The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä nukkuessa pitää pimeetä olla,ainakin yöllä,muuten ainakin mulla menee kroppa ja pää ihan sekasin siitä onko yö vai päivä,kesät on siinä mielssä tuskaa vaikka onhan ne pimennysverhot keksitty mutta kun niitäkään ei jokapaikassa ole.
 
Tähän tottuu eikä ole koskaan ollut mitään syytä muuttaa muualle.
mä en tottuis enkä toisaalta haluiskaan,käydä voin mutta ei pystyis pidempään olemaa.

Eihän sieltä pois tarvitse lähteä jos on tottunut olemaan ja viihtyy ja on kuin kotonaan,meitä on niin moneen lähtöön kuka tykkää asua miljoonakaupungeissa ulkomailla kuka suomessa isommissa kaupungeissa ja kuka sitten pienemmillä paikoilla. Jokainen asuu siellä missä tuntee olonsa kotoisaksi:)
 
Lilith Le Nuit
mä en tottuis enkä toisaalta haluiskaan,käydä voin mutta ei pystyis pidempään olemaa.

Eihän sieltä pois tarvitse lähteä jos on tottunut olemaan ja viihtyy ja on kuin kotonaan,meitä on niin moneen lähtöön kuka tykkää asua miljoonakaupungeissa ulkomailla kuka suomessa isommissa kaupungeissa ja kuka sitten pienemmillä paikoilla. Jokainen asuu siellä missä tuntee olonsa kotoisaksi:)
Niin no ihan kiva täällä on asua.
 
kahvikirahvi
En mie lähe naisen kanssa tapaamiseen ajatuksena se että sänkyyn pitäisi päästä, tykkään käydä ulkona syömässä ja vaikka elokuvissa samalla tutustuen kunnolla.
I was just wondering... Miten ihmeessä ihmiset lähtee elokuviin treffeille, eihän siinä voi tutustua toiseen yhtään kun pönötetään hiljaa tuijottaen sitä elokuvaa :confused:


t.ilonpilaaja
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
I was just wondering... Miten ihmeessä ihmiset lähtee elokuviin treffeille, eihän siinä voi tutustua toiseen yhtään kun pönötetään hiljaa tuijottaen sitä elokuvaa :confused:


t.ilonpilaaja
Samaa miettinyt mut ehkä sit sieltä jonnekin syömään tai yhelle...en tiedä. Missä porukat sit käy syömässä? mua kun ei ns.hienot raflat kiinnosta et ennemmin vaikka se snagari siinä kulmilla:D
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;27952445:
Pizzattaa joo. MUTTA kasvissyöjän pizza tarkottaa meikäläisellä saatanallista määrää Auraa ja fetaa ja se taas lihottaa ja nyt on läski fiilis muutenkin ja ja jaaa :D
Ai sääkin oot kasvinsyöjäliha? Nyt ainakin odotan että muutat meille :kiss:
 
kahvikirahvi
Mulla ei ollut mitään erikoisia himoja raskauksien aikana.
Ei tosin ällöttänytkään mitkään.
Mua ällötti kaikken eniten hampaiden peseminen. Oksensin puoleen väliin asti joka kerta kun pesin :x Loppuajankin teki tiukkaa mutta ei sentään tarvinnu laatottaa kylppäriä uudestaan.







Tulin vaan kommentoimaan väliin, katon toisen elokuvan vielä :D Ja haukkaan famia. Ja ehkä popcornia. Ja ehkä tsihautan tänään yhden kun eilen jäi niin vähille. Saas nähdä! Mul on kyl jäätelöäkin...... Heippa taas!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä