Isorintaiset hoi, eikö ärsytä kun miehet katsoo vaan tissejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pienirintainen kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="pah";27955996]Tuijottaminen on aina moukkamaista. Kyllä jotkut naisetkin tuijottaa, mutta kukaan tuntematon nainen ei ole koskaan tullut selittämään mulle, kuinka mahtavat rinnat mulla on, saati käynyt niihin kiinni :D[/QUOTE]

Miten tiedät, että sinua sitten tuijotetaan? Sinunhan täytyy katsoa takaisin, että huomaisit katseet eli itsekin tuijotat ihmisiä? Ehkä luulet, että sinun rintoja tuijotetaan, koska keskityt muiden katseiden seuraamiseen niin paljon. Vai kuljet ilman paitaa? :P

Kunnon hoikkuus on aina ollut vähemmän naisellista kuin tukevammat muodot.

[QUOTE="pah";27956011]"Säälittävä hoikka"??? :laugh:
Mistä lähtien hoikkuus on ollut säälittävää?[/QUOTE]

Kyllä sen tuijottamisen vain huomaa ja jotkut miehet kommentoi rintojen kokoa ääneen. Ei tarvitse rintoja mitenkään esitellä vaan päällä voi olla vaikka poolopaita niin kyllä isot rinnat huomataan.

Ei haittaa, mä olen ainakin ylpeä muodoistani ihan muutenkin... ;) On persettä, reittä rintaa ja oma mies tykkää eikä paa pahitteeks vaikka muutkin saavat silmänruokaa. Kyllä se niin on, että naisella kuuluu olla tissiä ja persettä, niistä miehet tykkää. Laudoista tehdään autotalli. :laugh:

Ärsyttää.

Kaikista ahdistavinta on se, jos oot jossain asioilla (oli se sitten kauppa, kela, terveysasema, mikä tahansa) ja samassa paikassa asioi myös mies vaimoineen ja huomaat kuinka mies tuijottaa tissejä. Tai jos palvelutiskin toisella puolen on mies ja katse käy aina pään alapuolella.
Näin on ollut aina..
Alaikäisenä jouduin jopa bussikuskillekkin näyttää henkkareita, että sain varmasti ostettu lastenlipun. Eihän 15-vuotiaalla voinu vaan olla niin isoja tissejä.
Pienennysleikkaukseen ollaan menossa, kunha sinne joskus pääsis.

Miten tiedät, että sinua sitten tuijotetaan? Sinunhan täytyy katsoa takaisin, että huomaisit katseet eli itsekin tuijotat ihmisiä? Ehkä luulet, että sinun rintoja tuijotetaan, koska keskityt muiden katseiden seuraamiseen niin paljon. Vai kuljet ilman paitaa? :P

Kyllä, toisen ihmisen kanssa asioidessani minulla on tapana katsoa häntä. Silmiin.
Siinä huomaa kyllä aika helposti, jos toinen puhuukin rinnoilleni.

Taas joku säälittävä hoikka linjoilla, kipeää tekee kun muodokkaat ja tukevatkin naiset ovat enemmän miesten mieleen kuin hoikat.

Heh hee. Minä olen hoikka, mutta muodokas. Muodokkaisista naisista pitävät miehet eivät yleensä tarkoita ylipainoisia, muodokas ei ole ylipainoisen synonyymi. Itselläni on todella kapea vyötärö, pyöreä muhkea pylly ja isot rinnat. Minusta huvittavinta on se, kun moni epäilee minulla olevan silikonit (vaatteet päällä nähtyään ;) ). Ei kyllä haittaa, enkä valita. Hoikilla harvoin on niin isot rinnat, että niitä pienentää tarvitsisi, useimmiten sitä painoa on sitten muuallakin jos rinnat ovat tooooosi isot.

Kyllä sen tuijottamisen vain huomaa ja jotkut miehet kommentoi rintojen kokoa ääneen. Ei tarvitse rintoja mitenkään esitellä vaan päällä voi olla vaikka poolopaita niin kyllä isot rinnat huomataan.

Poolopaidassahan ne tissit nimenomaan korostuu, olen itse huomannut että näyttää tosi jättitissiseltä poolo päällä. Muitten paitojen hankkiminen on vähän haastavaa, kun s-koon paidoissa/topeissa ei usein ole huomioitu rintavarustusta ja sitten M koko roikkuisi muualta päällä telttana.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;27956112:
Tätä minäkin olen harkinnut. Kunhan on lapsiluku täynnä, ja paino toivon mukaan tasaantunut jonnekin kohtuullisen lähelle normaalipainoa, niin sitten käy matkani kirurgin veitsen alle. Tällä hetkellä liivikoko 95H-I... ei kiva!

Painonpudotuksellakin voisit päästä tuloksiin....... 95 ympärysmitta ei kerry pelkistä tisseistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;27956112:
Tätä minäkin olen harkinnut. Kunhan on lapsiluku täynnä, ja paino toivon mukaan tasaantunut jonnekin kohtuullisen lähelle normaalipainoa, niin sitten käy matkani kirurgin veitsen alle. Tällä hetkellä liivikoko 95H-I... ei kiva!

Juu. Mulla on lääkärin kanssa jo suunnitelmat tälle, itsekkin pitää tosin vähän painoa pudottaa vielä.
Nyt koko on 85J, sellane 10kg kun saa pois niin sitten hyväksyttäis leikkaus. Tosin nyt sekin taas venyy vähän tän raskauden myötä. Jospa sitten synnytyksen jälkeen imetyksen tehostuksella sais sen ylimääräsen kympin pois ja voi jaktaa projektia :)

Ja hieman isommalla on vielä isommat muodot. Eikä isompi paino heti ole ylipainoa.

Heh hee. Minä olen hoikka, mutta muodokas. Muodokkaisista naisista pitävät miehet eivät yleensä tarkoita ylipainoisia, muodokas ei ole ylipainoisen synonyymi. Itselläni on todella kapea vyötärö, pyöreä muhkea pylly ja isot rinnat. Minusta huvittavinta on se, kun moni epäilee minulla olevan silikonit (vaatteet päällä nähtyään ;) ). Ei kyllä haittaa, enkä valita. Hoikilla harvoin on niin isot rinnat, että niitä pienentää tarvitsisi, useimmiten sitä painoa on sitten muuallakin jos rinnat ovat tooooosi isot.

[QUOTE="Vieras";27956185]Ja hieman isommalla on vielä isommat muodot. Eikä isompi paino heti ole ylipainoa.[/QUOTE]

Kyllä se paino on normaalipainon ylittäessä naisilla ihan puhdasta läskiä, eikä mitään muotoa. Voitte toki uskotella itsellenne muuta.

Nykyään menee huutelut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, vaikka onhon se vittumaista ja törkeetä. Siihen tottuu.
Eniten kyllä vittuttaa, kun tissit ja muodot tuli jo 12v. Ja on todella perverriä ja sairasta, että aikuiset miehet alkavat iskemään nuorta teiniä. Olen miljoona kertaa kuullut "mulla on sun ikänen tyttö" ja sit yritetään saada pesää. Pakkohan sitä on vaan opetella ettei välitä. Tissien tuijottajat ei ole kyllä mun suosioon päässy koskaan, kumppaniksi otan vain kunnon miehiä.

no mulla on silikonit, aika isot rinnat on kroppaan nähden(70E, ja olen hoikka ja urheilullinen). mutta eipä niitä kukaan tuijottele, paitsi oma mies. en siis kulje tosiaankaan missään tyrkkypaidoissa ympäri kyliä. ja mussa on kyllä paljon muutakin katsottavaa kun rinnat. naiset kyllä kattoo.

[QUOTE="pah";27956011]"Säälittävä hoikka"??? :laugh:
Mistä lähtien hoikkuus on ollut säälittävää?[/QUOTE]

Siitä samasta kun seksikkäät muodot ovat olleet sun mielestä säälittävää?

70D jos oot niin eikös nuo ole nykyään ennemminkin keskikokoiset kuin isot?
Mulla 70J ja koen niiden olevan liian isot. 164 pitkä ja painan 60kg

Ilmeisesti aika harva pitää miesten katseista. Harmi, sillä se näkyy ulospäin, jos ihminen ei voi kropassaan hyvin. Etenkin naiselle se olisi minusta tärkeä juttu.

Yhteistyössä