The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
miten tähänkin vastais....tässä nyt on vähän jotain tai sitten ei...en minä tiedä...mutta mitään yhen illan säädöt ei nappaa nyt sitten yhtään. Vaikee selittää,kuten sanottu ihan omasta tahdosta nyt näin.
on aika hyvin ymmärrettävissä että ei sitä uutta hellua ihan noin vain kopata

ainakaan jos pitää jotain rimaa
 
Lilith Le Nuit
miten tähänkin vastais.......en minä tiedä...mutta mitkään yhen illan säädöt ei nappaa nyt sitten yhtään. Vaikee selittää,kuten sanottu ihan omasta tahdosta nyt näin.
Mä mieluimmin nusasen tutun kanssa. Kuin aina hakisin vieraan jostain. Vaikka sit harvoin saa munaa. Mistä sitä kumppanin löytää kun on aina töissä tai sit kotona. :snotty:
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä mieluimmin nusasen tutun kanssa. Kuin aina hakisin vieraan jostain. Vaikka sit harvoin saa munaa. Mistä sitä kumppanin löytää kun on aina töissä tai sit kotona. :snotty:
mä taas mielummin olen vaikka ilman kuin nusasisin jotain fuckbuddya. Mutta jokanenhan tekee niin kuin itselle sopii.kyllä niitä yhen illan juttujakin on ollut joitakin mutta ei niistä yleensä jää ku paha mieli.
 
mä taas mielummin olen vaikka ilman kuin nusasisin jotain fuckbuddya. Mutta jokanenhan tekee niin kuin itselle sopii.kyllä niitä yhen illan juttujakin on ollut joitakin mutta ei niistä yleensä jää ku paha mieli.
musta toi fucbuddy ratkaisu kuulostaa järkevältä, saa seksiä mutta välttäis avioelämän rasitteet

omalla kohalla tosin juna on mennyt ajat sitten
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä