The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27954839:
Meillä ihan sama juttu, nuo olis myöhästyny hoidosta/kerhosta... Siinä sitte krapaillessa poltin tupakkaa samalla ja onnistuin polttamaan nenäni, en kyllä ymmärrä miten, mutta vesikello siinä nyt on. Toooosi hyvää maanantaita vaan.

Nii ja kädet täälläkin otti kyllä itteensä. :/
:hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27954856:
:hug:

teillä on väärän merkkiset kiesit, mulla on tuulilasissa sähkölämmitys ja sen kun nappaa päälle niin jo on jäät kohta pehmeät
Mulla on yleensä roikassa auto ja sisätilalämppäri päällä, kun oon johonki lähössä, niin hyvin sulattaa jäät ikkunasta. Nyt en vaan eilen illalla jaksanu/muistanu laittaa, ku oletin, että keli jatkuu samana kuin olikin, eli +-0, vaan tekipä kivan -6 pakkasta, jäätihkua ja vitullisen tuulen. Nooh, josko sitte ens kerralla muistas :p
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27954879:
:hug:



Mulla on yleensä roikassa auto ja sisätilalämppäri päällä, kun oon johonki lähössä, niin hyvin sulattaa jäät ikkunasta. Nyt en vaan eilen illalla jaksanu/muistanu laittaa, ku oletin, että keli jatkuu samana kuin olikin, eli +-0, vaan tekipä kivan -6 pakkasta, jäätihkua ja vitullisen tuulen. Nooh, josko sitte ens kerralla muistas :p
kunnon esilämmitys on hyvästä hommassa kuin hommassa :saint:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27954879:
:hug:



Mulla on yleensä roikassa auto ja sisätilalämppäri päällä, kun oon johonki lähössä, niin hyvin sulattaa jäät ikkunasta. Nyt en vaan eilen illalla jaksanu/muistanu laittaa, ku oletin, että keli jatkuu samana kuin olikin, eli +-0, vaan tekipä kivan -6 pakkasta, jäätihkua ja vitullisen tuulen. Nooh, josko sitte ens kerralla muistas :p
Mullakin tuo sisätilalämmitin,mutta mun tolppapaikalla lepää nyt Vani.. hajos siihen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27954904:
Mullakin tuo sisätilalämmitin,mutta mun tolppapaikalla lepää nyt Vani.. hajos siihen.
Höh :( Etkö sais omaa autoa siihen mihinkää liki, tai jollain jatkojohdolla vedettyä autoa kii tolppaan? Ikävää, kun joutuu aina krapailee hampaat irvessä laseja, tai vastaavasti ootella pitkiä aikoja, että ne sulailee siitä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27954919:
Höh :( Etkö sais omaa autoa siihen mihinkää liki, tai jollain jatkojohdolla vedettyä autoa kii tolppaan? Ikävää, kun joutuu aina krapailee hampaat irvessä laseja, tai vastaavasti ootella pitkiä aikoja, että ne sulailee siitä..
En saa,mutta Vani laitetaan kuntoon tällä viikolla,joten onneksi ei enää kauheen kauan tartte autoa sulatella ja krapailla.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
menet tarkastamaan että onko ruoka valmis ja poltat nenun?
Noku mä poltin jo nenäni, tupakan kanssa, kun auton laseja krapasin. Äsken poltin käden, kait mä kippaan ne makaronilaatikot päälleni, että palaa koko rintakehä ja maha.

Mut sain mä ihanan puhelinsoiton.. Siskon kaksosvaavit voi hyvin ja oli jo 1300g ja 1400g :heart:
 
Täällä on tuo vaateketju ja mä aloin katteleen mun kaappia ja vaatehuonetta...tarttis vissiin alkaa siivoamaan niitä. Onneksi kaappi on nyt hivenen väljempi...mutta ei näistä kuvista saa mitään käsitystä, toinen seinä vaatehuoneesta on täys vaatetta ja oven takana on myös....
vois ehkä olla paikallaan, että harkitsisit että olisko mitenkään mahdollista tulla toimeen aavistuksen pienemmällä määrällä vaatteita?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Missä mun posti viipyy!! Josko tulis B-lausunnot tänään kotiin asti :snotty:
Mä päätin just etten hae kelan kuntoutukseen vaan haluan fysiatrian kautta TULES-kuntoutukseen. Oli tullu lisää määrärahoja niin tuo kuntoutus järjestettäis täällä Seinäjoella,toisin kuin kelan järjestämät.

Ja tuolla Tules:ssa oli niin komia mies fysioterapeuttikin :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Huomenta! Oispa nukuttanut vielä vaan pakko nousta.

Kahvikirahvi; Oliks siinä kuvassa kirahvi?!? Miks miulle tuli ihan jokin muu mieleen..:ashamed: Sit vasta kun tarkemmin katoin et "just joo, lapset piirtää..pervoja lapsia..ai lempparieläin, kirahvi..öö.."

Aamukahvia tänne ja äkkiä..hyvin alkaa tääkin aamu..:D
Joo, Ellen oli saanut fanipostia joltain naiselta, ja se oli lähettänyt on poikansa piirustuksen ja kirjoittanut siihen että "My son is five and he drew his favourite animal in art class. It's supposed to be a giraffe" :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä