The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
sanokaa nyt millä mä häädän tuon yhen ylimääräsen pikkusuun täältä kotiinsa,ei se olis mun asia ruveta häätää sitä täältä mutta ei tunnu tajuuvan et lähtis. Toiselle pikkusuulle sanoin et ei sit kokoiltaa vietä täällä mutta eikai se nyt kaverilleen mitään sano. ja juu,ei oo ees sovittu mitään aikaa eikä ees sitä et sais tulla kunhan tuli ja nyt ollu jo 3h.
 
Laita tulemaan tänne jos kyllästyttää :D Ne pienemmät siis. Varmaan muuten vaikee olla muuten iso lapsi kun kukaan ei huoli, tinkukin halus ne pienemmät että sais sylitellä.



Kirahvi & pikkukirahvi lähtee nyt mummoloimaan, ja isompi meistä saattaa viihtyä illalla parin oluen merkeissä. Heippa :wave:
Mä ostin pari lonkkua illaksi :)
ja fami bites pussin :LOL:
 
mun mielestä ei ole noloa mutta paheksun tota että +-50 pitää erikseen mainita että on nuorekas
No oon nähnyt niitäkin +-50v. jotka ei esim.tykkää suomirokista saatika saata jopa tanssia/laulaa sitä, tai sit tiedän et jotkut senikäiset pukeutuu kuin vanhat mummot, joita he eivät vielä ole. Sitä vaan halusin sanoa tuolla nuorekkaalla, että nää ko.rouvat eivät ole vielä "kalkkiksia" millään tavalla. Ei sitä pidä paheksua :)
näin juuri :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä