The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kahvikirahvi, moikkelis. :)
Booty, mitens elämä sujuu ?
Oot olluna miun mielessä tässä jonkin aikaa.
 
Kahvikirahvi, moikkelis. :)
Booty, mitens elämä sujuu ?
Oot olluna miun mielessä tässä jonkin aikaa.
En ole kuullut sieltä koulusta mitään joten varmaan meinaan tappaa seuraavaksi aikaa niin, että menen hetkeksi kaverille töihin. Tosin mulla olis kyllä mahdollisuus olla vielä kotonakin...mutta tää sairastelu alkaa tympimään jo...tosin nyt leikkauksen jälkeen on vähentynyt sairastelu paljon. Olin syksyllä viimeksi kipeänä ja nyt taas mutta tää vaan kestää ja kestää...
Mitä sinulle kuuluupi?
 
teillä on väärän merkkiset kiesit, mulla on tuulilasissa sähkölämmitys ja sen kun nappaa päälle niin jo on jäät kohta pehmeät
Mulla ei, mutta mulla on niin perkuleen tehokas lämmityslaite, että kun laittaa auton käyntiin, niin alle 10 min, on etulasi jo sulanut.

ja :wave: tosiaan kaikille, oli lyhyt työpäivä ja nyt kotona vuoren kokoinen paperikasa.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
En ole kuullut sieltä koulusta mitään joten varmaan meinaan tappaa seuraavaksi aikaa niin, että menen hetkeksi kaverille töihin. Tosin mulla olis kyllä mahdollisuus olla vielä kotonakin...mutta tää sairastelu alkaa tympimään jo...tosin nyt leikkauksen jälkeen on vähentynyt sairastelu paljon. Olin syksyllä viimeksi kipeänä ja nyt taas mutta tää vaan kestää ja kestää...
Mitä sinulle kuuluupi?
Harmi ettei koulusta ole kuulunut mitään.
Mutta hyvä että on muitakin mahollisuuksia siulla. :)

Harmi että vielläkin sairastelet, leikkauksesta huolimatta, ikävä juttu. : / :hug:

No, päivä kerallaan, alkaa pikku hiljaa suru väistyä vähän sivummalle, vaikka välillä
tuleekin ikävä isää ja itkettää.
Äitikin voi jo paremmin leikkauksen jälkeen, alkaa toipumaan ja arvet parantumaan.
Sytostaattihoitoja jatketaan ja jossain vaiheessa säde ja hormoonihoitoa.

Miulle on itsellä alkanu olemaan jatkua kipuja, jossain vaiheessa kai tutkitaan työkykyä, mitä pystyn tekemään noiden kipujen takia.
 
kahvikirahvi
Kahvikirahvi, moikkelis. :)
Meikä yrittää taistella itselle oppisopimuspaikkaa ja koitan selvitellä mitä pitää osata kertoa sille mahdolliselle tulevalle työnantajalle ko. koulutuksesta. Mutta onnellisesti olen unohtanut koulutusvastaavan nimen ja hukannu sen paperin mihin olin kirjottanu kaiken ylös. Ja oppisopimuskeskukseen soitellessa unohdin kysyä sitä tärkeintä asiaa miks lähdin soittamaan. Ylivoimaselta tuntuu vielä mutta eiköhän tää tästä :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27954839:
Meillä ihan sama juttu, nuo olis myöhästyny hoidosta/kerhosta... Siinä sitte krapaillessa poltin tupakkaa samalla ja onnistuin polttamaan nenäni, en kyllä ymmärrä miten, mutta vesikello siinä nyt on. Toooosi hyvää maanantaita vaan.

Nii ja kädet täälläkin otti kyllä itteensä. :/
Mä yksi aamu istuin autoon palava tupakka suussa ja yritin saada lasia auki, ettei kaikki savut tulisi sisälleni, niin eikös perkule se ikkuna ollut jäässä ja kun puolipaniikissa yritin saada sitä auki, putosi tupakan tulipää sormen päälle ja sen verran kauan ehti siinä olla, että piti oikein side laittaa käteen.
Että sattuu näitä muillekin. :D
 
Harmi ettei koulusta ole kuulunut mitään.
Mutta hyvä että on muitakin mahollisuuksia siulla. :)

Harmi että vielläkin sairastelet, leikkauksesta huolimatta, ikävä juttu. : / :hug:

No, päivä kerallaan, alkaa pikku hiljaa suru väistyä vähän sivummalle, vaikka välillä
tuleekin ikävä isää ja itkettää.
Äitikin voi jo paremmin leikkauksen jälkeen, alkaa toipumaan ja arvet parantumaan.
Sytostaattihoitoja jatketaan ja jossain vaiheessa säde ja hormoonihoitoa.

Miulle on itsellä alkanu olemaan jatkua kipuja, jossain vaiheessa kai tutkitaan työkykyä, mitä pystyn tekemään noiden kipujen takia.
Voi ei :( Kivut voivat tosiaan saada aika pahaa jälkeä aikaan...siis omassa elämässä. Mä olen niin onnellinen, että kivut loppuivat kun lääkitys saatiin pois. Olen siis työkykyinen. Kamalin vaihe oli se kun joutui odottamaan lausuntoja leikkauksen jälkeen...toivottavasti elämänlaatusi paranisi pian. :kiss::hug:
 
Meikä yrittää taistella itselle oppisopimuspaikkaa ja koitan selvitellä mitä pitää osata kertoa sille mahdolliselle tulevalle työnantajalle ko. koulutuksesta. Mutta onnellisesti olen unohtanut koulutusvastaavan nimen ja hukannu sen paperin mihin olin kirjottanu kaiken ylös. Ja oppisopimuskeskukseen soitellessa unohdin kysyä sitä tärkeintä asiaa miks lähdin soittamaan. Ylivoimaselta tuntuu vielä mutta eiköhän tää tästä :D
Toivottavasti löydät noin tärkeen paperin ja saat myös oppisopimuspaikan.
Tsemppiä :hug:
Soita uuvestaan oppisopimuspaikkaan. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Voi ei :( Kivut voivat tosiaan saada aika pahaa jälkeä aikaan...siis omassa elämässä. Mä olen niin onnellinen, että kivut loppuivat kun lääkitys saatiin pois. Olen siis työkykyinen. Kamalin vaihe oli se kun joutui odottamaan lausuntoja leikkauksen jälkeen...toivottavasti elämänlaatusi paranisi pian. :kiss::hug:
Kiitos Booty :kiss:
Kyllä tässä jotenkin mennään eteenpäin kivuista huolimatta, vaikuttaa vaan niin paljon noihin työjuttuihin, mitä pystyy tekemään. : /

En mie aiemmin huomannukkaan miten jatkuvia kipuja ja nivleten pakottamsta miulla on tai sitten ne on nyt vasta pahentuneet.

Kiva kun siulla on pysyny nyt kivut kurissa lääkityksellä. :heart:
 
kahvikirahvi
Toivottavasti löydät noin tärkeen paperin ja saat myös oppisopimuspaikan.
Tsemppiä :hug:
Soita uuvestaan oppisopimuspaikkaan. :D
Soitan huomenna puhelinajalla ton alan koulutusvastaavalle ja kysyn siltä. Mutta kyllä mää nyt panen tän homman tapahtumaan vaikka mikä olis!
Sitten täytyy kyllä laittaa pp päiväkotiin, mutta onneksi se on niin reipas etten usko ongemia tulevan siinä :) Mikäli vaan saa hoitopaikkaa, kuuluu olevan vähän ruuhkasta toi päivähoito nykyään..
 
Kiitos Booty :kiss:
Kyllä tässä jotenkin mennään eteenpäin kivuista huolimatta, vaikuttaa vaan niin paljon noihin työjuttuihin, mitä pystyy tekemään. : /

En mie aiemmin huomannukkaan miten jatkuvia kipuja ja nivleten pakottamsta miulla on tai sitten ne on nyt vasta pahentuneet.

Kiva kun siulla on pysyny nyt kivut kurissa lääkityksellä. :heart:
Niin siis, mullahan tulehtu selkäranka kun söin noita kilpirauhaslääkkeitä. Nehän jäi pois kun mut leikattiin. Lääkäri ei uskonut, että kivut menee ohi mutta ne meni.
 
Soitan huomenna puhelinajalla ton alan koulutusvastaavalle ja kysyn siltä. Mutta kyllä mää nyt panen tän homman tapahtumaan vaikka mikä olis!
Sitten täytyy kyllä laittaa pp päiväkotiin, mutta onneksi se on niin reipas etten usko ongemia tulevan siinä :) Mikäli vaan saa hoitopaikkaa, kuuluu olevan vähän ruuhkasta toi päivähoito nykyään..
eiks kunnan ole nykyään pakko osoittaa hoitopaikka?
 
IhanaValo
Kais:lle ja muille kipuileville isot :hug: jaxuhalit!

Mie huomasin taas viikonloppuna et en ollu muistanut yhtä lääkettä ottaa, polviin tuntui jotenkin ilkeesti kun rappusia menin alas.

Kaikenlaisten hermoheikkojen kans joutuu perhe elämään, hermostuin tuossa dvd-soittimelle kun ei käynnisty vaikka yritin..eikä edelleenkään oo käynnistynyt..ja mies vaan sanoo että ota ihan rauhallisesti, siinä menee muutama minuutti..plaah.:ashamed: Nimim.mulle heti tänne kaikki nyt...

Joissain asioissa oon hyvinkin rauhallinen ja kärsivällinen mut sitten kun päässä pimahtaa niin se on menoa sit..:)
 
Hyvä kahvikirahvi. :) :flower:
Booty, oho, olipas huono vaikutus noilla kilpirauhaslääkkeillä. :|
Onneksi leikkaus auttoi. :hug:

IhanaValo, kiitos. :kiss:
Siullekin :hug:

Ps, kirjoitin ensin IhanaVako vahingossa. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Hyvä kahvikirahvi. :) :flower:
Booty, oho, olipas huono vaikutus noilla kilpirauhaslääkkeillä. :|
Onneksi leikkaus auttoi. :hug:

IhanaValo, kiitos. :kiss:
Siullekin :hug:

Ps, kirjoitin ensin IhanaVako vahingossa. :LOL:
Joo, se voi joillekkin tehdä tuon. Mä olen niin herkkä lääkkeille, että tietenkin mä onnistuin saamaan jotain tuollaista...heh
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä