The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie tein hankinnan, elämäni ekan oman kihartimen :LOL: Tai no, semmonen putkilo joka vissiin lämpiää ja sillä saa tehtyä kiharoita...pari vuotta sitten sain ekan suoristusraudan..mie oon niin pihalla näistä naisten jutuista..

Ja Ensisilmäyksellä-sarjaa hankin myös lisää..:)
Mulla ollut joku kiharrin tms 1.5 vuotta kaapissa käyttämämättömänä :LOL:

En jaksa korjata virhettä :LOL:
 
Kuuntelematta biisiä, biisin nimeen viitaten osu ja uppos :p :rolleyes:

Se 23v takainen sano lauantaina puhelimessa, että senkin paskianen, minä rakastan sinua. Paskiainen olinki kyllä, kun vittuilin.

Meillä pienimmäinen edelleen kipee. Ilmeisesti on sitte korvatulehus, ku valitteli viime yönä korvaansa. Valitteli, että sattuu sinne ja tänne :( Kuumetta 38 eikä Pronaxenin ja Panadolin yhdistelmä sitä laskenu kuin 37,5. Meillä on kaikilla normilämpö 36, paitsi mulla vissiin alhasempi, ku lukemia alakaa taas pyöriin 34 asteen tuntumassa.

Kokouksia pukkais päälle ihan huolella. Tuplabuukkaus tälle päivälle :D
Näillä mennään :D

Nickelback - Burn It To The Ground - YouTube
 
APART Fashion Onlinekatalog tuolla on vaikka mitä ihanaa vaatetta...mä voisin haluta ne kaikki. Ääääääääää, mä haluun *itkuporaraivari* mies ei olis kovin tyytyväinen tosin, valittaa, et mulla ei ole enempää tilaa kaapissa.
eiks hän ole osasyyllinen kun on osallistunut vaatimattomilla säilytystiloilla varustetun kämpän hankintaan

ei kannata rypistää enää sitten kun huonot on jo housuissa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä