The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
musta toi fucbuddy ratkaisu kuulostaa järkevältä, saa seksiä mutta välttäis avioelämän rasitteet

omalla kohalla tosin juna on mennyt ajat sitten
no mä en pysty sellaseen kun tiedän ja tunnen itteni niin et tulee ne tunteet heti peliin ja mitään limanuljaskaa ei taas todellakaan tee mieli joten parempi sitten olla ilman ja jos ihan pakko ni hakee sitten sen yhen yön jutun vaikka tietäen että yleensä se saa olon vaan pahemmaksi. Minä kun tykkään harrastella lähinnä sen kumppanin kanssa.
 
kahvikirahvi
Mää joudun taas hylkäämään teidät lifettämisen vuoksi, alan katsomaan elokuvaa ja tarkkailen samalla pp.n vointia kun oli keskellä yötä iskeny mummolle vatsatauti ilman ennakkovaroituksia :| Toivottavasti on jääny tarttumatta pp.hen ja muhun kun oltiin ilta siellä ja pp vielä aamupäivän.

Mutta nyt sitä elokuvaa ->


ps, mun yyveeboksi :heart:
 
Lilith Le Nuit
Mää joudun taas hylkäämään teidät lifettämisen vuoksi, alan katsomaan elokuvaa ja tarkkailen samalla pp.n vointia kun oli keskellä yötä iskeny mummolle vatsatauti ilman ennakkovaroituksia :| Toivottavasti on jääny tarttumatta pp.hen ja muhun kun oltiin ilta siellä ja pp vielä aamupäivän.

Mutta nyt sitä elokuvaa ->


ps, mun yyveeboksi :heart:
:wave: heips
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä