The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27955625:
Sää saat sit keksii jonkun paikan, ku mää en hirveesti tiedä sieltä suunnilta mitää paikkoja :p
Selvä :) Mua houkuttelee pancho villa, menin viime viikolla ohi ja en päässy just sillon käymään nin nyt haluttais :p
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heissulihei :wave:

Kävin lääkärissä kun flunssaa pukannut taas jonkin aikaa (koko tammikuu) vaikka yhden kuurin jo poskiontelontulehdukseen sain joka loppui 2 viikkoa sitten.

Taas sama juttu, poskionteloissa limaa ja pientä rohinaa keuhkoputkessa.
Verikoekin otettiin, siitä soitetaan huomenna.
Monia eri troppeja että sais liman pois 60e edestä : /

Antibiootti, limaa irroittavaa yskäntablettia,nenäsuihketta jossa kortisonia, duactia nenän tukkoisuuteen ja silmätippoja silmätulehdukseen :LOL:

Saikkua 3 päivää jes vaikka en sitä niin ruinannutkaan mutta eipä se kiva ole olla tukkoisena ja yskivänä töissäkään kun kuitenkin ihmisten kanssa olen tekemisissä.

Ja eikun sumpit pihiseen :D
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27955833:
Jos muutama kuppi vielä kahvia ja sitte pitäs lähtee sinne töitöi... *haukotuuuuus*

Mistäs päin famipala on? Länsi-Suomesta olin lukevinani jostain, mutta liki mitä paikkaa? Aika laaja käsite tuo :D
Pirkanmaa riittää täältä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27954839:
Meillä ihan sama juttu, nuo olis myöhästyny hoidosta/kerhosta... Siinä sitte krapaillessa poltin tupakkaa samalla ja onnistuin polttamaan nenäni, en kyllä ymmärrä miten, mutta vesikello siinä nyt on. Toooosi hyvää maanantaita vaan.

Nii ja kädet täälläkin otti kyllä itteensä. :/


voi sua :D :hug:
 
teillä on väärän merkkiset kiesit, mulla on tuulilasissa sähkölämmitys ja sen kun nappaa päälle niin jo on jäät kohta pehmeät
Tuo olis hyvä mutta vissiin maksaa maltaita?
Ja tuulilasi on ehjä niin ei viitsi vaihtaa :D *koputtaa puuta eli päätä*

Sisätilanlämmitin on ihan ok. Välillä täytyy kyllä siltikin raaputtaa ja toisaalta sulaneet lumet jäätyy oviin ja kylkiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27954879:
:hug:



Mulla on yleensä roikassa auto ja sisätilalämppäri päällä, kun oon johonki lähössä, niin hyvin sulattaa jäät ikkunasta. Nyt en vaan eilen illalla jaksanu/muistanu laittaa, ku oletin, että keli jatkuu samana kuin olikin, eli +-0, vaan tekipä kivan -6 pakkasta, jäätihkua ja vitullisen tuulen. Nooh, josko sitte ens kerralla muistas :p
Ja tuo onkin ärsyttävää raaputtaa pois :headwall:
 
IhanaValo
Mie tein hankinnan, elämäni ekan oman kihartimen :LOL: Tai no, semmonen putkilo joka vissiin lämpiää ja sillä saa tehtyä kiharoita...pari vuotta sitten sain ekan suoristusraudan..mie oon niin pihalla näistä naisten jutuista..

Ja Ensisilmäyksellä-sarjaa hankin myös lisää..:)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Tuo olis hyvä mutta vissiin maksaa maltaita?
Ja tuulilasi on ehjä niin ei viitsi vaihtaa :D *koputtaa puuta eli päätä*

Sisätilanlämmitin on ihan ok. Välillä täytyy kyllä siltikin raaputtaa ja toisaalta sulaneet lumet jäätyy oviin ja kylkiin.
ei lämpiävää tuulilasia taida saada jälkeenpäin sellaiseen autoon jossa sitä ei alunpitäen ollut
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27955495:
Missä mun posti viipyy!! Josko tulis B-lausunnot tänään kotiin asti :snotty:
Mä päätin just etten hae kelan kuntoutukseen vaan haluan fysiatrian kautta TULES-kuntoutukseen. Oli tullu lisää määrärahoja niin tuo kuntoutus järjestettäis täällä Seinäjoella,toisin kuin kelan järjestämät.

Ja tuolla Tules:ssa oli niin komia mies fysioterapeuttikin :rolleyes:
Tuohan olis hyvä juttu :)
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27955890:
Perus maanantai.. :D :hug: Kai tää tästä vielä paranee, tai pahenee :LOL:
Voi maanantai... Sehän se tässä aamussa mättäskin. Tosin tajusin viime viikolla et tää koko vuosi tuntuu olevan pelkkää maanantaita. Hemmetin 2013 :kieh:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä