The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huomenta kaikki! Vaikea päästä ihmisten maailmaan tänään, ei riittänyt normaali aamuannos kahvia, joten täytyy keittää lisää.
Sitten kun on herännyt niin pitäis lähteä noutamaan sitä pikkupuolikasta kotiin, se oli eilen niin ihana siellä mummulassa että mua aivan harmitti kun piti viedä se nukkumaan :D Aamukahveja odotellessa kokeilin vieläkö mun kamerassa toimii itselaukasija, ja toimiihan se... :whistle:
 
Huomenta kaikki! Vaikea päästä ihmisten maailmaan tänään, ei riittänyt normaali aamuannos kahvia, joten täytyy keittää lisää.
Sitten kun on herännyt niin pitäis lähteä noutamaan sitä pikkupuolikasta kotiin, se oli eilen niin ihana siellä mummulassa että mua aivan harmitti kun piti viedä se nukkumaan :D Aamukahveja odotellessa kokeilin vieläkö mun kamerassa toimii itselaukasija, ja toimiihan se... :whistle:
oliko kiva ilta?
 
Moi, Moi, Moi :)

Poikaset jäin eilen mummolaan yökylään, ku miekkonen oli niiden kanssa siellä saunomassa ja mä olin kattomassa jäkistä :)

Sitte kuumeisesti miettimään, että mihin sitä menis ku kerranki pääsis yhessä lähteen johonkin.... Nooooo... katottiin Riemukupla sohvalla löhöten ja paineltii sänkyyn ja unten maille :LOL:

Vähän väsytti. Heräsin vasti puolen tuntia sitten, kun mies tuli herättelee.. Viikon nukkunu päi helvettiä ja vielä viime yönäkin heräsin about 10 kertaa.. Eipähän ainakaa oo krapula ja on ainaki mukamas nukkunu 10h :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Huomenta kaikki! Vaikea päästä ihmisten maailmaan tänään, ei riittänyt normaali aamuannos kahvia, joten täytyy keittää lisää.
Sitten kun on herännyt niin pitäis lähteä noutamaan sitä pikkupuolikasta kotiin, se oli eilen niin ihana siellä mummulassa että mua aivan harmitti kun piti viedä se nukkumaan :D Aamukahveja odotellessa kokeilin vieläkö mun kamerassa toimii itselaukasija, ja toimiihan se... :whistle:
Mulle kuvaa :p ;)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27950182:
Moi, Moi, Moi :)

Poikaset jäin eilen mummolaan yökylään, ku miekkonen oli niiden kanssa siellä saunomassa ja mä olin kattomassa jäkistä :)

Sitte kuumeisesti miettimään, että mihin sitä menis ku kerranki pääsis yhessä lähteen johonkin.... Nooooo... katottiin Riemukupla sohvalla löhöten ja paineltii sänkyyn ja unten maille :LOL:

Vähän väsytti. Heräsin vasti puolen tuntia sitten, kun mies tuli herättelee.. Viikon nukkunu päi helvettiä ja vielä viime yönäkin heräsin about 10 kertaa.. Eipähän ainakaa oo krapula ja on ainaki mukamas nukkunu 10h :)
Onhan se kiva oll vain kotonakin ilman lapsia :)

Mä join jopa 3 tsihiä ilalla :)
Yleensä 1 tai 2. Mutta en edes joka vkl.
 
Viimeksi muokattu:
No joo tää on sellasta puuskayskää että lyhyimillään kestää sen 5min ja pisimmillaan oksennan ja yskin vartin putkeen... Ihan reidestä koko touhu... :mad:
Mulla vähän sama juttu. Tosin en oksenna mutta välillä yökin. Tai lähinnä aamulla.
Heräsin joskus 5 aikaan yskäkohtaukseen ja katsoin kelloa vielä 5.45 kun vähän väliä yskitti.
En muista koska mun flunssa olis kestänyt lähes kuukauden : /
Katsoin yskänlääkkeestä niin annettu 2.1.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27950219:
Mä join 2 ja puol, puolikkaan kaadoin viemäristä ku ei uponnu enää :D Kohta pitäs lähtee muruja hakee ja ehkä shoppaileen :p
Mun piti ottaa kaapista yksi kalja :x kun ostin pari lonkkua
kyllä se jo lonkeroiden jälkeen meni. Ja oli pikkutölkkejä :saint:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27950219:
Mä join 2 ja puol, puolikkaan kaadoin viemäristä ku ei uponnu enää :D Kohta pitäs lähtee muruja hakee ja ehkä shoppaileen :p
Mää join yhden, mutta sitten odottelin jonkin aikaa ja lähdin yöllä heittämään sitä kaveria kotiin. Onneks ei tullu juotua enempää niin pysty ajamaan, eikä oo krapulaakaan. Ja kohta sitten lähden hakemaan pikkupeetä kotiin.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä