The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En ole kuullut sieltä koulusta mitään joten varmaan meinaan tappaa seuraavaksi aikaa niin, että menen hetkeksi kaverille töihin. Tosin mulla olis kyllä mahdollisuus olla vielä kotonakin...mutta tää sairastelu alkaa tympimään jo...tosin nyt leikkauksen jälkeen on vähentynyt sairastelu paljon. Olin syksyllä viimeksi kipeänä ja nyt taas mutta tää vaan kestää ja kestää...
Mitä sinulle kuuluupi?
Mä olen ollut koko tammikuun flunssassa.
Toinen poskiontelontulehdus todettiin tänään : /
 
Mä yksi aamu istuin autoon palava tupakka suussa ja yritin saada lasia auki, ettei kaikki savut tulisi sisälleni, niin eikös perkule se ikkuna ollut jäässä ja kun puolipaniikissa yritin saada sitä auki, putosi tupakan tulipää sormen päälle ja sen verran kauan ehti siinä olla, että piti oikein side laittaa käteen.
Että sattuu näitä muillekin. :D
No tuo nyt ei tullut periaatteessa yllätyksenä :D
sulle kun sattuu aina kaikenlaista :LOL:
silti :hug: *puhaltaa sormeen*
 
kahvikirahvi
toi vaara siinä on että osoittavat paikan jostakin Hervannasta (eix se ole joku perähikiä?)
Täällä on jaettu päiväkodit jotenkin alueryhmiin, on itäisen ja läntisen ja keskustan alueisiin. Ja meidänkin alueen osa päiväkodeista on keskustan tuntumassa tai keskustassa, niin tuntuis hölmöltä lähteä keskustaan viemään pp.tä ja sitten palata takas kodin suuntaan mistä on muutamakilometri sinne maalaamolle (tai riippuu tietty mihin maalaamoon pääsen töihin). Mutta jos hyvä tuuri käy niin onhan tässä lähelläkin useampia hoitopaikkoja.

Ehkei sitäkään kannata ressata etukäteen.
 
Täällä on jaettu päiväkodit jotenkin alueryhmiin, on itäisen ja läntisen ja keskustan alueisiin. Ja meidänkin alueen osa päiväkodeista on keskustan tuntumassa tai keskustassa, niin tuntuis hölmöltä lähteä keskustaan viemään pp.tä ja sitten palata takas kodin suuntaan mistä on muutamakilometri sinne maalaamolle (tai riippuu tietty mihin maalaamoon pääsen töihin). Mutta jos hyvä tuuri käy niin onhan tässä lähelläkin useampia hoitopaikkoja.

Ehkei sitäkään kannata ressata etukäteen.
ressataan siinä järjestyksessä kun ne ongelmat tulee eteen
 
Soitan huomenna puhelinajalla ton alan koulutusvastaavalle ja kysyn siltä. Mutta kyllä mää nyt panen tän homman tapahtumaan vaikka mikä olis!
Sitten täytyy kyllä laittaa pp päiväkotiin, mutta onneksi se on niin reipas etten usko ongemia tulevan siinä :) Mikäli vaan saa hoitopaikkaa, kuuluu olevan vähän ruuhkasta toi päivähoito nykyään..
Ajoissa vaan sitten päiväkotihakemusta laittaan.
Eikös yleensä maaliskuussa ole se "varsinainen" haku? Toki ympäri vuoden paikkoja voi hakea.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä