuin vain baarissa humalaisten miesten toimesta. Toisaalta eivät omat rintani enää ole niin suuret kun ovat laihdutuksen seuraksena kutistuneet 75F:n. Tuskin kukaan erityisesti nauttii siitä et joku tuijottaa rintoja, oli ne sitten pienet tai suuret.

Mua ahdistaa ihan suunnattomasti, että miehet kielipitkällä kyttää mun rintoja salilla kun treenaan. On isot rinnat ja nännit yleensä treenatessa ¨paistaa läpi. Kiva siinä sitten keskittyä omaan ohjelmaan.

Se myös ärsyttää kun jotkut miehet puhuu vaan mun rinnoille. Kiva siinä keskustellessa kun kaverin katse on jossain muualla kuin silmissä.

Ironistahan tässä on se, että mun oma mies ei koskaan ole ollut kovasti rintojen perässä. Kehuu kyllä niitä kauniiksi mutta ei tosiaan ole valinnut mua niiden takia.

En ole huomannut koskaan mitään katselua. Rinnoilleni ei myöskään ole koskaan puhuttu. En kyllä pidä itseäni isorintaisenakaan, vaikka täällä taidetaan koko 70H mieltää isoksi.

[QUOTE="Vieras";27956028]Kunnon hoikkuus on aina ollut vähemmän naisellista kuin tukevammat muodot.[/QUOTE]

Niin, norsujen ja orankien maailmassa. Ihmisillä on toisin, pelle.

Olet vaan niin väärässä. Miksi ikinä olisi muodokkaita ja kurvikkaita jos kerran pulkan narut ovat seksikkäimpiä? Ei sun tarvitse kuin kahlata muutama kymmenen vuotta taakse päin aikaan ennen teollista mallimaailmaa, niin huomaat millaisia kurvimammat olivat. Silloin hoikat laiheliinit jäivät kiltisti nurkkiin häpeilemään.

[QUOTE="vieras";27957961]Niin, norsujen ja orankien maailmassa. Ihmisillä on toisin, pelle.[/QUOTE]

Joskus nuorempana häiritsi, ja siihen aikaan kun baareja kolusi. Nykyisin en juurikaan kärsi asiasta, olen naimisissa ja naisvaltaisella alalla, niin en joudu juurikaan vieraiden miesten kanssa olemaan tekemisissä. Paitsi naapurin miehistä yksi on kyllä ihan selvä tissimies. Hän tsekkailee kyllä aina boobsini. Mutta se ilo hänelle suotakoon, kun oma akka on kuivan kesän orava varustettuna pikku teepusseilla. :D

[QUOTE="Vieras";27958044]Olet vaan niin väärässä. Miksi ikinä olisi muodokkaita ja kurvikkaita jos kerran pulkan narut ovat seksikkäimpiä? Ei sun tarvitse kuin kahlata muutama kymmenen vuotta taakse päin aikaan ennen teollista mallimaailmaa, niin huomaat millaisia kurvimammat olivat. Silloin hoikat laiheliinit jäivät kiltisti nurkkiin häpeilemään.[/QUOTE]

Niin, no, ennenvanhaan Suomessa ei pesty persettäkään. Nyt on nyt.

[QUOTE="Vieras";27958044]Olet vaan niin väärässä. Miksi ikinä olisi muodokkaita ja kurvikkaita jos kerran pulkan narut ovat seksikkäimpiä? Ei sun tarvitse kuin kahlata muutama kymmenen vuotta taakse päin aikaan ennen teollista mallimaailmaa, niin huomaat millaisia kurvimammat olivat. Silloin hoikat laiheliinit jäivät kiltisti nurkkiin häpeilemään.[/QUOTE]

Vittu, että oli naurettava kommentti. "Miksi ikinä olisi, blaablaa". Voi vittu, mikä pelle. Miksi ikinä olisi vammaisia tai homoja? Niin miksiköhän.

[QUOTE="kiki";27957843]Mua ahdistaa ihan suunnattomasti, että miehet kielipitkällä kyttää mun rintoja salilla kun treenaan. On isot rinnat ja nännit yleensä treenatessa ¨paistaa läpi. Kiva siinä sitten keskittyä omaan ohjelmaan.

Se myös ärsyttää kun jotkut miehet puhuu vaan mun rinnoille. Kiva siinä keskustellessa kun kaverin katse on jossain muualla kuin silmissä.

Ironistahan tässä on se, että mun oma mies ei koskaan ole ollut kovasti rintojen perässä. Kehuu kyllä niitä kauniiksi mutta ei tosiaan ole valinnut mua niiden takia.[/QUOTE]

Suuri vaiva teipata törröt?

[QUOTE="vieras";27957947]Ihmeellinen harhakuvitelma naisilla, että isot rinnat ovat halutuimmat. Eivät ole, vaan keskikokoiset, tai jopa pienet, sekä ehdottomasti kiinteät.[/QUOTE]

Ei saa murskata kenenkään harhakuvia! :D

Mutta asiaan. Jos tämän ketjun "isorintaiset" ovat oikeastikin isorintaisia, niin ihmetyttää, mikä tekee heistä ylimielisiä: naapurin rouva on kuivan kesän orava teepusseineen, miehet ovat kiinnostuneita vain isorintaisista ja kurvikkaista eivätkä katso laihempia kanssasisaria ynnä muuta ynnä muuta. Moniko sanoo ihan suoraan, että minä olen parempi kuin sinä, kun sulla on noin pienet tissit?

Haiskahtaa alemmuudentunteelta, vai kuinka?

Voi anteeksi! Voin toki ilmaista asian nätimminkin. Naapurin rouva on todella laiha ja pienirintainen kolmen lapsen äiti. :) Mutta eiköhän se puoliso valita muilla kriteereillä. Ei ole siis alemmuudentunnetta, ja olen hyvin kiitollinen omista kurveistani. Ja ymmärrän myös sen, että miehiä isot rinnat kiehtoo. Se on ihan biologiaa. :)
Ei saa murskata kenenkään harhakuvia! :D

Mutta asiaan. Jos tämän ketjun "isorintaiset" ovat oikeastikin isorintaisia, niin ihmetyttää, mikä tekee heistä ylimielisiä: naapurin rouva on kuivan kesän orava teepusseineen, miehet ovat kiinnostuneita vain isorintaisista ja kurvikkaista eivätkä katso laihempia kanssasisaria ynnä muuta ynnä muuta. Moniko sanoo ihan suoraan, että minä olen parempi kuin sinä, kun sulla on noin pienet tissit?

Haiskahtaa alemmuudentunteelta, vai kuinka?

Kyl 70H on jo aika valtava, mulla D kuppi ja koen rintani helevetin suuriksi ja rumiksi. Vaihtaisin koska vaan kauniisiin pieniin a tai b kuppiin. Saisi olla ilman rintsikoita kesäisin. Tuijotteluista en tiedä en seuraa mitä äijä vahtaa.

Tjaa, ei kukaan mun rintoja erityisemmin katsele. Ja koko on siis 70F. Ehkä johtuu siitä etten muuten ole mitenkään erityisen kaunis.

Ja mulla ei suurehkorintaisena ole mitään intressejä haukkua pieniä rintoja ja julistaa jotain naurettavia "totuuksia" tietyn tissikoon paremmuudesta. Nih.

Yhteistyössä